Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skyggestrek?

IMG_2059.JPG

Anonymkode: e87e9...959

Ser en svak skyggestrek ja :/ hvor mange DPO? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skyggestrek?

IMG_2059.JPG

Jeg er 99,9% sikker på at den er positiv. Ser at streken er hel og rosa 😁 Vis oss neste resultat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv på cb test på søndag og i natt fikk jeg vondt i magen og har begynt å blø :(  men så tok jeg en eggløsningstest i dag å den ble positiv på 3 sek.

kan vel ikke ha eggløsning og mensen eller så har jeg vel en s.a

Kroppen føles gravid men pupper og kvalme pg vondt i korsrygg. 'Men mensensmerter og litt blødning...

IMG_7969.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får positiv ELtest ved svangerskap. Du kan nok ha hatt en kjemisk siden du blør så tidlig, jeg antar du er rett rundt mens? For øvrig er det ikke uvanlig å blø "litt".

Endret av Silfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Cammm skrev:

Jeg er 99,9% sikker på at den er positiv. Ser at streken er hel og rosa 😁 Vis oss neste resultat 

Testet idag igjen.. ingen synlig strek.. kanskje det var skyggestrek da.. Hmm.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silfen skrev:

Man får positiv ELtest ved svangerskap. Du kan nok ha hatt en kjemisk siden du blør så tidlig, jeg antar du er rett rundt mens? For øvrig er det ikke uvanlig å blø "litt".

Skulle hatt mensen for 2 dager siden.  Får ta en ny test om noen dager om jeg slutter å blø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rikke87 skrev:

Skulle hatt mensen for 2 dager siden.  Får ta en ny test om noen dager om jeg slutter å blø

Har selv hatt kjemiske med mens 2-4 dager etter ikm og med positiv test som ikke har blitt sterkere. Du får se det an og teste igjen mot helgen dersom blødningen ikke øker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  får holde ut noen dager til. Gått på dobbel hormon kur denne mnd så hadde virkelig trua. Jaja må vel bare forsette å prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal av disse testene... samme test bare fra forskjellige vinkler, og tekststripen har blitt "matt" over teststreken og "glossy" på resten av stripen..

IMG_2074.JPG

IMG_2075.JPG

IMG_2077.JPG

IMG_2079.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir gal av disse testene... samme test bare fra forskjellige vinkler, og tekststripen har blitt "matt" over teststreken og "glossy" på resten av stripen..

IMG_2074.JPG

IMG_2075.JPG

IMG_2077.JPG

IMG_2079.JPG

Det er en skygge der, men ser ikke en strek. Hadde tolket som negativ for nå. Hvilken DPO? (Hadde testet igjen hvis det er tidlig)

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en skygge der, men ser ikke en strek. Hadde tolket som negativ for nå. Hvilken DPO? (Hadde testet igjen hvis det er tidlig)

Usikker på dpo men tre dager før ikm. Var sikker på at den va strek når jeg så første gangen men er mer usikker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på dpo men tre dager før ikm. Var sikker på at den va strek når jeg så første gangen men er mer usikker nå..

Hadde testet på ny på ikm/etter om du ikke får mens, med en annen test da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har test-uflaks.... ser dere den hvite linjen på strimletesten? Og skygge/evt svak linje på den andre testen? Grrrrr.......

IMG_2091.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler jeg har test-uflaks.... ser dere den hvite linjen på strimletesten? Og skygge/evt svak linje på den andre testen? Grrrrr.......

IMG_2091.JPG

Ser ingenting på strimmel, bare en slags skygge på den andre som i går. Jeg tror de er negative jeg, dessverre..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor venter du ikke et par dager istedenfor å lage så mange poster å stresse så innenfor så kort tid?

Anonymkode: aa3ff...c6f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor venter du ikke et par dager istedenfor å lage så mange poster å stresse så innenfor så kort tid?

Anonymkode: aa3ff...c6f

Må vel være lov å være spent. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

IMG_2091.JPG

Jeg tror de er positive :-) ivertfall stav testen. Det skal jo ikke gå ann å ha så mye uflaks vell? :-) dessuten syns jeg den stavtesten er blitt sterkere. Synes jeg ser en strek vedsiden av den hvite streken på strimmeltesten??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

IMG_2091.JPG

Har du testet igjen i dag? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...