Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 dager etter ikm. Skjønner ingenting jeg 😅 må være stress eller noe som forsinker da? Har stresset mye.. Fikk strimler i posten i går så tok 1 i morges.

2016-11-26 08.30.50.jpg

2016-11-26 08.32.19.jpg

Anonymkode: 1b6f8...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fikk beskjed om å ta en blodprøve til mandag :-) det viser vel bedre 😀

Anonymkode: 874c6...7ee

Men hva er vitsen med å dra til legen og ta ny blodprøve når alle hjemme testene viser gravid? Da er du gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ugyldig og/eller negativ?

20161126_043406.jpg

Anonymkode: 43abd...9c2

Klarer ikke å se helt. Kan du legge ut et tydeligere bilde? På tlf ser det ut som "noe", men vanskelig å si om det er en feil. Hva synes du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke å se helt. Kan du legge ut et tydeligere bilde? På tlf ser det ut som "noe", men vanskelig å si om det er en feil. Hva synes du? 

Det kom frem en slags blå boks etter 2-3 minutter til venstre. Må jo være noe feil med testen. Forsøkt å Google etter noe lignende men finner ikke noe. 

20161126_091020.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kom frem en slags blå boks etter 2-3 minutter til venstre. Må jo være noe feil med testen. Forsøkt å Google etter noe lignende men finner ikke noe. 

20161126_091020.jpg

Hmm.. ta ny i morgen? Ser ingenting på denne her. Men jeg sitter på en litt dårlig pc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

4 dager etter ikm. Skjønner ingenting jeg 😅 må være stress eller noe som forsinker da? Har stresset mye.. Fikk strimler i posten i går så tok 1 i morges.

2016-11-26 08.30.50.jpg

2016-11-26 08.32.19.jpg

ingen :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe med ?

skal ha mensen om 3 dager men di siste dagene har jeg vært kvalm, trøtt og ømme pupper.

gått på dobbel pregotime kur og hadde eggløsning den 14.

tok en eggløsningstest for hadde ikke graviditetstest å den ble posetiv med en gang 😳 Og graviditetstest har en svak skyggestrek (kanskje bare jeg som ser syner )

IMG_7958.JPG

IMG_7961.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da så eltesten er sterkere enn på bilde der, for nå er min strek lik som kontrollstreken

Endret av Rikke87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rikke87 skrev:

Noen som kan hjelpe med ?

skal ha mensen om 3 dager men di siste dagene har jeg vært kvalm, trøtt og ømme pupper.

gått på dobbel pregotime kur og hadde eggløsning den 14.

tok en eggløsningstest for hadde ikke graviditetstest å den ble posetiv med en gang 😳 Og graviditetstest har en svak skyggestrek (kanskje bare jeg som ser syner )

IMG_7958.JPG

IMG_7961.JPG

Ser ikke positiv ut enda men kan være for tidlig å teste. det er somregel litt tidlig å få symptomer og

Anonymkode: aa3ff...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. ta ny i morgen? Ser ingenting på denne her. Men jeg sitter på en litt dårlig pc

Nei jeg vet det ikke er noe der. Men det kom frem ett rart tegn der hvor jeg har ringa rundt etter 2-3 minutter. Noen som har sett noe slikt før?

2016-11-26_19_55_43.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg vet det ikke er noe der. Men det kom frem ett rart tegn der hvor jeg har ringa rundt etter 2-3 minutter. Noen som har sett noe slikt før?

2016-11-26_19_55_43.jpg

Sånne har jeg på flere av mine fra billigtester også.. Tror ikke det er boe galt ved dem. Så er vel ingenting å bry seg om. 

Anonymkode: 2acbf...16a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
28 minutter siden, Rikke87 skrev:

Forsatt negativ HCG test og lh test?  

See en strek på HCG teksten jeg da men 

IMG_7962.JPG

IMG_7963.JPG

El tester gir ikke alltid riktig svar ved graviditet og skal ikke brukes til å teste det. det på clear blue kan være en mini skyggestrek. du burde prøve igjen om et par dager. burde kunne vises da mest sansynlig om den er positiv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler den er negativ men etter å ha sett på den igjen så er det nesten så jeg kan skimte en super super super svak linje. Er veldig tidlig enda, sikkert 6-7 dpo. Regner ikke med dere klarer å se noe?

IMG_2052.JPG

Anonymkode: e87e9...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler den er negativ men etter å ha sett på den igjen så er det nesten så jeg kan skimte en super super super svak linje. Er veldig tidlig enda, sikkert 6-7 dpo. Regner ikke med dere klarer å se noe?

IMG_2052.JPG

Anonymkode: e87e9...959

Negativ og alt for tidlig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...