AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #1301 Del Skrevet 17. november 2016 Positiv eller negativ? Streken er litt sterkere i virkeligheten🙈 Anonymkode: aa7c9...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach91 Skrevet 18. november 2016 #1302 Del Skrevet 18. november 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Positiv eller negativ? Streken er litt sterkere i virkeligheten🙈 Anonymkode: aa7c9...440 Den ser positiv ut, men kan jo også være den berømte skyggestreken. Hvor mange dpo? Jeg fikk foresten en sånn strek på min test når jeg var gravid. var vel sånn 8/9 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1303 Del Skrevet 18. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Positiv eller negativ? Streken er litt sterkere i virkeligheten🙈 Anonymkode: aa7c9...440 Synes den ser sterkere ut enn skyggestrek. Ta en digital, den burde bli positiv når denne blir det Anonymkode: d4d57...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1304 Del Skrevet 18. november 2016 7 timer siden, Beach91 skrev: Den ser positiv ut, men kan jo også være den berømte skyggestreken. Hvor mange dpo? Jeg fikk foresten en sånn strek på min test når jeg var gravid. var vel sånn 8/9 dpo Jeg er litt usikker da jeg ikke har regelmessig syklus. Jeg har pcos så har ikke helt kontroll hehe. Har bare aldri gått så lenge uten mensen før, og jeg har hatt mensensmerter i 2-3 uker nå uten at noe har skjedd. Får prøve å ta en digital i dag kanskje Anonymkode: aa7c9...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilja1 Skrevet 18. november 2016 #1305 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Prøvde clearblue sin nye test som kan vise resultat opp til fem dager før mensen skal komme. I dag tester jeg, fem dager før ikm. Ser jeg en skygge, eller er det bare ønsketenkning? Endret 18. november 2016 av Lilja1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 18. november 2016 #1306 Del Skrevet 18. november 2016 3 timer siden, Lilja1 skrev: Prøvde clearblue sin nye test som kan vise resultat opp til fem dager før mensen skal komme. I dag tester jeg, fem dager før ikm. Ser jeg en skygge, eller er det bare ønsketenkning? Jeg synes den ser helt hvit ut, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2016 #1307 Del Skrevet 18. november 2016 3 timer siden, Lilja1 skrev: Prøvde clearblue sin nye test som kan vise resultat opp til fem dager før mensen skal komme. I dag tester jeg, fem dager før ikm. Ser jeg en skygge, eller er det bare ønsketenkning? Ser foreløpig negativ ut Anonymkode: aa3ff...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rapunzell Skrevet 18. november 2016 #1308 Del Skrevet 18. november 2016 4 timer siden, Lilja1 skrev: Prøvde clearblue sin nye test som kan vise resultat opp til fem dager før mensen skal komme. I dag tester jeg, fem dager før ikm. Ser jeg en skygge, eller er det bare ønsketenkning? Jeg kan ane en liten skyggestrek, men test igjen om et par dager :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 19. november 2016 #1309 Del Skrevet 19. november 2016 noen som ser noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach91 Skrevet 19. november 2016 #1310 Del Skrevet 19. november 2016 2 minutter siden, babystøv skrev: noen som ser noe? Tror jeg ser en svak svak strek ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1311 Del Skrevet 19. november 2016 23 minutter siden, babystøv skrev: noen som ser noe? Skimter også en strek, men har desverre dårlig erfaring med lurestreker på de testene der. Ta en ny test om et par dager:) Anonymkode: 09392...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle90 Skrevet 19. november 2016 #1312 Del Skrevet 19. november 2016 25 minutter siden, babystøv skrev: noen som ser noe? Antall dager dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 19. november 2016 #1313 Del Skrevet 19. november 2016 25 minutter siden, Michelle90 skrev: Antall dager dpo? venter mens i morgen eller søndag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 19. november 2016 #1314 Del Skrevet 19. november 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skimter også en strek, men har desverre dårlig erfaring med lurestreker på de testene der. Ta en ny test om et par dager:) Anonymkode: 09392...035 Ja det har jeg også! men har aldri fått en bred rosa strek før.. nå er den bare blitt sterkere. men ja, jeg tror ikke på de testene der etter alle lurestrekene jeg har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1315 Del Skrevet 19. november 2016 2 timer siden, babystøv skrev: noen som ser noe? Det er noe der. Men hadde ikke tatt den testen som svar på noe som helst. Ta ny test om noen dager.. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 19. november 2016 #1316 Del Skrevet 19. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe der. Men hadde ikke tatt den testen som svar på noe som helst. Ta ny test om noen dager.. Anonymkode: 7c9d1...3af Enig med deg!! jeg tolker denne testen som hverken negativ eller positiv.. Jeg har ofte opplevd skyggestreker på strimmlene, men ikke fra disse typene som er fra Kina. Jeg tester heller igjen om noen dager takk for at du tok deg tid til å tolke for en vimset prøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 22. november 2016 #1317 Del Skrevet 22. november 2016 Noen som ser streken? ser den litt bedre i virkeligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 22. november 2016 #1318 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) 4 minutter siden, Bringebær skrev: Noen som ser streken? ser den litt bedre i virkeligheten.. Jeg ser noe Endret 22. november 2016 av Ruccula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1319 Del Skrevet 22. november 2016 6 minutter siden, Bringebær skrev: Noen som ser streken? ser den litt bedre i virkeligheten.. Ser antydning der streken skal være, men kan like gjerne være en skygge. Hadde tenkt den som negativ foreløpig, men tatt ny om noen dager. Hvilken DPO er du? Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebær Skrevet 22. november 2016 #1320 Del Skrevet 22. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser antydning der streken skal være, men kan like gjerne være en skygge. Hadde tenkt den som negativ foreløpig, men tatt ny om noen dager. Hvilken DPO er du? Anonymkode: 7c9d1...3af Streken ser rosa ut, men det synes ikke så godt på bildet. Vet ikke hvor mange dpo jeg er, har så ustabil syklus. IKM er ca 26 november.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå