Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Positiv eller negativ? Streken er litt sterkere i virkeligheten🙈

image.jpeg

Anonymkode: aa7c9...440

Den ser positiv ut, men kan jo også være den berømte skyggestreken. Hvor mange dpo? Jeg fikk foresten en sånn strek på min test når jeg var gravid. var vel sånn 8/9 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Positiv eller negativ? Streken er litt sterkere i virkeligheten🙈

image.jpeg

Synes den ser sterkere ut enn skyggestrek. Ta en digital, den burde bli positiv når denne blir det 

Anonymkode: d4d57...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Beach91 skrev:

Den ser positiv ut, men kan jo også være den berømte skyggestreken. Hvor mange dpo? Jeg fikk foresten en sånn strek på min test når jeg var gravid. var vel sånn 8/9 dpo

Jeg er litt usikker da jeg ikke har regelmessig syklus. Jeg har pcos så har ikke helt kontroll hehe. Har bare aldri gått så lenge uten mensen før, og jeg har hatt mensensmerter i 2-3 uker nå uten at noe har skjedd. Får prøve å ta en digital i dag kanskje :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde clearblue sin nye test som kan vise resultat opp til fem dager før mensen skal komme. I dag tester jeg, fem dager før ikm. Ser jeg en skygge, eller er det bare ønsketenkning? 

image.jpg

Endret av Lilja1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lilja1 skrev:

Prøvde clearblue sin nye test som kan vise resultat opp til fem dager før mensen skal komme. I dag tester jeg, fem dager før ikm. Ser jeg en skygge, eller er det bare ønsketenkning? 

image.jpg

Jeg synes den ser helt hvit ut, dessverre. :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lilja1 skrev:

image.jpg

Ser foreløpig negativ ut

Anonymkode: aa3ff...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lilja1 skrev:

image.jpg

Jeg kan ane en liten skyggestrek, men test igjen om et par dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, babystøv skrev:

noen som ser noe?

15134309_10211442222834990_135754204_n.jpg

Skimter også en strek, men har desverre dårlig erfaring med lurestreker på de testene der. Ta en ny test om et par dager:)

Anonymkode: 09392...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest babystøv
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skimter også en strek, men har desverre dårlig erfaring med lurestreker på de testene der. Ta en ny test om et par dager:)

Anonymkode: 09392...035

Ja det har jeg også! men har aldri fått en bred rosa strek før.. nå er den bare blitt sterkere. men ja, jeg tror ikke på de testene der etter alle lurestrekene jeg har fått! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, babystøv skrev:

noen som ser noe?

15134309_10211442222834990_135754204_n.jpg

Det er noe der. Men hadde ikke tatt den testen som svar på noe som helst. Ta ny test om noen dager..

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babystøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe der. Men hadde ikke tatt den testen som svar på noe som helst. Ta ny test om noen dager..

Enig med deg!! jeg tolker denne testen som hverken negativ eller positiv.. Jeg har ofte opplevd skyggestreker på strimmlene, men ikke fra disse typene som er fra Kina. Jeg tester heller igjen om noen dager :) takk for at du tok deg tid til å tolke for en  vimset prøver! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Bringebær skrev:

Noen som ser streken? :) ser den litt bedre i virkeligheten..

image.jpeg

Jeg ser noe

Endret av Ruccula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bringebær skrev:

Noen som ser streken? :) ser den litt bedre i virkeligheten..

image.jpeg

Ser antydning der streken skal være, men kan like gjerne være en skygge. Hadde tenkt den som negativ foreløpig, men tatt ny om noen dager. Hvilken DPO er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser antydning der streken skal være, men kan like gjerne være en skygge. Hadde tenkt den som negativ foreløpig, men tatt ny om noen dager. Hvilken DPO er du?

Streken ser rosa ut, men det synes ikke så godt på bildet. Vet ikke hvor mange dpo jeg er, har så ustabil syklus. IKM er ca 26 november..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...