Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Cartina skrev:

Jeg har ikke erfaring med skyggestreker men den ser litt grå ut, ja :sad:

Tok en CB samme dag, positiv :) Tusen takk for svar uansett, var veldig vanskelig å få frem streken på bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Amaris skrev:

Tok en CB samme dag, positiv :) Tusen takk for svar uansett, var veldig vanskelig å få frem streken på bilde. 

Gratulerer så mye:-) hvilken dpo fikk du den svake testen? Jeg har hatt sånne streker, men hos meg har de nok vært grå😐

Anonymkode: 09392...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Amaris skrev:

Så herlig! Gratulerer :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2016 den 8.28, Amaris skrev:

Hva mener dere? Jeg ser streken, men den har nesten ikke farge. Er det skyggestrek? Jeg har aldri fått skyggestrek på disse testene før, kun blendahvite hvis de er negative.

IMG_5590.JPG

IMG_5591.JPG

Mine tester så sånn ut i begynnelsen, ca ved ikm. De ble sterkere etterhvert. :)

Anonymkode: 05f0d...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser dere noe her? DPO 11

DSC_0327.JPG

Anonymkode: 0b46e...1df

Ja, ser strek her:)

Anonymkode: 7c9d1...3af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DSC_0329.JPGSer dere noe her? DPO 11,  

EDIT: La til et ekstra bilde som er bedre

DSC_0327.JPG

Ja, ser strek der ja :)

Anonymkode: 5e118...2a5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var veldig tydelig, ingen tvil om det! :-) men streken er ganske grå, så jeg ville ikke stolt på den streken ... Har fått mange streker som er veldig synlig uten farge, og de testene tok jeg FØR EL bare for å sjekke skyggestreker, så da var jeg selvfølgelig ikke gravid. :-) men det kan være at du er gravid selvfølgelig.

Anonymkode: ef03b...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var veldig tydelig, ingen tvil om det! :-) men streken er ganske grå, så jeg ville ikke stolt på den streken ... Har fått mange streker som er veldig synlig uten farge, og de testene tok jeg FØR EL bare for å sjekke skyggestreker, så da var jeg selvfølgelig ikke gravid. :-) men det kan være at du er gravid selvfølgelig.

Ja, det kan jo være en skyggestrek. :/  jeg får teste igjen i morgen og se da :) jeg har hele tiden følt meg veldig gravdid med store pupper og murrende mage. Men får bare vente å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en annen test også, men denne er helt uttørket på dette bildet. Jeg vet ikke om det kan gi falsk positivt?

DSC_0331.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Silfen skrev:

Den er ikke grå,  den er positiv. 

Tusen takk! jeg håper det!! jeg har følt meg rar den siste uken og puppene stikker og klør! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en annen test også, men denne er helt uttørket på dette bildet. Jeg vet ikke om det kan gi falsk positivt?

DSC_0331.JPG

De er garantert positive! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

DSC_0331.JPG

Gratulerer :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange positive tester her nå! Fantastisk! Håper det blir min tur også snart :)

Anonymkode: d4d57...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2016 den 11.12, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye:-) hvilken dpo fikk du den svake testen? Jeg har hatt sånne streker, men hos meg har de nok vært grå😐

Anonymkode: 09392...035

Takk<3 

På IKM eller dagen før, så ca 13-14 dpo. 

Fikk veldig svak strek forrige graviditet også, men da med litt mer farge enn denne. Alle andre tester jeg har tatt av denne typen, og det er en del, som har vært negative, har vært helt, helt blendahvite. Så jeg var egentlig ikke i tvil da jeg så den, bare litt overrasket siden jeg testet negativt dagen før. 🙂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er løpet kjørt når man har en negativ test på 11 dpo?? :( føler iallefall det... Blir aldri vår tur. Skuffelse etter skuffelse. 

Anonymkode: 2acbf...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er løpet kjørt når man har en negativ test på 11 dpo?? :( føler iallefall det... Blir aldri vår tur. Skuffelse etter skuffelse. 

Anonymkode: 2acbf...16a

Nei løpet er ikke kjørt helt enda :) test noen dager til du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...