Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som selve testpinnen er skjøvet seg opp. Den ser veldig positiv ut (blå linje) Men du må altså bare ta en ny. For det er feil på denne testen og du kan ikke stole på den. 

Anonymkode: 7c9d1...3af

OK, skal ta en til. Irriterende med defekte tester når de koster så mye.. takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kaffemonsteret skrev:

OK, skal ta en til. Irriterende med defekte tester når de koster så mye.. takk for svar!

Jeg ville klagd på den! Jeg ringte kundetelefonen til clearblue etter å ha fått fire tester med svake, men blå streker i sommer. Fikk bekreftet med blodprøve tatt på samme dag som den sterkeste testen at jeg ikke var gravid (noe jeg var 99.9 % sikker på på forhånd ettersom jeg har fertilitetsproblemer). Dama på telefonen sa at det selvsagt var heeelt umulig, men hun sendte meg digitale tester i posten som kompensasjon :rolleyes: Eventuelt kan du jo ta den med til apoteket der du kjøpte den og prøve å klage der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som ser noe her? 

14971608_10155191010525616_1006603375_o.jpg

Anonymkode: 02d93...355

Ja! Ligner på den jeg tok i dag ettermiddag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som ser noe her? 

14971608_10155191010525616_1006603375_o.jpg

Anonymkode: 02d93...355

NÅ kan jeg vel si jeg er gravid?? Ene bildet sammenligner den i går ettermiddag og den i dag. 

image.jpg

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Emit skrev:

NÅ kan jeg vel si jeg er gravid?? Ene bildet sammenligner den i går ettermiddag og den i dag. 

image.jpg

image.jpg

Det ser veldig positivt ut ja, men ikke så lett å se på bildet når testene ligger i skyggen. 

Vil og nevne at det tok fire dager før jeg fikk noe særlig sterkere strek på de testene der (etter første svake positive test) så i tilfelle du opplever det samme behøver det ikke å bety noe. 

Anonymkode: 560d7...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en rosa fin strek i dag, mot en svaaaaaak strek i går ettermiddag. Har en digital jeg skal ta i morgen, men det er ikke særlig tvil i mine øyne hvertfall :) 

ikke lett å ta bilde av den.. 

Men det gikk bra med deg selv om de ikke ble så mye sterkere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ta TRE døgn før hcg dobles så tidlig i et svangerskap. Derfor får man ikke sterkere tester i særlig grad fra en dag til en annen. Beste er å vente et par dager iallfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Emit skrev:

Stor forskjell på den i går og den i dag :) i morgen skal jeg driste meg til en digital ;) 

Gratulerer så mye Emit. Håper spiren klorer seg fast👏🏻😀

Anonymkode: 09392...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye Emit. Håper spiren klorer seg fast👏🏻😀

Tusen takk :) 

det må h*n ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tilde1 skrev:

Ser ingen strek på den nye testen i dag. Hva tror dere?

IMG_0779.jpgdenne er fra i dag. 14971608_10155191010525616_1006603375_o.jpgdenne fra i går. 

Ser dessverre ingenting jeg heller. Hvor mange dpo er du? Det trenger ikke være dårlig nytt altså.. kanskje det bare er litt forskjellig sensitivitet på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Nå har jeg tatt 3 tester. En i går på morgenen (venstre), en i går kveld (midten) og en på morgenen i dag. Syntes jeg ser strek på alle, men de blir jo svakere? Er det noe håp? Skulle hatt mensen for 2 dager siden. Ser det er flere som har lagt ut lignende røde tester som meg som også er veldig usikre.  Er RFSU. 

IMG_3260.JPG

Anonymkode: ccaf4...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Nå har jeg tatt 3 tester. En i går på morgenen (venstre), en i går kveld (midten) og en på morgenen i dag. Syntes jeg ser strek på alle, men de blir jo svakere? Er det noe håp? Skulle hatt mensen for 2 dager siden. Ser det er flere som har lagt ut lignende røde tester som meg som også er veldig usikre.  Er RFSU. 

IMG_3260.JPG

Jeg ser strekene, men synes de er svake til at du er 2 dager over.. prøv en digital:) 

Anonymkode: 06a88...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

IMG_3260.JPG

Skeptisk til disse, selv om det er svak strek på dem..siden de blir svakere å ikke sterkere. Redd du har hatt kjemisk..(mistet) Ta en ny test en av dagene og håp det beste.

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, Imk86 skrev:

Klarer ikke helt å tro det, men ganske klare tester denne gangen! IMG_2021.JPG

Fantastisk, gratulerer så mye. Du som har hatt flere bekymringer i det siste👏🏻💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Imk86 skrev:

Klarer ikke helt å tro det, men ganske klare tester denne gangen! IMG_2021.JPG

Gratulerer så mye 👶🏼🍼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...