Canrinha Skrevet 2. november 2016 #1141 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Måtte bare vise forskjellene på styrken på el tester... Må jo eksperimentere litt, nå som jeg har hatt el tester liggende opp i taket.. Her er resultatene.. For dere som ikke vet-fikk positiv g test i dag 14 dpo El Testene ble tatt litt forskjellige dager dpo Ebay testene, de rosa fikk jeg aldri prøvd på el, så vet ikke hvordan de funker på det, men de er mye mye svakere enn de fra billigtester. Siste positive el test fra bt tok jeg nettop, og den er helt helt positivt. Sjekket 11 dpo og, men da var den negativ. 7 dpo bt leste jeg som positiv. El fra eBay har bare vært negative hele tiden. Har testet med mange flere dager enn disse vedlagt. Da har de såvidt vært synlige streker. Det var da mine erfaringer.... Endret 2. november 2016 av Canrinha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. november 2016 #1142 Del Skrevet 2. november 2016 Er alle de EL-tester`? Det er kun 14 dpo som er positiv av de i så fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canrinha Skrevet 3. november 2016 #1143 Del Skrevet 3. november 2016 6 timer siden, Silfen skrev: Er alle de EL-tester`? Det er kun 14 dpo som er positiv av de i så fall. Ja, alt er el tester. dpo 7 så veldig positiv ut som fersk..! Men du som vet så mye... I dag sank tempen min igjen.. Er det et dårlig tegn? Og tempen min har aldri steget så mye som de sier den skal som gravid.. Betyr det noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1144 Del Skrevet 3. november 2016 54 minutter siden, Canrinha skrev: Ja, alt er el tester. dpo 7 så veldig positiv ut som fersk..! Men du som vet så mye... I dag sank tempen min igjen.. Er det et dårlig tegn? Og tempen min har aldri steget så mye som de sier den skal som gravid.. Betyr det noe?? De anbefaler å slutte å teste når man blir gravid, men har du sovet litt dårlig i natt kanskje? Eventuelt tok du tempen på samme tid? Anonymkode: 09392...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2016 #1145 Del Skrevet 3. november 2016 Jeg er ikke så altfor god på temping, men såvidt jeg husker så kan det fint være to dropp og likevel være gravid. Har du charten din å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canrinha Skrevet 3. november 2016 #1146 Del Skrevet 3. november 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canrinha Skrevet 3. november 2016 #1147 Del Skrevet 3. november 2016 Som dere ser, synker den bare, og alt jeg har kjent tidligere, er borte over natten. Puppene er blitt små bare over natten!! 😱😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canrinha Skrevet 3. november 2016 #1148 Del Skrevet 3. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: De anbefaler å slutte å teste når man blir gravid, men har du sovet litt dårlig i natt kanskje? Eventuelt tok du tempen på samme tid? Anonymkode: 09392...035 Går tempen ned om man sover dårlig? Har sovet veldig dårlig alle de siste nettene. Våknet flere ganger og vært urolig i kroppen og måttet på do.. Pleier aldri å våkne for å måtte på do!.. Likevel har tempen da gått opp.. Men nå som sagt er ømheten borte i puppene, de er blitt helt små igjen og ingen murring eller noe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 3. november 2016 #1149 Del Skrevet 3. november 2016 8 minutter siden, Canrinha skrev: Går tempen ned om man sover dårlig? Har sovet veldig dårlig alle de siste nettene. Våknet flere ganger og vært urolig i kroppen og måttet på do.. Pleier aldri å våkne for å måtte på do!.. Likevel har tempen da gått opp.. Men nå som sagt er ømheten borte i puppene, de er blitt helt små igjen og ingen murring eller noe!! Vanskelig å tolke charten din uten å vite hvordan temperaturen lå før EL, men du har da fremdeles rimelig høy temperatur - antageligvis langt over cover line. Jeg har aldri hatt så høy temp som 36.7 etter "vanlig" EL, det har jeg bare hatt når jeg har vært gravid eller når jeg har gått på progesteron (men husk at hva som er normalt for meg selvsagt ikke er normalt for alle andre). Hvis du ser bort fra den ene målingen på CD38, har du jo strengt tatt egentlig hatt rimelig jevn temperatur de siste dagene, charten ser til og med ut til å være tilnærmet trifasisk. Kanskje du sov ekstra urolig den ene natten (12 dpo), slik at temperaturen var kunstig høy da? Andre symptomer kan man dessverre ikke bruke som noen fasit på hvordan det går. Jeg vet det virker umulig, men du må nesten bare vente og se, og håpe at alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2016 #1150 Del Skrevet 3. november 2016 Som Miore sier, vanskelig å se hvor du ligger uten full chart. Men du ligger jo høyere enn menstemp, så bare å se det an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1151 Del Skrevet 3. november 2016 40 minutter siden, Canrinha skrev: Går tempen ned om man sover dårlig? Har sovet veldig dårlig alle de siste nettene. Våknet flere ganger og vært urolig i kroppen og måttet på do.. Pleier aldri å våkne for å måtte på do!.. Likevel har tempen da gått opp.. Men nå som sagt er ømheten borte i puppene, de er blitt helt små igjen og ingen murring eller noe!! http://www.snartgravid.com/Egglosning/Temperaturmaling.html Anonymkode: 09392...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1152 Del Skrevet 3. november 2016 Hva tror dere om denne? Anonymkode: e71f1...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1153 Del Skrevet 3. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere om denne? Anonymkode: e71f1...7a8 Litt bedre bilde her, kan det være fordi jeg tok den mens den fortsatt var kald? Rett ut av postakassen med ukonsentrert urin. Eller er jeg virkelig gravid. Anonymkode: e71f1...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canrinha Skrevet 3. november 2016 #1154 Del Skrevet 3. november 2016 3 timer siden, miore skrev: Vanskelig å tolke charten din uten å vite hvordan temperaturen lå før EL, men du har da fremdeles rimelig høy temperatur - antageligvis langt over cover line. Jeg har aldri hatt så høy temp som 36.7 etter "vanlig" EL, det har jeg bare hatt når jeg har vært gravid eller når jeg har gått på progesteron (men husk at hva som er normalt for meg selvsagt ikke er normalt for alle andre). Hvis du ser bort fra den ene målingen på CD38, har du jo strengt tatt egentlig hatt rimelig jevn temperatur de siste dagene, charten ser til og med ut til å være tilnærmet trifasisk. Kanskje du sov ekstra urolig den ene natten (12 dpo), slik at temperaturen var kunstig høy da? Andre symptomer kan man dessverre ikke bruke som noen fasit på hvordan det går. Jeg vet det virker umulig, men du må nesten bare vente og se, og håpe at alt står bra til! Ja, jeg begynte jo ikke å tempe før etter at jeg fikk påvist el, så da vet jeg jo ikke det.. det som fikk meg til å mistenke at jeg kanskje var gravid, var jo at tempen ikke gikk ned før eller på ikm dagen, men siden jeg ikek har tempet før, vet jeg jo heller ikke hva som er normalt for meg. Ser bare at temperaturen begynte å stige mer etter ikm, og at den nå i dag sank veldig igjen.. syntes jeg, men du mener det ikke er noen uvanlig synking? Også bar det det at puppene brått sluttet å være ømme mer og ble mindre igjen.. bare på en natt!! da fikk jeg hetta... om prøveperioden er vanskelig og lang- er dette viiirkelig en prøvelse!!! Takk for svar <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1155 Del Skrevet 3. november 2016 Hei. Er usikker på om denne testen er positiv? 😬 Anonymkode: ccaf4...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2016 #1156 Del Skrevet 3. november 2016 Den øverste er positiv. Du med den røde la vel ut veldig positiv test for et pr uker siden . Med mindre den røde er feilvare så ville jeg fått tatt meg en tidlig ul og sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 3. november 2016 #1157 Del Skrevet 3. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Litt bedre bilde her, kan det være fordi jeg tok den mens den fortsatt var kald? Rett ut av postakassen med ukonsentrert urin. Eller er jeg virkelig gravid. Anonymkode: e71f1...7a8 Denne er positiv, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emit Skrevet 3. november 2016 #1158 Del Skrevet 3. november 2016 Denne da? 😁 tok den nå, 16.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 3. november 2016 #1159 Del Skrevet 3. november 2016 Dette er graviditet er det ikke? Ble så usikker av at den horisontale linjen var så høyt oppe i vinduet. Og vanligvis er det vel den vertikale linjen som er svak, ikke den horisontale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1160 Del Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, Kaffemonsteret skrev: Dette er graviditet er det ikke? Ble så usikker av at den horisontale linjen var så høyt oppe i vinduet. Og vanligvis er det vel den vertikale linjen som er svak, ikke den horisontale Ser ut som selve testpinnen er skjøvet seg opp. Den ser veldig positiv ut (blå linje) Men du må altså bare ta en ny. For det er feil på denne testen og du kan ikke stole på den. Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå