AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1081 Del Skrevet 27. oktober 2016 Akkurat nå, Silfen skrev: Men den der skal jo være i en greie vel? Ja, men kan leses manuelt. Anonymkode: 66d37...75f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 #1082 Del Skrevet 27. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, men kan leses manuelt. Anonymkode: 66d37...75f Really? Det kunne de ikke før. Hva heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 27. oktober 2016 #1083 Del Skrevet 27. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Men tok akkurat en clearblue. Tok akkurat 5 sekunder for dette å komme frem. Mother. Of. God! Anonymkode: 66d37...75f Har du monitor til den? Uansett monitoren hadde kommet til å sagt GRAVID!! fikk en akkurat lik når jeg var gravid 14 dpo!!! Gratuleeeeeerer 💜💜💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 27. oktober 2016 #1084 Del Skrevet 27. oktober 2016 5 minutter siden, Silfen skrev: Men den der skal jo være i en greie vel? No offence, men ikke gidd da Silfen :-) du er ganske kjent for å være negativ. Men den der er positiv, både i monitor og øyesyn. Just sayin 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1085 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg har den gamle monitoren, ikke den digitale, men jeg kjøpte noen pakker med tester til min monitor, som kom med graviditets tester til den nye digitale monitoren. Har testet før med dem, og de har alltid vært negativ, altså 1 strek når jeg ikke har vært gravid. Så da regner jeg 2 streker som positiv, selv om jeg ikke har maskinen å putte den i. Anonymkode: 66d37...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 #1086 Del Skrevet 27. oktober 2016 3 minutter siden, Cammm skrev: No offence, men ikke gidd da Silfen :-) du er ganske kjent for å være negativ. Men den der er positiv, både i monitor og øyesyn. Just sayin Ja, og da ønsker jeg å lese meg opp på den, det sier vel seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 27. oktober 2016 #1087 Del Skrevet 27. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har den gamle monitoren, ikke den digitale, men jeg kjøpte noen pakker med tester til min monitor, som kom med graviditets tester til den nye digitale monitoren. Har testet før med dem, og de har alltid vært negativ, altså 1 strek når jeg ikke har vært gravid. Så da regner jeg 2 streker som positiv, selv om jeg ikke har maskinen å putte den i. Anonymkode: 66d37...75f Dette er min 14 dpo når monitoren viste gravid :-) og min er svakere enn din. Når den er negativ vises en sytråstrek alltid :-) men det gjør jo ikke din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1088 Del Skrevet 27. oktober 2016 24 minutter siden, Cammm skrev: Ja, mine skyggestreker har aldri sett sånn ut 😃 Spennende! Må få høre om du tester i morgen da Ja, det var litt uventet og veldig spennende Skal si fra om jeg tester i morra ( og det gjør jeg garantert ) Anonymkode: 8b983...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 27. oktober 2016 #1089 Del Skrevet 27. oktober 2016 2 minutter siden, Silfen skrev: Ja, og da ønsker jeg å lese meg opp på den, det sier vel seg selv. Det er tester til clearblue fertilitetsmonitor :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 27. oktober 2016 #1090 Del Skrevet 27. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var litt uventet og veldig spennende Skal si fra om jeg tester i morra ( og det gjør jeg garantert ) Anonymkode: 8b983...ccd Så j***** misunnelig! 🙈 Har dere prøvd lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. oktober 2016 #1091 Del Skrevet 27. oktober 2016 4 minutter siden, Cammm skrev: Det er tester til clearblue fertilitetsmonitor :-) Takk. De er nemlig lik de man bruker i digital test, flergangs, disse kan man ikke lese av manuelt, de har alltid to streker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 27. oktober 2016 #1092 Del Skrevet 27. oktober 2016 12 minutter siden, Silfen skrev: Takk. De er nemlig lik de man bruker i digital test, flergangs, disse kan man ikke lese av manuelt, de har alltid to streker. 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1093 Del Skrevet 27. oktober 2016 14 minutter siden, Cammm skrev: Så j***** misunnelig! 🙈 Har dere prøvd lenge? Ja, i over ett år. Men hatt en exu ilpa det året. Var min siste pergoresept (lange sykluser, men har el av meg selv som oftest) jeg gikk på denne pp ( har fått alle jeg kan få), så veldig flaks om det blir noe nå Men pga exuen, spotting nå ( litt likt forrige gang ) og fremdeles svak test så prøver jeg å holde meg negativ. Heldigvis får jeg god oppfølging av gyn, så dersom den er sterkere i morgen blir det tidlig ul etc. Men kan ikke helt tro på at det skal ha klaffa altså.....Testen skulle vært enda litt sterkere! Har du prøvd lenge? Barn før? Om det klaffer for meg nå, så skal jeg love deg det klaffer for deg snart! For jeg trodde aldri det bli noe baby etter den exuen ( eneste gangen jeg har vært gravid ) Anonymkode: 8b983...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammm Skrevet 27. oktober 2016 #1094 Del Skrevet 27. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, i over ett år. Men hatt en exu ilpa det året. Var min siste pergoresept (lange sykluser, men har el av meg selv som oftest) jeg gikk på denne pp ( har fått alle jeg kan få), så veldig flaks om det blir noe nå Men pga exuen, spotting nå ( litt likt forrige gang ) og fremdeles svak test så prøver jeg å holde meg negativ. Heldigvis får jeg god oppfølging av gyn, så dersom den er sterkere i morgen blir det tidlig ul etc. Men kan ikke helt tro på at det skal ha klaffa altså.....Testen skulle vært enda litt sterkere! Har du prøvd lenge? Barn før? Om det klaffer for meg nå, så skal jeg love deg det klaffer for deg snart! For jeg trodde aldri det bli noe baby etter den exuen ( eneste gangen jeg har vært gravid ) Anonymkode: 8b983...ccd Åå, såpass ja. Krysser fingrene for deg da 💜 Du skal se streken blir sterkere. Ville prøvd med noe annet enn de dumme eBay-testene, noen av de er veldig dårlig til å vise stigning. Tror du streken skulle vært sterkere? Vet ikke om jeg er helt enig med deg :-) det er jo veeeeeldig individuelt. Men vi får se i morgen. Ja, dessverre har vi prøvd i over 2 år og vært gravid 9 ganger :-( ingen barn fra før. Men vi er fortsatt ved fullt mot :-) før eller senere vil det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1095 Del Skrevet 27. oktober 2016 24 minutter siden, Silfen skrev: Takk. De er nemlig lik de man bruker i digital test, flergangs, disse kan man ikke lese av manuelt, de har alltid to streker. Er du innom denne tråden KUN for å lage dårlig steming? Du fremstår ekstremt bitter slik du holder på. Anonymkode: 2f84e...c16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1096 Del Skrevet 27. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du innom denne tråden KUN for å lage dårlig steming? Du fremstår ekstremt bitter slik du holder på. Anonymkode: 2f84e...c16 Enig der faktisk. Ikke for å være hard her nå stilfen. Kjempeflott at du er ærlig så folk ikke får falske forhåpninger, men du trenger ikke rive håpe bort fra folk. Dette er kvinner i en meget sårbar periode. Prøv å vær ærlig og litt mer ydmyk på samme tid? :-) Anonymkode: ef03b...148 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2016 #1097 Del Skrevet 27. oktober 2016 17 minutter siden, Cammm skrev: Åå, såpass ja. Krysser fingrene for deg da 💜 Du skal se streken blir sterkere. Ville prøvd med noe annet enn de dumme eBay-testene, noen av de er veldig dårlig til å vise stigning. Tror du streken skulle vært sterkere? Vet ikke om jeg er helt enig med deg :-) det er jo veeeeeldig individuelt. Men vi får se i morgen. Ja, dessverre har vi prøvd i over 2 år og vært gravid 9 ganger :-( ingen barn fra før. Men vi er fortsatt ved fullt mot :-) før eller senere vil det går bra! Tusen takk! <3 Ja, jeg føler litt den burde vært det, når jeg tenker meg om kan jeg også være 10 dpo i dag, og da burde den iallefall vært sterkere ( føler jeg). Men det vil jo vise seg Det var leit å høre! Unner dere virkelig at det klaffer snart, og det er jeg sikker på det gjør! Vet du hvorfor du har mista såpass mange ganger? Du får oppfølging håper jeg? Anonymkode: 8b983...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1098 Del Skrevet 28. oktober 2016 Jeg er iallefall sikker på det ikke er skygge😳😀regna ut at jeg veldig sansynlig er 11 dpo i dag, ikke 10. Men styrken er kanskje ok likevel? Bildet tatt rett etter tidsfrist. Hjelpes, nå må jeg bare ringe gyn first thing på mandag, redd for ny exu... men gøy og fint med ny pos test😍. Nå må jeg bare overbringe de gode nyhetene til mannen:) Anonymkode: 8b983...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1099 Del Skrevet 28. oktober 2016 Hva tror dere....? Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #1100 Del Skrevet 28. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er iallefall sikker på det ikke er skygge😳😀regna ut at jeg veldig sansynlig er 11 dpo i dag, ikke 10. Men styrken er kanskje ok likevel? Bildet tatt rett etter tidsfrist. Hjelpes, nå må jeg bare ringe gyn first thing på mandag, redd for ny exu... men gøy og fint med ny pos test😍. Nå må jeg bare overbringe de gode nyhetene til mannen:) Anonymkode: 8b983...ccd Jeg ser streken! Anonymkode: 66d37...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå