Stjerna3 Skrevet 19. oktober 2016 #1021 Del Skrevet 19. oktober 2016 Har testet positiv igjen etter SA forrige måned. Er på dag 42 av syklusen min i dag.. itillegg til disse testene har jeg tatt en CB med ukeindikator som viste 1-2 uker. Ser dere no forskjell på de to nederste kontra de to øverste?! ( de to nederste tatt i dag, de to øverste tatt i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1022 Del Skrevet 19. oktober 2016 2 minutter siden, Stjerna3 skrev: Har testet positiv igjen etter SA forrige måned. Er på dag 42 av syklusen min i dag.. itillegg til disse testene har jeg tatt en CB med ukeindikator som viste 1-2 uker. Ser dere no forskjell på de to nederste kontra de to øverste?! ( de to nederste tatt i dag, de to øverste tatt i går. De nederste er ørlite sterkere tror jeg? Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #1023 Del Skrevet 19. oktober 2016 sjangsen er reaktivt liten for at du er gravid tror jeg Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 19. oktober 2016 #1024 Del Skrevet 19. oktober 2016 3 timer siden, Stjerna3 skrev: Har testet positiv igjen etter SA forrige måned. Er på dag 42 av syklusen min i dag.. itillegg til disse testene har jeg tatt en CB med ukeindikator som viste 1-2 uker. Ser dere no forskjell på de to nederste kontra de to øverste?! ( de to nederste tatt i dag, de to øverste tatt i går. Om du har fått positiv digital test, så er du gravid - gratulerer! :-) Ikke driv og tolk strekene på billigstrimlene. Det kan variere i mengde reaktivt stoff (og hvor sterke de blir), så lenge det er strek - så er det strek :-) Og så lenge du har positiv dig. test, så er du garantert gravid :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 19. oktober 2016 #1025 Del Skrevet 19. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du teste i morgen om du har mensen nå? Anonymkode: c9d35...088 Nei siden jeg fikk positiv test i går når jeg hadde mensen så gir det jo litt mening at den kanskje var positiv i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celius89 Skrevet 20. oktober 2016 #1026 Del Skrevet 20. oktober 2016 Ser jeg syner? Klarer ikke tro på det. Mistet forrige mnd og det tok hardere på enn jeg trodde 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 20. oktober 2016 #1027 Del Skrevet 20. oktober 2016 17 timer siden, babystøv skrev: Nei siden jeg fikk positiv test i går når jeg hadde mensen så gir det jo litt mening at den kanskje var positiv i dag også. Da ville jeg heller ventet ei uke eller noe for å se om det fremdeles var HCG i blodet. (Noen få blør når de skulle hatt mensen, men ikke i like stor grad som ved en vanlig mensen). Man tester gjerne positivt en stund etter både kjemisk og sa. Har du fått mensen nå, så er det nok en kjemisk graviditet om du fikk positiv test (ikke skyggestrek). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 20. oktober 2016 #1028 Del Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, Celius89 skrev: Ser jeg syner? Klarer ikke tro på det. Mistet forrige mnd og det tok hardere på enn jeg trodde 😞 Jeg ser absolutt en strek! Vent en dag eller to, så blir den sterkere og da kan du være helt sikker! Jeg fikk forøvrig verdens svakeste strek på samme type test sist, men det var nok bare skyggestrek siden jeg fikk mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celius89 Skrevet 20. oktober 2016 #1029 Del Skrevet 20. oktober 2016 2 minutter siden, tweet skrev: Jeg ser absolutt en strek! Vent en dag eller to, så blir den sterkere og da kan du være helt sikker! Jeg fikk forøvrig verdens svakeste strek på samme type test sist, men det var nok bare skyggestrek siden jeg fikk mensen. ja, tenkte kjøpe den digitale med uker i dag og ta den i morgen tidlig. Eller kanskje lørdag. Jeg fikk noe som lignet en skyggestrek i går kveld. Derfor tok jeg en ny i dag siden jeg ikke trodde på den i går. Kjenner det synker litt inn her. Men ja. Avventer til ny test ✌🏻️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 20. oktober 2016 #1030 Del Skrevet 20. oktober 2016 13 minutter siden, Celius89 skrev: ja, tenkte kjøpe den digitale med uker i dag og ta den i morgen tidlig. Eller kanskje lørdag. Jeg fikk noe som lignet en skyggestrek i går kveld. Derfor tok jeg en ny i dag siden jeg ikke trodde på den i går. Kjenner det synker litt inn her. Men ja. Avventer til ny test ✌🏻️ Gleder meg til å høre!! Håper du havner på listen over gravide 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1031 Del Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, Celius89 skrev: Ser jeg syner? Klarer ikke tro på det. Mistet forrige mnd og det tok hardere på enn jeg trodde 😞 Jeg tror den er positiv. Ta en digital davel! Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celius89 Skrevet 20. oktober 2016 #1032 Del Skrevet 20. oktober 2016 3 timer siden, tweet skrev: Gleder meg til å høre!! Håper du havner på listen over gravide 😄 Håper jeg og 😄 Det er lenge å vente til i morgen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #1033 Del Skrevet 20. oktober 2016 Etter jeg mistet i sommer har jeg lagt prøvinga på vent, men så prøvde vi nå, og jaggu ble jeg gravid gitt:D Men det er nesten sånn at jeg ikke gidder å glede meg etter som jeg mista i uke 6/7 sist. Menmen, vi får se hvordan det får denne gangen:-) Anonymkode: 0c2c5...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celius89 Skrevet 20. oktober 2016 #1034 Del Skrevet 20. oktober 2016 Gratulerer 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celius89 Skrevet 21. oktober 2016 #1035 Del Skrevet 21. oktober 2016 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1036 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hallo! Jeg er ny på denne tråden, men trenger litt hjelp til og tolke en graviditetstest.. Jeg har en clearblue fertilitetsmonitor, tok nettopp graviditets - testpinnen, og den viser 2 streker... Jeg såg bare tilfeldigvis på den før jeg skulle ta den i monitoren, og ble litt skremt! Vi ønsker jo barn, men har kun hatt negative tester det siste året... Denne testpinnen er lilla... og det er to helt klare streker på den.. Anonymkode: 713ee...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1037 Del Skrevet 21. oktober 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo! Jeg er ny på denne tråden, men trenger litt hjelp til og tolke en graviditetstest.. Jeg har en clearblue fertilitetsmonitor, tok nettopp graviditets - testpinnen, og den viser 2 streker... Jeg såg bare tilfeldigvis på den før jeg skulle ta den i monitoren, og ble litt skremt! Vi ønsker jo barn, men har kun hatt negative tester det siste året... Denne testpinnen er lilla... og det er to helt klare streker på den.. Anonymkode: 713ee...000 Hei! Det høres ut som du har brukt en fertilitetstest. Graviditetstestene til clearblue fertilitetsmonitor er pakket i hvit folie og har en lyseblå test med blå topp :-) Men avleste ikke monitoren testen? Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 21. oktober 2016 #1038 Del Skrevet 21. oktober 2016 4 timer siden, Celius89 skrev: 😄 Gratulerer 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #1039 Del Skrevet 21. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Det høres ut som du har brukt en fertilitetstest. Graviditetstestene til clearblue fertilitetsmonitor er pakket i hvit folie og har en lyseblå test med blå topp :-) Men avleste ikke monitoren testen? Anonymkode: ef03b...148 Problemet var at jeg finner ikke monitoren etter at vi har hatt opprydning her i huset... Men ettersom jeg husker så var EL- testene i rosa innpakning, og de lilla skulle være graviditetstestene... Jeg tror nok jeg har en litt eldre type monitor Anonymkode: 713ee...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. oktober 2016 #1040 Del Skrevet 21. oktober 2016 MAn skal ikke bruke disse som en indikator da de gjerne har to streker uansett, såvidt jeg vet. Ta deg en annen du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå