AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #921 Del Skrevet 10. oktober 2016 Ja, jeg skulle sjekke de nye HCG billigtestene før jeg skulle begynne å teste igjen for å sjekke om skyggestreker osv. Har ikke hatt EL så er GARANTERT ikke gravid. Og da kom det opp strek på en test som ble ujevn og svak i fargen. Så dermed er den negativ. Legger ved bilde :-) ja, cbd krever utrolig mye! Til meg slo den ikke ut før jeg hadde 75 i HCG (tok blodprøve) testet cbd 12 dpo, negativ - tok ikke hos legen testet cbd 14 dpo, negativ - 52 i HCG hos legen testet cbd 15 dpo, positiv 1-2 uker - 75 i HCG hos legen så ja😏 Den krever mye! Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-ella Skrevet 10. oktober 2016 #922 Del Skrevet 10. oktober 2016 Takk for svar og gratulerer! 😊😍 Min strek var tykkere og ikke så ujevn, men kontrollstreken var også svak. Så jeg roer meg med at det var en ødelagt test. Men tester nok igjen allerede imorgen viss jeg kjenner meg selv rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #923 Del Skrevet 10. oktober 2016 Janei! Du trenger ikke å gratulere 😅 Vi har mistet 9 ganger og er ikke gravid .... Håper det ordner seg for deg da 💜 Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-ella Skrevet 10. oktober 2016 #924 Del Skrevet 10. oktober 2016 Åå beklager så mye!!! Nå ble jeg skikkelig lei meg, beklager! Takk og håper virkelig det ordner seg for dere også, uansett hvilke måte ❤❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2016 #925 Del Skrevet 10. oktober 2016 Du trenger ikke beklage! Jeg som formulerte meg litt klønete 🙄 Anonymkode: ef03b...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym0613 Skrevet 11. oktober 2016 #926 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hei! Jeg er 10 dager dpo og tok akkurat en test. Er denne tydelig positiv? Streken ble mer tydelig rundt 3-4 minutter etter testing. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. oktober 2016 #927 Del Skrevet 11. oktober 2016 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym0613 Skrevet 11. oktober 2016 #928 Del Skrevet 11. oktober 2016 1 time siden, Silfen skrev: Ja. Jeg kan ikke tro det er sant😱 Er det noen som har testet falsk positiv før på disse testene? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babystøv Skrevet 11. oktober 2016 #929 Del Skrevet 11. oktober 2016 4 timer siden, Anonym0613 skrev: Jeg kan ikke tro det er sant😱 Er det noen som har testet falsk positiv før på disse testene? 😉 falsk positiv er en ting, men det er ytterst sjelden og da er det ofte skyggestreker det er snakk om. den testen din er super positiv så ingen tvil der gratulerer prøvd lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym0613 Skrevet 11. oktober 2016 #930 Del Skrevet 11. oktober 2016 25 minutter siden, babystøv skrev: falsk positiv er en ting, men det er ytterst sjelden og da er det ofte skyggestreker det er snakk om. den testen din er super positiv så ingen tvil der gratulerer prøvd lenge? Så gøy!!😉 Dette er prøveperiode nr 2, første barn. Så jeg vet ikke hva jeg går til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #931 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg er va 9dpo,. Tror jeg. Tok en graviditetstest nå, vet jeg burde vente på morgenurin. Men fader, jeg synes jeg skimter en svaaaak strek? Hba synes dere? Anonymkode: 9d274...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #932 Del Skrevet 11. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er va 9dpo,. Tror jeg. Tok en graviditetstest nå, vet jeg burde vente på morgenurin. Men fader, jeg synes jeg skimter en svaaaak strek? Hba synes dere? Anonymkode: 9d274...789 Anonymkode: 9d274...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #933 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hadde litt problemer med å laste opp bilde, men fikk det til, til slutt. Jeg prøver igjen: jeg er ca 9dpo. Jeg tok en test nå selvom jeg vet at jeg burde vente på morgenurin. Men, jeg synes jeg skimter en svaaaak strek? Er jeg gal, eller er det noen andre som ser det? Anonymkode: 9d274...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach91 Skrevet 11. oktober 2016 #934 Del Skrevet 11. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde litt problemer med å laste opp bilde, men fikk det til, til slutt. Jeg prøver igjen: jeg er ca 9dpo. Jeg tok en test nå selvom jeg vet at jeg burde vente på morgenurin. Men, jeg synes jeg skimter en svaaaak strek? Er jeg gal, eller er det noen andre som ser det? Anonymkode: 9d274...789 Sånn fikk jeg og når jeg var 8/9 dpo. Nå er jeg 10 uker på vei 😀 bare fortsette å teste. Har hørt at cb ikke er helt til å stole på da de viser mye skyggestreker og sånt. Lykke til ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 11. oktober 2016 #935 Del Skrevet 11. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde litt problemer med å laste opp bilde, men fikk det til, til slutt. Jeg prøver igjen: jeg er ca 9dpo. Jeg tok en test nå selvom jeg vet at jeg burde vente på morgenurin. Men, jeg synes jeg skimter en svaaaak strek? Er jeg gal, eller er det noen andre som ser det? Anonymkode: 9d274...789 Jeg ser noe der, men synes streken av en eller annen grunn er litt skjev? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #936 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hehe, ser hva du mener. Skal laste opp et nytt bilde. Anonymkode: 9d274...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #937 Del Skrevet 11. oktober 2016 Jeg ville tolket den som negativ. Jeg fikk også sånne, men var ikke gravid. CB er kjent for teite skyggestreker. Vent noen dager og test med en annen type test. Anonymkode: 06a88...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #938 Del Skrevet 11. oktober 2016 Her er enda et bilde siden den forrige strwkwn så litt skjev ut 😉 Anonymkode: 9d274...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 11. oktober 2016 #939 Del Skrevet 11. oktober 2016 Det er definitivt et eller annet der, men jeg har lest at akkurat den type test ofte kan gi skyggestrek... Tok det lang tid før streken dukka opp da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #940 Del Skrevet 11. oktober 2016 4 minutter siden, Mayah skrev: Det er definitivt et eller annet der, men jeg har lest at akkurat den type test ofte kan gi skyggestrek... Tok det lang tid før streken dukka opp da? Hmm, troor den kom ganske med en gang. Men man må jo studere veldig for å se den da. Burde jeg vente. Own dager, eller ta en ny test i morgen tidlig? Evt, hvilken teat blir anbefalt? Anonymkode: 9d274...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå