Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg skulle sjekke de nye HCG billigtestene før jeg skulle begynne å teste igjen for å sjekke om skyggestreker osv. Har ikke hatt EL så er GARANTERT ikke gravid. Og da kom det opp strek på en test som ble ujevn og svak i fargen. Så dermed er den negativ. Legger ved bilde :-) 

ja, cbd krever utrolig mye! Til meg slo den ikke ut før jeg hadde 75 i HCG (tok blodprøve) 

testet cbd 12 dpo, negativ - tok ikke hos legen

testet cbd 14 dpo, negativ - 52 i HCG hos legen

testet cbd 15 dpo, positiv 1-2 uker - 75 i HCG hos legen 

så ja😏 Den krever mye!

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: ef03b...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar og gratulerer! 😊😍

Min strek var tykkere og ikke så ujevn, men kontrollstreken var også svak. Så jeg roer meg med at det var en ødelagt test. Men tester nok igjen allerede imorgen viss jeg kjenner meg selv rett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janei! Du trenger ikke å gratulere 😅 Vi har mistet 9 ganger og er ikke gravid .... 

Håper det ordner seg for deg da 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå beklager så mye!!! Nå ble jeg skikkelig lei meg, beklager! Takk og håper virkelig det ordner seg for dere også, uansett hvilke måte ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke beklage! Jeg som formulerte meg litt klønete 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 10 dager dpo og tok akkurat en test. Er denne tydelig positiv? Streken ble mer tydelig rundt 3-4 minutter etter testing. ☺️

IMG_8875.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Silfen skrev:

Ja.

Jeg kan ikke tro det er sant😱 Er det noen som har testet falsk positiv før på disse testene? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babystøv
4 timer siden, Anonym0613 skrev:

Jeg kan ikke tro det er sant😱 Er det noen som har testet falsk positiv før på disse testene? 😉

falsk positiv er en ting, men det er ytterst sjelden og da er det ofte skyggestreker det er snakk om.
den testen din er super positiv så ingen tvil der :) gratulerer :) prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, babystøv skrev:

falsk positiv er en ting, men det er ytterst sjelden og da er det ofte skyggestreker det er snakk om.
den testen din er super positiv så ingen tvil der :) gratulerer :) prøvd lenge?

Så gøy!!😉 Dette er prøveperiode nr 2, første barn. Så jeg vet ikke hva jeg går til:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er va 9dpo,. Tror jeg. Tok en graviditetstest nå, vet jeg burde vente på morgenurin. Men fader, jeg synes jeg skimter en svaaaak strek? Hba synes dere? 

Anonymkode: 9d274...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er va 9dpo,. Tror jeg. Tok en graviditetstest nå, vet jeg burde vente på morgenurin. Men fader, jeg synes jeg skimter en svaaaak strek? Hba synes dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt problemer med å laste opp bilde, men fikk det til, til slutt. Jeg prøver igjen: jeg er ca 9dpo. Jeg tok en test nå selvom jeg vet at jeg burde vente på morgenurin. Men, jeg synes jeg skimter en svaaaak strek? Er jeg gal, eller er det noen andre som ser det? 

IMG_2545.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde litt problemer med å laste opp bilde, men fikk det til, til slutt. Jeg prøver igjen: jeg er ca 9dpo. Jeg tok en test nå selvom jeg vet at jeg burde vente på morgenurin. Men, jeg synes jeg skimter en svaaaak strek? Er jeg gal, eller er det noen andre som ser det? 

IMG_2545.JPG

Sånn fikk jeg og når jeg var 8/9 dpo. Nå er jeg 10 uker på vei 😀 bare fortsette å teste. Har hørt at cb ikke er helt til å stole på da de viser mye skyggestreker og sånt. Lykke til ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_2545.JPG

Jeg ser noe der, men synes streken av en eller annen grunn er litt skjev? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tolket den som negativ. Jeg fikk også sånne, men var ikke gravid. CB er kjent for teite skyggestreker. Vent noen dager og test med en annen type test.

Anonymkode: 06a88...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er enda et bilde siden den forrige strwkwn så litt skjev ut 😉

IMG_2544.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt et eller annet der, men jeg har lest at akkurat den type test ofte kan gi skyggestrek... Tok det lang tid før streken dukka opp da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mayah skrev:

Det er definitivt et eller annet der, men jeg har lest at akkurat den type test ofte kan gi skyggestrek... Tok det lang tid før streken dukka opp da? 

Hmm, troor den kom ganske med en gang. Men man må jo studere veldig for å se den da. Burde jeg vente. Own dager, eller ta en ny test i morgen tidlig? Evt, hvilken teat blir anbefalt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...