Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

test 1.jpg

test 2.jpg

:klo:

Anonymkode: 1b6f8...660

Ugyldig. Fargen har ikke trukket inn som den skal. Det kan da bli falsk strek dersom du skimter noe der. 

Anonymkode: 560d7...7e9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ugyldig. Fargen har ikke trukket inn som den skal. Det kan da bli falsk strek dersom du skimter noe der. 

Ja, var det jeg lurte på! At den er ødelagt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2016 den 17.02, AnonymBruker skrev:

Ja, var det jeg lurte på! At den er ødelagt? 

Hvordan var den når du tok den. Var fargen sånn fra før? Har du flere sånne tester så ta en til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere noe på denne? er en RFSU test. Ikke tatt på morgenurin. Har dere erfaringer med denne testen? Er den sensitiv? 

IMG_2514.JPG

Anonymkode: 9b653...a12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser dere noe på denne? er en RFSU test. Ikke tatt på morgenurin. Har dere erfaringer med denne testen? Er den sensitiv? 

IMG_2514.JPG

Anonymkode: 9b653...a12

Vanskelig å se men synes den ser rosa ut hos meg og da vil jeg si den er positiv ☺

Anonymkode: e91f3...a35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å se men synes den ser rosa ut hos meg og da vil jeg si den er positiv ☺

Anonymkode: e91f3...a35

Den er mer rosa i virkeligheten enn på bildet! Vanskelig å få med. Får vente ett par dager å teste igjen, er bare 10 dpo. Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende den er positiv! Jeg fikk faktisk akkurat samme strek 9 eller 10 dpo med samme test. Lykke til 😊

Anonymkode: 0d495...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg tester alt for tidlig, men siden vi skal på fest i dag fant jeg ut at jeg måtte ta en test. Jeg er 7/8 DPO i dag. Etter å ha vært prøvere i over 6 mnd og fått haugevis av blendahvite tester, så ser jeg i dag en skyggestrek. Er det noen andre som ser streken? Eventuelt har noen av dere fått skyggestrek tidlig for å få sterke og positiv test senere? 

image.jpeg

Anonymkode: 09392...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg tester alt for tidlig, men siden vi skal på fest i dag fant jeg ut at jeg måtte ta en test. Jeg er 7/8 DPO i dag. Etter å ha vært prøvere i over 6 mnd og fått haugevis av blendahvite tester, så ser jeg i dag en skyggestrek. Er det noen andre som ser streken? Eventuelt har noen av dere fått skyggestrek tidlig for å få sterke og positiv test senere? 

image.jpeg

Jeg ser ingenting her. Skyggestreker er hvite eller grå og regnes som negativ. Er den svakt rosa bør du regne den som positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en strek der men er umulig å si om den er gyldig eller ikke.  To til tre dager vil vise om det er utvikling da hcg dobles hver 48 til 72 timer tidlig i et svangerskap.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Silfen skrev:

Er en strek der men er umulig å si om den er gyldig eller ikke.  To til tre dager vil vise om det er utvikling da hcg dobles hver 48 til 72 timer tidlig i et svangerskap.  

Takk for svar/tolkning alle sammen. Jeg ser også en strek, men vanskelig å si hva slags farge den er. Jeg venter med å ta en ny test etter helga. Jeg ble akutt kvalm etter en liten løpetur i går, men det kan være en annen årsak som gjorde at jeg ble det. Jeg har egentlig hatt svært lite håp på positiv test denne PP'n pga vi hadde kin sex frem til 3 dager før eggløsningen. Tolmodighet er en dyd😜☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man må manipulere farge for å se streken er streken definitivt bare en skyggestrek. En ekte strek skal kunne ses med det blåtte øye, uten å myse eller vri og vende på testen og skal kunne ses litt på avstand. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Adelia skrev:

Ser jeg syner? Det er to streker?

IMG_4481.JPG

Nei du ser ikke syner. Gratulerer så mye👏🏻💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du ser ikke syner. Gratulerer så mye👏🏻💕

Vet ikke om jeg tør å si takk! Er så redd for å jinxe det! Men for en følelse! :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...