Arianna Skrevet 25. september 2016 #841 Del Skrevet 25. september 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig med skyggestreker på clearblue? Fikk positiv el test forrige torsdag og testet i dag..skal på fest. Men er denne positiv eller er det skyggestrek? Anonymkode: 06a88...bf9 Har fått veldig mange skyggestreker med de testene der. Men igjen så har jeg ikke fått med streken på bilde, så den er gjerne mye svakere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #842 Del Skrevet 25. september 2016 Et øyeblikk siden, Arianna skrev: Har fått veldig mange skyggestreker med de testene der. Men igjen så har jeg ikke fått med streken på bilde, så den er gjerne mye svakere! Den kom opp etter 3 minutter..vart ikke sånn at jeg måtte vri og vende på testen for å se streken. Tok den ikke på morgenurin etter at jeghadde vært på trening. Men blir så usikker! Testet fordi jeg skulle på fest, så i går drakk jeg vin for jeg tenkte som andre har kommentert at den er negativ.. har en igjen som jeg skal ta i morgen tidlig. Anonymkode: 06a88...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 25. september 2016 #843 Del Skrevet 25. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den kom opp etter 3 minutter..vart ikke sånn at jeg måtte vri og vende på testen for å se streken. Tok den ikke på morgenurin etter at jeghadde vært på trening. Men blir så usikker! Testet fordi jeg skulle på fest, så i går drakk jeg vin for jeg tenkte som andre har kommentert at den er negativ.. har en igjen som jeg skal ta i morgen tidlig. Anonymkode: 06a88...bf9 Ut ifra det du skriver tenker jeg positiv jeg da! Men du får ta en ny i morgen og se! Hold oss oppdatert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #844 Del Skrevet 25. september 2016 Hadde svak positiv test forrige pp. Forøverig pp1. Endte i SA uke 5. Nå har jeg igjen fått svak positiv test i går, litt sterkere i dag men fremdeles noe svakere enn da jeg var gravid med frøkna som nå er et år. IKM i morgen. Kjenner jeg er livredd for nok en SA, og klarer ikke tenke på noe annet. Er det noen forhåndsregler jeg kan nå ta slik at det er større sjanse for at lille klarer å klamre seg fast? På forhånd takk! <3 Anonymkode: 1a547...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #845 Del Skrevet 25. september 2016 28 minutter siden, Arianna skrev: Ut ifra det du skriver tenker jeg positiv jeg da! Men du får ta en ny i morgen og se! Hold oss oppdatert da Det skal jeg :-) Det er rart de selger cb hvis man ikke kan stole på testene..?.. Anonymkode: 06a88...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #846 Del Skrevet 25. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde svak positiv test forrige pp. Forøverig pp1. Endte i SA uke 5. Nå har jeg igjen fått svak positiv test i går, litt sterkere i dag men fremdeles noe svakere enn da jeg var gravid med frøkna som nå er et år. IKM i morgen. Kjenner jeg er livredd for nok en SA, og klarer ikke tenke på noe annet. Er det noen forhåndsregler jeg kan nå ta slik at det er større sjanse for at lille klarer å klamre seg fast? På forhånd takk! <3 Anonymkode: 1a547...497 Nei, det er ikke stort man kan gjøre for å forhindre en sa. Og styrken på streken har igrunn ikke stort å si, en strek med farge er en strek. Anonymkode: c9d35...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #847 Del Skrevet 26. september 2016 Skyggestrek eller positiv? Så slik ut etter 2-3 minutter.. Anonymkode: 06a88...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. september 2016 #848 Del Skrevet 26. september 2016 Ser ut som det er farge i den. Kommer helt an på hvor mange dpo du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #849 Del Skrevet 26. september 2016 11 minutter siden, Silfen skrev: Ser ut som det er farge i den. Kommer helt an på hvor mange dpo du er. 12 dager etter positiv el. test.. Anonymkode: 06a88...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. september 2016 #850 Del Skrevet 26. september 2016 Så 10-11 dpo da. Da kan det være begynnelsen på noe. Eller ikke. De er beryktet for teite streker. Test igjen om et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #851 Del Skrevet 26. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skyggestrek eller positiv? Så slik ut etter 2-3 minutter.. Anonymkode: 06a88...bf9 Jeg synes den ser positiv ut, jeg. Ser tydelig en blå farge! Har selv fått mange skyggestreker med CB, men disse var det ikke mye farge på. Lykke til!!! Anonymkode: 92567...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #852 Del Skrevet 28. september 2016 ok, før noen sier noe, jeg VET at det er altfor tidlig å teste, men jeg hadde en billigtest liggende og klarte ikke dy meg Er dette bare en skyggestrek? Jeg har justert farge og skygge. Den er lest av innen 5 min...Jeg vet det, man blir litt smågal i hodet av dette, men. Anonymkode: 92567...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #853 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg ser ingenting, desverre. Anonymkode: 1818a...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #854 Del Skrevet 28. september 2016 Jeg ser heller ingen skyggestrek😏 Anonymkode: 09392...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #855 Del Skrevet 28. september 2016 Søren:-( hehe..! Takk for at dere tok dere tid til å se 😊 Anonymkode: 92567...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #856 Del Skrevet 28. september 2016 Anonymkode: 1b6f8...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. september 2016 #857 Del Skrevet 28. september 2016 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #858 Del Skrevet 28. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: ok, før noen sier noe, jeg VET at det er altfor tidlig å teste, men jeg hadde en billigtest liggende og klarte ikke dy meg Er dette bare en skyggestrek? Jeg har justert farge og skygge. Den er lest av innen 5 min...Jeg vet det, man blir litt smågal i hodet av dette, men. Anonymkode: 92567...ea4 Synes jeg ser NOE, men vanskelig å se da.. synes ofte det kommer skyggestreker på slike tester Anonymkode: 1b6f8...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 28. september 2016 #859 Del Skrevet 28. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: ok, før noen sier noe, jeg VET at det er altfor tidlig å teste, men jeg hadde en billigtest liggende og klarte ikke dy meg Er dette bare en skyggestrek? Jeg har justert farge og skygge. Den er lest av innen 5 min...Jeg vet det, man blir litt smågal i hodet av dette, men. Anonymkode: 92567...ea4 Jeg ser heller ikke noe :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #860 Del Skrevet 28. september 2016 33 minutter siden, Frostrose skrev: Jeg ser heller ikke noe :/ Ja, det er vanskelig å se noe i det hele tatt. Jeg følte det var noe der, så tenkte å høre med dere her inne:-) Takk for mange svar, jeg får krysse fingrene. Det er jo veldig tidlig :-/ Anonymkode: 92567...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå