AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #821 Del Skrevet 20. september 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: 6 dpo er det vel ikke mulig med hcg i blodet engang? Kanskje EL var tidligere? Anonymkode: 23e1b...6be Hei, det er meg igjen. (som postet bildet) Fant ut nå at jeg fikk en sterk positiv el-test, så jeg har rett og slett en senere el en antatt:-o Men er det slik at jeg har eller skal ha el da? Men ja, 6dpo er jo altfor tidlig, det skal jo ikke gå an:-/ syklusene mine varierer fra 21-28 dager.... Anonymkode: 92567...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #822 Del Skrevet 20. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 6 dpo er det vel ikke mulig med hcg i blodet engang? Kanskje EL var tidligere? Anonymkode: 23e1b...6be For noe tull. Jeg fikk pos. test 6 dpo, og vet når jeg hadde eggløsning samt når egget festet seg. Det ble senere understreket av ultralyder. Selvfølgelig kan man få positiv test 6 dpo. Mange får det! Anonymkode: 1b6f8...660 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. september 2016 #823 Del Skrevet 20. september 2016 Hahahaha, nei, mange får ikke positiv test 6dpo. Det er så og si uhørt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #824 Del Skrevet 22. september 2016 Den 20/09/2016 at 13.29, AnonymBruker skrev: For noe tull. Jeg fikk pos. test 6 dpo, og vet når jeg hadde eggløsning samt når egget festet seg. Det ble senere understreket av ultralyder. Selvfølgelig kan man få positiv test 6 dpo. Mange får det! Anonymkode: 1b6f8...660 jeg fikk også positiv test rundt da. Anonymkode: 39a9c...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. september 2016 #825 Del Skrevet 22. september 2016 Tipper de som får positiv test 6 dpo er de samme som kjenner babyen sparke i uke 9. 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #826 Del Skrevet 22. september 2016 3 timer siden, Silfen skrev: Tipper de som får positiv test 6 dpo er de samme som kjenner babyen sparke i uke 9. 😂 Ja, og som får synlig gravidmage i uke 8 som i hvertfall IKKE er luft Anonymkode: 23e1b...6be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 23. september 2016 #827 Del Skrevet 23. september 2016 17 timer siden, Silfen skrev: Tipper de som får positiv test 6 dpo er de samme som kjenner babyen sparke i uke 9. 😂 Haha! Er i uke 9 selv, straks i uke 10. Og måtte flire litt. Er dette en reel gruppe mennesker? Livmora ligger jo laaangt nede, embryoet har så vidt begynt å bøye på leddene.. Oooog den er jo bare på størrelse med ei sviske, pakka inn i masse vann 😂😂 da må man jo overse all fakta og logikk for å tro på noe sånt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. september 2016 #828 Del Skrevet 23. september 2016 Jada, finner en god del av dem på mammagrupper rundt om. Fasinerende folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #829 Del Skrevet 24. september 2016 Er det bare meg eller ser jeg antydning til strek her? Er bare 8dpo.. Anonymkode: ff456...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 24. september 2016 #830 Del Skrevet 24. september 2016 Føler meg så teit her jeg sitter! Er det bare innbilning og skyggestrek jeg ser, eller er den faktisk positiv? Har fått alt for mange skyggestreker med clearblu nå til at jeg greier å tro noe særlig på det lengre, når den er såpass svak! 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupp89 Skrevet 24. september 2016 #831 Del Skrevet 24. september 2016 Jeg ser strek på begge bildene over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maid Skrevet 24. september 2016 #832 Del Skrevet 24. september 2016 Den 20. september 2016 at 8.37, AnonymBruker skrev: Det kan være mange årsaker. Noen er nysgjerrige, andre må vite det mtp alkohol, andre der igjen må teste tidlig fordi de må begynne på medisiner dersom de er gravide, andre der igjen må teste tidlig fordi de må slutte på medisiner de går på hvis de er gravide. I disse tilfellene vil man vite om/bør man vite om graviditeten så tidlig som mulig. OK? Anonymkode: 1b6f8...660 Skal vi dytte under en stol at 99% av folkene her inne tester tidlig kun fordi de har lest på et eller annet forum at noen har testet da og da, og føler et all verdens stort håp om at de også vil få positiv test så tidlig som 6 dpo? At mange får positiv test 6 dpo er bare tull. For det første så har egget nettopp kommet frem, og har på ingen måte festet seg og begynt å skille ut hormon. Legen min sa til meg at de som tester så tidlig, har feilberegnet eggløsningen. Det at noe senere er "bekreftet" med ultralyd er ganske feil. Jeg er 7 uker på vei nå, med hjelp av ovitrelle, så på denne måten vet jeg med en dag fra eller til når eggløsningen skjedde. Var på UL 5+4 og så et dunkende hjerte. Leget anslo at jeg var 6+0 altså 2 dager frem. Så sett på denne måten kan mange tro at de testet positivt 6 dpo, men som egentlig var 8 dpo. DA er plutselig sannsynligheten helt annerledes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #833 Del Skrevet 24. september 2016 Er det vanlig med skyggestreker på clearblue? Fikk positiv el test forrige torsdag og testet i dag..skal på fest. Men er denne positiv eller er det skyggestrek? Anonymkode: 06a88...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #834 Del Skrevet 24. september 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig med skyggestreker på clearblue? Fikk positiv el test forrige torsdag og testet i dag..skal på fest. Men er denne positiv eller er det skyggestrek? Anonymkode: 06a88...bf9 Det er veldig vanlig, dessverre. Denne ser negativ ut, har fått mange slike selv på den testen Kjøp en annen! Anonymkode: 06b5d...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach91 Skrevet 24. september 2016 #835 Del Skrevet 24. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig med skyggestreker på clearblue? Fikk positiv el test forrige torsdag og testet i dag..skal på fest. Men er denne positiv eller er det skyggestrek? Anonymkode: 06a88...bf9 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig med skyggestreker på clearblue? Fikk positiv el test forrige torsdag og testet i dag..skal på fest. Men er denne positiv eller er det skyggestrek? Anonymkode: 06a88...bf9 Vanskelig å si om det er skyggestrek eller om den er positiv. Jeg fikk sånne tester når det var tidlig, å jeg var gravid. Men har også hørt at det er vanlig å få skyggestreker med cb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #836 Del Skrevet 25. september 2016 Hei meg som postet i går også.. men i dag er det vel en litt mer synlig strek? Er den positiv?:) Anonymkode: ff456...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 25. september 2016 #837 Del Skrevet 25. september 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei meg som postet i går også.. men i dag er det vel en litt mer synlig strek? Er den positiv?:) Anonymkode: ff456...3ee Ja, den må jo være positiv! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 25. september 2016 #838 Del Skrevet 25. september 2016 Burde den ikke blitt sterkere idag om det var noe mer enn skyggestrek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 25. september 2016 #839 Del Skrevet 25. september 2016 45 minutter siden, Arianna skrev: Burde den ikke blitt sterkere idag om det var noe mer enn skyggestrek? Jeg syns den ser positiv ut. Hvor mange dpo er du? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 25. september 2016 #840 Del Skrevet 25. september 2016 4 minutter siden, malla1989 skrev: Jeg syns den ser positiv ut. Hvor mange dpo er du? 😊 Jeg aner ikke. Har ikke hatt mensen på ganske mange måneder, vært mye tull med kroppen! Derfor er det så vanskelig å tro jeg kan være gravid! Så jeg har virkelig ikke peiling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå