Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har noen av dere testet negativt 11/12 dpo og testet positivt senere i syklusen? Jeg er 12 dpo idag og tok en test i dag tidlig, men den var negativ. Håper så inderlig at det fortsatt er håp🙏🏻 

Anonymkode: 1eaa6...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er denne testen også blendahvit? 

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 09392...035

Usikker om det er skyggestrek eller hva det er for noe. Tror jeg kan skimte ett eller annet på den nederste testen. Hvor mange dpo er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Beach91 skrev:

Usikker om det er skyggestrek eller hva det er for noe. Tror jeg kan skimte ett eller annet på den nederste testen. Hvor mange dpo er du? 

Jeg er 13 dpo, så regner med håpet er ute denne PP'n også. Jeg har kastet testen nå, for å slippe å vri å vende på den🙈☺️ TR kommer nok i morgen eller ganske så snart...Det er kanskje vanlig med skyggestreker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 13 dpo, så regner med håpet er ute denne PP'n også. Jeg har kastet testen nå, for å slippe å vri å vende på den🙈☺️ TR kommer nok i morgen eller ganske så snart...Det er kanskje vanlig med skyggestreker?

Okei. Den burde nok vært klarere nå da. Så da er det nok bare skyggestrek jeg har sett. Det høres ut som det er veldig vanlig faktisk. Jeg fikk noe som kunne minne om skyggestrek på mine når jeg var 6/7 dpo, men 10 dpo var det ikke et spm engang. Da var det klare streker. Men etter som jeg forstår er det vel noen som produserer HCG veldig sent. Er det første dere prøver på eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er denne testen også blendahvit? 

image.jpeg

image.jpeg

Ja. Den er negativ.

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Beach91 skrev:

Okei. Den burde nok vært klarere nå da. Så da er det nok bare skyggestrek jeg har sett. Det høres ut som det er veldig vanlig faktisk. Jeg fikk noe som kunne minne om skyggestrek på mine når jeg var 6/7 dpo, men 10 dpo var det ikke et spm engang. Da var det klare streker. Men etter som jeg forstår er det vel noen som produserer HCG veldig sent. Er det første dere prøver på eller?

Det er nok skyggestrek eventuelt ja. Jeg har 3 barn fra før, prøver på nr 4 med nye mann☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok skyggestrek eventuelt ja. Jeg har 3 barn fra før, prøver på nr 4 med nye mann☺️

Okei. Lykke til med prøvingen ☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag. Nå håper jeg at det ikke bare er jeg som ser den streken? Er jeg virkelig gravid?? 

image.jpeg

Anonymkode: 321da...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok en ny test i dag. Nå håper jeg at det ikke bare er jeg som ser den streken? Er jeg virkelig gravid?? 

image.jpeg

Ja, den ser jo helt klart positiv ut! 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Veldig positiv ja 😀 Gratulerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å si jeg er testegal. Så jeg har sett meg blind på tester.. :fnise: Men vil dere si at dette er positiv graviditetstest, eller kun skyggestrek? 8 dpo. (Redigerte det samme bildet, for å få frem streken jeg ser bedre enn mobilkameraet gjør) 

PicsArt_1474045390474.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, banso2016 skrev:

Jeg bruker å si jeg er testegal. Så jeg har sett meg blind på tester.. :fnise: Men vil dere si at dette er positiv graviditetstest, eller kun skyggestrek? 8 dpo. (Redigerte det samme bildet, for å få frem streken jeg ser bedre enn mobilkameraet gjør) 

Tror den er positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, banso2016 skrev:

Jeg ser definitivt en strek her, ja. Den ser rosa ut på øverste bilde, så den hadde jeg tolket som positiv. Gratulerer!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fikk mens i går to dager før forventet mens, noe som aldri skjer. Jeg hadde ganske normal mensblødning i går men i når jeg våknet idag så har mensturasjonen nesten stoppet opp. Dette har aldri skjedd før. Jeg er i min første pp så dette er litt nytt for meg. Kan dette være en tidlig abort, eller kan jeg være gravid? 

Anonymkode: 1eaa6...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken skal jeg stole på? 🙄😮

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: ef03b...148

Kan være det er for tidlig for at den digitale skal slå ut. De andre ser jo veldig positiv ut :) Gratulerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Beach91 skrev:

Kan være det er for tidlig for at den digitale skal slå ut. De andre ser jo veldig positiv ut :) Gratulerer! :D

Det nederste bilde er fra digital testen som er åpnet og den andre fra monitoren... Krysser fingrene på at ikke monitoren lurer meg 🙄😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken skal jeg stole på? 🙄😮

image.jpeg

image.jpeg

Helt klart positiv! CB digital krever med hcg enn de andre testene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Beach91 skrev:

Håper du har rett! Tok jo den digitale 4 timer etterpå og da, bare for å dobbelsjekke 😅 Får vell prøve å ta den digitale på morgenurin i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...