Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Silfen skrev:

Den streken er jo skyggen som midtpinnen kaster.

Ah, men takk for svar. Blir helt kokko av den prøvingen/tesningen måned etter måned🙈

Anonymkode: 09392...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ah, men takk for svar. Blir helt kokko av den prøvingen/tesningen måned etter måned🙈

Du kan åpne den for å være helt sikker :)

Anonymkode: 39a9c...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en ekstremt svak strek i enkelt lys/stilling på denne testen. Etter å ha kun testet helt blendahvitt de siste 6 månedene, så skimter jeg en svak svak strek. Dere ser nok ingenting på dette bilde?😜 I går mens jeg var på fotballkamp med gutten min hadde jeg så sykt vondt i korsryggen og ned mot siden av det ene beinet mitt. Det varte i flere timer, men i dag er jeg helt fin igjen. Jeg har også hatt murringer i flere dager, men det er også borte nå. Kan dette være tegn på at egget festet seg? Jeg er 12/13 dpo i dag, alt etter som når jeg hadde El. Jeg fikk første negativ EL test fredag for 14 dager siden i morgen. Hva tror dere?

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nautika skrev:

Jeg ser strek, men jeg kan ikke se om den har farge. :) Du får ta en ny test om noen dager 

Så bra at jeg ikke er blitt helt galen☺️ Takk, jeg får vente 2 dager. Enten blir det en sterkere strek eventuelt kommer TR, for hun pleier stort sett alltid komme nøyaktigt på dagen.. Dersom egget festet seg i går, kan det være derfor streken eventuelt er ultrasvak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dager til forventet mensen. Syntes jeg ser en strek men den er tydeligere i virkeligheten enn på bildet. Kan det være at jeg bare ser den streken som er der uansett om dere skjønner? Eller ser dere en strek i det heletatt? Jeg er ikke en prøver... 

image.jpeg

Anonymkode: 321da...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 dager til forventet mensen. Syntes jeg ser en strek men den er tydeligere i virkeligheten enn på bildet. Kan det være at jeg bare ser den streken som er der uansett om dere skjønner? Eller ser dere en strek i det heletatt? Jeg er ikke en prøver... 

image.jpeg

Jeg ser ingen strek :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Evalinn skrev:

Jeg ser ingen strek :) 

Jeg tok to tester og den andre er enda mer tydelig. Vet ikke om du ser fra mobil eller PC men jeg kan skimte noe  midt mellom den vanlige streken og "enden" av testen.. Den er klarere i virkeligheten 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, knustspeil skrev:

Jeg tok to tester og den andre er enda mer tydelig. Vet ikke om du ser fra mobil eller PC men jeg kan skimte noe  midt mellom den vanlige streken og "enden" av testen.. Den er klarere i virkeligheten 😐

Ser fra PC, og jeg ser ingen strekk gitt, men hvis du mener det er en strek der hadde jeg tatt en test i morgen for å se om det blir noe tydeligere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være at strek er strek. Er den litt farget og ikke grå uten farge så er du nok gravid

Anonymkode: aa3ff...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Jeg kan skimte en svak strek der, men ta en ny i morgen tidlig😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser en ekstremt svak strek i enkelt lys/stilling på denne testen. Etter å ha kun testet helt blendahvitt de siste 6 månedene, så skimter jeg en svak svak strek. Dere ser nok ingenting på dette bilde?😜 I går mens jeg var på fotballkamp med gutten min hadde jeg så sykt vondt i korsryggen og ned mot siden av det ene beinet mitt. Det varte i flere timer, men i dag er jeg helt fin igjen. Jeg har også hatt murringer i flere dager, men det er også borte nå. Kan dette være tegn på at egget festet seg? Jeg er 12/13 dpo i dag, alt etter som når jeg hadde El. Jeg fikk første negativ EL test fredag for 14 dager siden i morgen. Hva tror dere?

image.jpeg

Jeg klarte ikke vente og svei av en CB+ i sted og den var så klart blendahvit🙈😜 Kan det være for at jeg ikke tok den i morgenurinen slik som den andre testen? Jeg skimter en svak svak strek op den første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Ser ingenting på denne.

Anonymkode: 39a9c...0c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan skimte en svak strek der, men ta en ny i morgen tidlig😀

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det pleier å være at strek er strek. Er den litt farget og ikke grå uten farge så er du nok gravid

Anonymkode: aa3ff...c6f

Streken er litt rosa-aktig. Har studert den opp og ned og fra alle mulige vinkler og blir nesten usikker på om jeg ser syner. Får bare ta en ny test om noen dager og se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 16 åringen her igjen. Litt fortvilet fordi mensen har ikke kommet. Er denne positiv eller negativ tror dere? 

Er litt redd for å snakke med helsesøster for hun kjenner mamma veldig godt. Vet hun har taushetsplikt, men like vell.....

image.jpeg

Anonymkode: ef03b...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 16 åringen her igjen. Litt fortvilet fordi mensen har ikke kommet. Er denne positiv eller negativ tror dere? 

Er litt redd for å snakke med helsesøster for hun kjenner mamma veldig godt. Vet hun har taushetsplikt, men like vell.....

image.jpeg

Det er en strek der, men den er svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Jeg ser ingen strek her? Hvor mange dager over er du? Ville kjøpt en ny test: en rfsu-test for eksempel. Den er ganske følsom, og testet på ny.

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Jeg ser også en strek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Det er enda strek der, så noe er på gang. Men streken skulle blitt sterkere mens din har blitt svakere de siste dagene ser det ut som.  Helsesøster har taushetsplikt, og det vil få konsekvenser om hun bryter den. Troe nok du kan stole på henne. 

Ellers kan du som 16 åring gå til fastlegen uten at de sier noe til foreldrene dine, men da må du kanskje betale. Alt som omhandler graviditet skal egentlig være gratis. Du burde tatt en hcg prøve hos legen. Kanskje du kan ringe legekontoret og høre? 

Anonymkode: 560d7...7e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...