Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Theakri skrev:

Kanskje litt lettere å se her? øverste er tatt nå, den nederste i går.

14081381_10210561929668211_1661257608_n.jpg

Jeg syns jeg ser en strek hvis jeg konsentrerer meg :) Jeg har fått en skyggestrek som var ganske tydelig på en slik test, men tok to-tre tester til rett etterpå (ble litt desperat), og fikk ikke strek på dem. Håper streken din ikke er en skygge, og at du ser den bedre i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kn vel legge ut bilde her. Det skal ekstremt mye til for at jeg er gravid. Men hva sier testene mener dere? Rfsu 

Etter 5 min

2016-08-20 02.15.20.jpg

2016-08-20 02.15.28.jpg

Etter flere timer

2016-08-19 23.56.40.jpg

Anonymkode: 1b6f8...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
40 minutter siden, Illy skrev:

Jeg syns jeg ser en strek hvis jeg konsentrerer meg :) Jeg har fått en skyggestrek som var ganske tydelig på en slik test, men tok to-tre tester til rett etterpå (ble litt desperat), og fikk ikke strek på dem. Håper streken din ikke er en skygge, og at du ser den bedre i morra!

Har fått strek på 3 stk nå! Men som du sier, skyggestreker er populære på disse testene dessverre. Har fått alt for mange skyggestreker på slike tester, men har aldri fått noen som helst strek innen 30 sek.. vi får se i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Theakri skrev:

sååå.. Nå har det klikket for meg. har hatt litt rosa på papiret de siste 3 dagene, så har trodd tanta var på veg. venter hun i morgen ca. Testet i dag tidlig og den var negativ.. Tok en test nå bare for gøy, og etter 1 min max kom det opp en strek. er det noen andre som ser den??? vet den kan være vanskelig å se på bildet, men den er der og den kom opp virkelig fort... Men syns streken ser så tynn ut... 

14055522_10210561679581959_834830217_n.jpg

Jeg kan se antydning til en strek:-) Håper det er mer enn bare en skygge da og at el har vært senere enn du tror:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Theakri skrev:

Kanskje litt lettere å se her? øverste er tatt nå, den nederste i går.

14081381_10210561929668211_1661257608_n.jpg

Jeg ser streken! Hold oss oppdatert om den blir sterkere da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
3 timer siden, emhanse skrev:

Jeg ser streken! Hold oss oppdatert om den blir sterkere da:-)

Testet med 3 forskjellige tester i natt og alle ble positive! Men i dag kom tanta og streken var nesten ikke synlig lenger... helt sikkert kjemisk på meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

fikk positiv eggløsningstest (clearblue dobbelt hormonindikator) torsdag 11.august. Tok en test i dag tidlig (som da blir ca 10-11 dpo, gitt at eggløsning kom ca da testen ble positiv). Testen var de første minuttene negativ, men jeg så på den etter noen timer og kan se en svaaak strek hvis jeg ser veldig godt etter. Er det mulig at den faktisk er positiv? Jeg vet man ikke skal se på testene så lenge etter, men jeg mener å huske at det var slik forrige graviditet også. Tidligste IKM er nå på torsdag, også gitt at eggløsning kom da testen ble positiv. Lenge å vente for en utålmodig sjel, hehe.

Anonymkode: 06a88...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser noe? 

Er bare 8 dpo idag, men føler meg gravid. Har spottet litt i 2 dager som jeg ellers aldri har gjort imellom el å mens. Tester som en gal! Er så speNT. 

2016-08-17 13.53.13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Beach91 skrev:

Noen som ser noe? 

Er bare 8 dpo idag, men føler meg gravid. Har spottet litt i 2 dager som jeg ellers aldri har gjort imellom el å mens. Tester som en gal! Er så speNT. 

2016-08-17 13.53.13.jpg

Ser en strek, ja, men mulig det er en skygge. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Frostrose skrev:

Den er blå. Det vises mye bedre irl, men er ikke det tidlig?   Tusen takk for det! 😀

Har en til som åsså er svak da,  åsså er det rfsu

2016-08-22 05.43.24.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Beach91 skrev:

Den er blå. Det vises mye bedre irl, men er ikke det tidlig?   Tusen takk for det! 😀

Har en til som åsså er svak da,  åsså er det rfsu

2016-08-22 05.43.24.jpg

ta en ny på onsdag, er den ikke litt sterkere da så er det skyggestreker.

Anonymkode: 63560...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ta en ny på onsdag, er den ikke litt sterkere da så er det skyggestreker.

Anonymkode: 63560...34a

Ja skal Gjøre d 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frostrose skrev:

jeg fikk enn identisk denne da jeg var tidleg i graviditet (to dager etter ikm). Måtte vente to uker til før krysset var tydelig nok, men produserer da sent HCG. Håper det samme gjelder for deg:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, sardinia85 skrev:

jeg fikk enn identisk denne da jeg var tidleg i graviditet (to dager etter ikm). Måtte vente to uker til før krysset var tydelig nok, men produserer da sent HCG. Håper det samme gjelder for deg:) 

Okei. Spennende! Sist jeg var gravid testet jeg positivt med digital dagen etter jeg skulle hatt mens. Hadde håpet å ikke måtte vente så lenge.. Selvom det bare er under 1 uke igjen nå 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

fikk positiv eggløsningstest (clearblue dobbelt hormonindikator) torsdag 11.august. Tok en test i dag tidlig (som da blir ca 10-11 dpo, gitt at eggløsning kom ca da testen ble positiv). Testen var de første minuttene negativ, men jeg så på den etter noen timer og kan se en svaaak strek hvis jeg ser veldig godt etter. Er det mulig at den faktisk er positiv? Jeg vet man ikke skal se på testene så lenge etter, men jeg mener å huske at det var slik forrige graviditet også. Tidligste IKM er nå på torsdag, også gitt at eggløsning kom da testen ble positiv. Lenge å vente for en utålmodig sjel, hehe.

Hei! Akkurat dette skjedde med meg forrige måned. Jeg er i dag 6+5 på vei 😃 Jeg tok ny test 13 dpo, og da ble den positiv med én gang. Det er jo umulig å si om du er gravid eller ikke, men dette skjedde iallfall med meg nylig. Jeg så ingen strek innen tidsfristen for avlesning, men nå jeg kom opp på badet noen timer senere var det kommet en svak strek! Ønsker deg masse lykke til 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, malla1989 skrev:

Hei! Akkurat dette skjedde med meg forrige måned. Jeg er i dag 6+5 på vei 😃 Jeg tok ny test 13 dpo, og da ble den positiv med én gang. Det er jo umulig å si om du er gravid eller ikke, men dette skjedde iallfall med meg nylig. Jeg så ingen strek innen tidsfristen for avlesning, men nå jeg kom opp på badet noen timer senere var det kommet en svak strek! Ønsker deg masse lykke til 💞

Tusen takk for svar! Det vil i såfall være helt villt. Det er første måneden vi prøver på nr 2, og ble gravid i pp1 med nr 1. Jaja, får bare vente og se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er testene positiv? 1.prøverunde og jeg kan ikke skjønne at det klaffet med det samme? Testen er tatt i kveld, 3 dager før ikm. Skal ta en clearblue i morgen men ville vente med den til morgenurin i morgen. Bildet er tatt 6 minutter etter sterkeste strek og 3 minutter etter svakeste strek. 

20160822_202146.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, sardinia85 skrev:

Ser ut som det bare var skyggestreker. Begynte å bli litt nå :( det som er så rart er at jeg spottet 4 dpo, bare når jeg tørket meg. Varte 2 dager, stoppet helt opp. Men nå kom d igjen. Fortsatt bare spotting. Synes dette er så rart! D har aldri skjedd før 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. august 2016 at 13.23, Beach91 skrev:

Noen som ser noe? 

2016-08-17 13.53.13.jpg

Jeg skimter en bitteliten strek, men jeg fikk også en slik forrige mnd, og da kom mensen samme dag ;-/

Prøv igjen og test, man vet jo aldri. Det er jo tidlig enda :-)

Anonymkode: 92567...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...