Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Theakri skrev:

Gratulerer så mye @Snurrepurre <3 Håper spiren klorer seg fast!! har du hatt noen symptomer??

Tuuuusen takk! Vi og! 

Har hatt fraværende vondt i puppene etter EL (pleier å bli sår 2 dager etter).. Og nå blir de gradvis vondere. Romling helt nede over blæra, sammen med "stølhet" og vondt i samme området. (Antagelig luftsmerter, for det er også ganske luftig om dagen :P ) 

Tørst, varm.. Og sliten :) måtte også tisse midt på natta her 6dpo. Det har aldri skjedd før :P. 90% av symptomene er jo kanskje helt tilfeldige, men noen av dem er vanskelig å unngå å se en sammenheng nå som testen viser at det nok er et lite frø under utvikling :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. august 2016 at 21.15, malla1989 skrev:

Det er en strek der! Jeg hadde vært ved godt mot ☺️ Ta en ny om noen dager. Masse lykke til 😃

21 timer siden, Chroma skrev:

Ingen problemer med å se den streken der :)

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer du er nok gravid! :) du vil nok få utslag på en digital test også nå! Sjansen for at det går bra er større enn at det går galt! Masse lykke til i svangerskapet :)

Anonymkode: 137b8...754

13 timer siden, Nautika skrev:

Gratulerer, Almera!  

Snurrepurre: jeg syns den er positiv. Ganske sterk til å være tatt 9 dpo :)

Dette er jo helt utrolig! Mannen er rimelig stolt over sine krigere :ler: Bestilte 50 g-tester på eBay for en stund siden, fordi jeg regnet med å måtte prøve en stund, og de kom i dag. Så da tok jeg en test etter jobb, og i forhold til hvordan strimmeltesten så ut på søndag så er den mye sterkere nå. Om man har en kjemisk graviditet vil testene bli sterkere da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 14. august 2016 at 23.54, sardinia85 skrev:

Kan bare ikke tro det da gynekolog gav meg primolut for å få i gang mensen som aldri kom. Mensen kom ikke etter primolut heller, derfor tok jeg testen...

Rart at legen ikke tok en test før han ga deg tablettene.

Anonymkode: fe3ae...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strimlene er enda så svake så svake.. Men tror jeg iallfall kan konkludere med at det er et lite frø :) her er testen fra i dag, tatt noen få minutter etter den ble tisset på :) 

kvalmen har også meldt sin ankomst! Og jeg kan gjerne være kvalm herfra til termin om bare lille holder seg der den skal :fnise: 

Begynner å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid igjen, selvom jeg ikke tør slippe jubelen løs.. Er så nervøs for at det skal gå galt igjen :/ Hiv masse babystøv denne veien folkens :rodmer:

image.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Almera skrev:

Dette er jo helt utrolig! Mannen er rimelig stolt over sine krigere :ler: Bestilte 50 g-tester på eBay for en stund siden, fordi jeg regnet med å måtte prøve en stund, og de kom i dag. Så da tok jeg en test etter jobb, og i forhold til hvordan strimmeltesten så ut på søndag så er den mye sterkere nå. Om man har en kjemisk graviditet vil testene bli sterkere da? 

Når jeg hadde kjemisk hadde jeg lite forskjell på testene fra 12 dpo til 14 dpo. 15 dpo var den negativ og fikk tr dagen etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere det jeg ser? Eller er det ønsketenkning? Jeg er 5 dager over, å streken er mer synlig in real enn på bildet. 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Lunasjklo skrev:

Ser dere det jeg ser? Eller er det ønsketenkning? Jeg er 5 dager over, å streken er mer synlig in real enn på bildet. 

image.jpeg

Jeg syntes CB+ testene er forferdelige.. Blar du bakover i tråden her, så ser du mine skyggestreker :( de likner på din strek, dessverre.. Og er veldig vanlige å få. Jeg ville ikke sett på denne som positiv :(  er du 5 dager over så burde den også vært en del sterkere. Syntes disse testene burde komme med en forklaring på skyggestrekene i pakningsvedlegget :dry:

nå skal ikke jeg si at du IKKE er gravid. EL har antagelig vært senere enn antatt, og det er selvfølgelig en mulighet for at det enda er for tidlig å teste. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må henge meg på @Snurrepurre her, jeg hadde dessverre tilsvarende erfaring. Fire svake positive cb+ fire dager på rad, men fikk bekreftet ved blodprøve at jeg ikke var gravid. Jeg ville testet med en test av et annet merke i morgen :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Theakri

sååå.. Nå har det klikket for meg. har hatt litt rosa på papiret de siste 3 dagene, så har trodd tanta var på veg. venter hun i morgen ca. Testet i dag tidlig og den var negativ.. Tok en test nå bare for gøy, og etter 1 min max kom det opp en strek. er det noen andre som ser den??? vet den kan være vanskelig å se på bildet, men den er der og den kom opp virkelig fort... Men syns streken ser så tynn ut... 

14055522_10210561679581959_834830217_n.jpg

Endret av Theakri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Theakri skrev:

sååå.. Nå har det klikket for meg. har hatt litt rosa på papiret de siste 3 dagene, så har trodd tanta var på veg. venter hun i morgen ca. Testet i dag tidlig og den var negativ.. Tok en test nå bare for gøy, og etter 1 min max kom det opp en strek. er det noen andre som ser den??? vet den kan være vanskelig å se på bildet, men den er der og den kom opp virkelig fort... Men syns streken ser så tynn ut... 

14055522_10210561679581959_834830217_n.jpg

ser dessverre ingen strek.

Anonymkode: 63560...34a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Theakri
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ser dessverre ingen strek.

Anonymkode: 63560...34a

Nei ser det selv at det er umulig å se på bilde :fnise: men den er der! men er sikkert bare en skyggestrek, men er jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Theakri skrev:

Kanskje litt lettere å se her? øverste er tatt nå, den nederste i går.

14081381_10210561929668211_1661257608_n.jpg

Jeg synes jeg ser en strek :) 

Anonymkode: ee629...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jeg ser en strek :) 

Anonymkode: ee629...00e

Godt jeg ikke har blitt helt skrullete.. Ser den mye bedre i virkeligheten! klarte ikke dy meg og tok en til nå, akkurat samme resultatet, strek nr to kom etter 20 sek, veldig svak men absolutt der.. merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...