Gjest Theakri Skrevet 15. august 2016 #521 Del Skrevet 15. august 2016 3 timer siden, sardinia85 skrev: Ser jeg rett?? Hååååh! gratulerer så mye kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #522 Del Skrevet 15. august 2016 Er det en strek der? Eller ser jeg syner? Anonymkode: 8a880...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. august 2016 #523 Del Skrevet 15. august 2016 Den ser positiv ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #524 Del Skrevet 15. august 2016 jeg er ca 7-8 dpo og tok denne i dag. det har ikke gått mere enn 4 min da denne ble tatt. Jeg syns jeg ser noe her, men det er vel altfor tidlig? Anonymkode: 92567...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. august 2016 #525 Del Skrevet 15. august 2016 Jeg syns jeg ser en vertikal blå strek der, så jeg ville tolket den som positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #526 Del Skrevet 15. august 2016 Et øyeblikk siden, Nautika skrev: Jeg syns jeg ser en vertikal blå strek der, så jeg ville tolket den som positiv oi, det var godt noen andre så den. Jeg trodde jeg hadde blitt gal, hehe! Det som i tillegg er litt rart er at jeg har fått noe jeg vil kalle en blødning, i går var det lys rødt, men i dag var det mørkere, jeg skal jo ikke ha mensen før om 7 dager:-/ derfor jeg syns det var så rart at det kom opp en strek. Anonymkode: 92567...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #527 Del Skrevet 15. august 2016 Jeg ser også en strek! men... de testene der har en tendens til å se slik ut etter tidsfristen! men krysser fingrene for at det er en spire i magen din du har gode sjanser med tanke på at testen så slik ut etter 4 min! Anonymkode: 9fd90...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almera Skrevet 15. august 2016 #528 Del Skrevet 15. august 2016 Hva tenker dere om denne? Tatt nå på ettermiddagen. 10 dpo. To streker, ikke kryss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 15. august 2016 #529 Del Skrevet 15. august 2016 45 minutter siden, Almera skrev: Hva tenker dere om denne? Tatt nå på ettermiddagen. 10 dpo. To streker, ikke kryss. Det er en strek der! Jeg hadde vært ved godt mot ☺️ Ta en ny om noen dager. Masse lykke til 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 15. august 2016 #530 Del Skrevet 15. august 2016 4 timer siden, Almera skrev: Hva tenker dere om denne? Tatt nå på ettermiddagen. 10 dpo. To streker, ikke kryss. Ingen problemer med å se den streken der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almera Skrevet 16. august 2016 #531 Del Skrevet 16. august 2016 Åhh, tenk om jeg er gravid? På første forsøk denne gangen også! Men jeg velger å distansere meg litt fra det, for jeg vet jo at faren for at det går galt er veldig stor. Her er forresten testen jeg tok nå, med morgenurin. Jeg synes den er litt sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 16. august 2016 #532 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Etter fjorten måneder, og en SA.. Denne fikk jeg i dag ❤️ 9DPO. Nesten usynlig strek, men ulik skyggestrekene jeg har hatt tidligere.. Er dere enig i at denne er på vei til å bli positiv?? 💖 Bildene er tatt innenfor tiden Endret 16. august 2016 av Snurrepurre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #533 Del Skrevet 16. august 2016 1 time siden, Almera skrev: Åhh, tenk om jeg er gravid? På første forsøk denne gangen også! Men jeg velger å distansere meg litt fra det, for jeg vet jo at faren for at det går galt er veldig stor. Her er forresten testen jeg tok nå, med morgenurin. Jeg synes den er litt sterkere. Gratulerer du er nok gravid! du vil nok få utslag på en digital test også nå! Sjansen for at det går bra er større enn at det går galt! Masse lykke til i svangerskapet Anonymkode: 137b8...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. august 2016 #534 Del Skrevet 16. august 2016 Gratulerer, Almera! Snurrepurre: jeg syns den er positiv. Ganske sterk til å være tatt 9 dpo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 16. august 2016 #535 Del Skrevet 16. august 2016 Det er helt surrealistisk om den faktisk blir/er positiv. Har time om to dager for å sette i gang utredning nå blir det kanskje heller for å sjekke HCGnivået ♥️ Legger til et bilde til, nå som den har tørka litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #536 Del Skrevet 16. august 2016 Gratulerer SnurrepurreAnonymkode: 7c9d1...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #537 Del Skrevet 16. august 2016 Den øverste er fra igår, den andre Idag. Begge tatt om morningen. Samboeren min sier jeg ikke skal ha for høye forhåpninger og at de ikke ser positiv ut. Hva sier dere? Anonymkode: 8a880...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. august 2016 #538 Del Skrevet 16. august 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den øverste er fra igår, den andre Idag. Begge tatt om morningen. Samboeren min sier jeg ikke skal ha for høye forhåpninger og at de ikke ser positiv ut. Hva sier dere? Anonymkode: 8a880...16a Du får fortelle ham at en strek (med farge) er en strek De testene er i alle fall positive nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 16. august 2016 #539 Del Skrevet 16. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer Snurrepurre Anonymkode: 7c9d1...3af Klarer ikke helt å tro på at det faktisk ligger er lite frø som har klenget seg fast. Men åh. Som jeg håper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 16. august 2016 #540 Del Skrevet 16. august 2016 12 minutter siden, Snurrepurre skrev: Klarer ikke helt å tro på at det faktisk ligger er lite frø som har klenget seg fast. Men åh. Som jeg håper!! Jeg unner deg dette sååå @Snurrepurre💜💜💜💜💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå