Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er ca 7-8 dpo og tok denne i dag. det har ikke gått mere enn 4 min da denne ble tatt. Jeg syns jeg ser noe her, men det er vel altfor tidlig?

image.jpeg

Anonymkode: 92567...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Nautika skrev:

Jeg syns jeg ser en vertikal blå strek der, så jeg ville tolket den som positiv :)

oi, det var godt noen andre så den. Jeg trodde jeg hadde blitt gal, hehe! Det som i tillegg er litt rart er at jeg har fått noe jeg vil kalle en blødning, i går var det lys rødt, men i dag var det mørkere, jeg skal jo ikke ha mensen før om 7 dager:-/ derfor jeg syns det var så rart at det kom opp en strek.  

Anonymkode: 92567...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser også en strek! :) men... de testene der har en tendens til å se slik ut etter tidsfristen! men krysser fingrene for at det er en spire i magen din :gravid: du har gode sjanser med tanke på at testen så slik ut etter 4 min! 

Anonymkode: 9fd90...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Almera skrev:

Hva tenker dere om denne? Tatt nå på ettermiddagen. 10 dpo. To streker, ikke kryss. 

image.jpeg

Det er en strek der! Jeg hadde vært ved godt mot ☺️ Ta en ny om noen dager. Masse lykke til 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Almera skrev:

Hva tenker dere om denne? Tatt nå på ettermiddagen. 10 dpo. To streker, ikke kryss. 

image.jpeg

Ingen problemer med å se den streken der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, tenk om jeg er gravid? :overrasket: På første forsøk denne gangen også! Men jeg velger å distansere meg litt fra det, for jeg vet jo at faren for at det går galt er veldig stor. Her er forresten testen jeg tok nå, med morgenurin. Jeg synes den er litt sterkere. 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fjorten måneder, og en SA.. Denne fikk jeg i dag ❤️ 9DPO. Nesten usynlig strek, men ulik skyggestrekene jeg har hatt tidligere.. Er dere enig i at denne er på vei til å bli positiv?? 💖

image.jpeg

image.jpeg

Bildene er tatt innenfor tiden :) 

Endret av Snurrepurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Almera skrev:

Åhh, tenk om jeg er gravid? :overrasket: På første forsøk denne gangen også! Men jeg velger å distansere meg litt fra det, for jeg vet jo at faren for at det går galt er veldig stor. Her er forresten testen jeg tok nå, med morgenurin. Jeg synes den er litt sterkere. 

image.jpeg

Gratulerer du er nok gravid! :) du vil nok få utslag på en digital test også nå! Sjansen for at det går bra er større enn at det går galt! Masse lykke til i svangerskapet :)

Anonymkode: 137b8...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt surrealistisk om den faktisk blir/er positiv. Har time om to dager for å sette i gang utredning :) nå blir det kanskje heller for å sjekke HCGnivået ♥️ 

Legger til et bilde til, nå som den har tørka litt :) 

image.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den øverste er fra igår, den andre Idag. Begge tatt om morningen. Samboeren min sier jeg ikke skal ha for høye forhåpninger og at de ikke ser positiv ut. Hva sier dere?

image.jpeg

Anonymkode: 8a880...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den øverste er fra igår, den andre Idag. Begge tatt om morningen. Samboeren min sier jeg ikke skal ha for høye forhåpninger og at de ikke ser positiv ut. Hva sier dere?

image.jpeg

Anonymkode: 8a880...16a

Du får fortelle ham at en strek (med farge) er en strek ;) De testene er i alle fall positive nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer Snurrepurre:hjerte:

Anonymkode: 7c9d1...3af

Klarer ikke helt å tro på at det faktisk ligger er lite frø som har klenget seg fast. Men åh. Som jeg håper!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Klarer ikke helt å tro på at det faktisk ligger er lite frø som har klenget seg fast. Men åh. Som jeg håper!! 

Jeg unner deg dette sååå @Snurrepurre💜💜💜💜💜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...