Gjest Sisti Skrevet 5. august 2016 #481 Del Skrevet 5. august 2016 Skjønner meg ikke helt på disse CB testene. Det sies at det ikke finnes falsk positiv, men CB gir jo falsk positiv hele tiden tydeligvis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #482 Del Skrevet 5. august 2016 12 timer siden, Silfen skrev: Den er negativ. Mtp hvor mange slike streker som er på cb så kan ikke slike tolkes som positiv. jøss du er jammen meg negativ! hadde det vært en skyggestrek hadde streken hatt en grålig farge, den der er svak positiv. Anonymkode: 63560...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. august 2016 #483 Del Skrevet 5. august 2016 2 timer siden, Sisti skrev: Skjønner meg ikke helt på disse CB testene. Det sies at det ikke finnes falsk positiv, men CB gir jo falsk positiv hele tiden tydeligvis? De er ikke falsk positive. Det er fargestoffet som henger igjen i streken når de trekker over. Det er altså ikke hcg strek men dårlig test strek. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #484 Del Skrevet 5. august 2016 3 timer siden, Sisti skrev: Skjønner meg ikke helt på disse CB testene. Det sies at det ikke finnes falsk positiv, men CB gir jo falsk positiv hele tiden tydeligvis? Ja, de der med kryss på er noe dritt. Anonymkode: 7c9d1...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 5. august 2016 #485 Del Skrevet 5. august 2016 Aldri hatt antydning til strek engang jeg, når jeg ikke har vært gravid. Er det virkelig så mange som får falsk positiv med CB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 6. august 2016 #486 Del Skrevet 6. august 2016 7 timer siden, Chroma skrev: Aldri hatt antydning til strek engang jeg, når jeg ikke har vært gravid. Er det virkelig så mange som får falsk positiv med CB? Jeg tok de med kryss nå denne gangen når jeg ble gravid. Fikk et svakt kryss 10 dpo, og er nå 15 uker straks. Absolutt ikke bare drit de testene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 6. august 2016 #487 Del Skrevet 6. august 2016 11 timer siden, Sisti skrev: Skjønner meg ikke helt på disse CB testene. Det sies at det ikke finnes falsk positiv, men CB gir jo falsk positiv hele tiden tydeligvis? Jeg kontaktet clearblue klagde, da jeg hadde fått bekreftet vha blodprøve (tatt samme dagen som den sterkeste av de positive cb-testene mine) at jeg ikke var gravid. Sendte dem bilder og greier. Damen på telefonen sa "det er heeeelt umulig, så blodprøven er sikkert gal og du er gravid siden testene er positive, så kanskje blodprøven er for lite sensitiv?" Jeg forklarte henne at det ikke var tilfelle, hun rode litt til, og til slutt sa hun bare at hun skulle sende meg tilsvarende antall digitale tester i et håp om at jeg skulle legge på og slutte å prate. Antar de har fått samme klage en hel del ganger før 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 6. august 2016 #488 Del Skrevet 6. august 2016 9 timer siden, Silfen skrev: De er ikke falsk positive. Det er fargestoffet som henger igjen i streken når de trekker over. Det er altså ikke hcg strek men dårlig test strek. Ja og en strek med farge som ikke skyldes hcg må jo være nettopp definisjonen på falsk positiv...? Hva ellers skulle falsk positiv være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 6. august 2016 #489 Del Skrevet 6. august 2016 32 minutter siden, miore skrev: Jeg kontaktet clearblue klagde, da jeg hadde fått bekreftet vha blodprøve (tatt samme dagen som den sterkeste av de positive cb-testene mine) at jeg ikke var gravid. Sendte dem bilder og greier. Damen på telefonen sa "det er heeeelt umulig, så blodprøven er sikkert gal og du er gravid siden testene er positive, så kanskje blodprøven er for lite sensitiv?" Jeg forklarte henne at det ikke var tilfelle, hun rode litt til, og til slutt sa hun bare at hun skulle sende meg tilsvarende antall digitale tester i et håp om at jeg skulle legge på og slutte å prate. Antar de har fått samme klage en hel del ganger før Haha. Bra du klagde, det burde alle gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 6. august 2016 #490 Del Skrevet 6. august 2016 En såkalt falsk positiv kan jo være en kjemisk graviditet. @miore, var det ikke slik at at mensen din ble forsinket noen dager nå sist? Det, sammen med svakt positive tester, kan tyde på kjemisk graviditet. Jeg mener at streker som har farge, faktisk er positive, men kan altså være indikasjoner på kjemisk graviditet om de ikke blir sterkere. Jeg tror ikke det skal være mulig med farge på strekene med mindre det faktisk er et (lavt) nivå av HCG i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 6. august 2016 #491 Del Skrevet 6. august 2016 3 timer siden, Harlekin skrev: En såkalt falsk positiv kan jo være en kjemisk graviditet. @miore, var det ikke slik at at mensen din ble forsinket noen dager nå sist? Det, sammen med svakt positive tester, kan tyde på kjemisk graviditet. Jeg mener at streker som har farge, faktisk er positive, men kan altså være indikasjoner på kjemisk graviditet om de ikke blir sterkere. Jeg tror ikke det skal være mulig med farge på strekene med mindre det faktisk er et (lavt) nivå av HCG i kroppen. Det ville jeg tenkt var en positiv. Det betyr jo at testen har reagert på HCG nivået i kroppen og dermed har testet korrekt. Det er jo det den er designet for å gjøre. At du så mister barnet betyr jo ikke at det er noe feil med testen, den har gjort "jobben sin." Falsk positiv er jo når den viser positivt tegn, men du ikke har produsert slike hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 6. august 2016 #492 Del Skrevet 6. august 2016 6 timer siden, Harlekin skrev: En såkalt falsk positiv kan jo være en kjemisk graviditet. @miore, var det ikke slik at at mensen din ble forsinket noen dager nå sist? Det, sammen med svakt positive tester, kan tyde på kjemisk graviditet. Jeg mener at streker som har farge, faktisk er positive, men kan altså være indikasjoner på kjemisk graviditet om de ikke blir sterkere. Jeg tror ikke det skal være mulig med farge på strekene med mindre det faktisk er et (lavt) nivå av HCG i kroppen. I og med at blodprøven var negativ samme dag som cb-testen var mest positiv, og jeg ikke fikk noe mens (har ikke hatt siden før ungen ble født), regner jeg ikke med at det var kjemisk! Fikk også "positiv" dagen etter at den negative blodprøven var tatt. Dermed høres det lite sannsynlig ut med kjemisk etter min mening 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 6. august 2016 #493 Del Skrevet 6. august 2016 3 timer siden, Puny skrev: Det ville jeg tenkt var en positiv. Det betyr jo at testen har reagert på HCG nivået i kroppen og dermed har testet korrekt. Det er jo det den er designet for å gjøre. At du så mister barnet betyr jo ikke at det er noe feil med testen, den har gjort "jobben sin." Falsk positiv er jo når den viser positivt tegn, men du ikke har produsert slike hormoner. Ja, og siden blodprøven jeg tok samme dag som den sterkeste testen var negativ, tyder alt på at den har vist positivt tegn samtidig som at jeg ikke har produsert hcg. Blodprøven skal være en hel del mer sensitiv enn cb-testen på 25 mIU/mL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebeccaleh Skrevet 6. august 2016 #494 Del Skrevet 6. august 2016 Denne er vel falsk positiv eller skyggestrek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #495 Del Skrevet 6. august 2016 4 timer siden, Rebeccaleh skrev: Denne er vel falsk positiv eller skyggestrek? ser ut som en skyggestrek.. Anonymkode: 63560...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazydoglady Skrevet 10. august 2016 #496 Del Skrevet 10. august 2016 Trenger en second opinion her! Ser en tydelig strek men svakere enn teststrek.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 10. august 2016 #497 Del Skrevet 10. august 2016 1 time siden, Crazydoglady skrev: Trenger en second opinion her! Ser en tydelig strek men svakere enn teststrek.. Tydelig positiv 👌 Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazydoglady Skrevet 10. august 2016 #498 Del Skrevet 10. august 2016 10 minutter siden, j86 skrev: Tydelig positiv 👌 Gratulerer! Takk!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #499 Del Skrevet 10. august 2016 8 timer siden, Crazydoglady skrev: Trenger en second opinion her! Ser en tydelig strek men svakere enn teststrek.. en graviditetstest strekskal ikke være sterkere enn kontrollstreken så den er veldig tydelig! gratulerer så mye Anonymkode: 63560...34a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazydoglady Skrevet 10. august 2016 #500 Del Skrevet 10. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: en graviditetstest strekskal ikke være sterkere enn kontrollstreken så den er veldig tydelig! gratulerer så mye Anonymkode: 63560...34a Tusen takk og takk for hjelpen 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå