Rebeccaleh Skrevet 29. juli 2016 #461 Del Skrevet 29. juli 2016 Tok en igår og en idag.. Hva tenker dere? Har hørt at det er mange som får falsk positiv med CB+? Strekene kom opp før fristen var ute, men er jo kjempesvake : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 29. juli 2016 #462 Del Skrevet 29. juli 2016 For meg ser det ut som den vanlige streken som indikerer hvor positiv strek ville vært. Test igjen om 2-3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #463 Del Skrevet 30. juli 2016 Hei igjen! Jeg la ut dette bilde igår, og tok en cb digital senere på dagen som viste gravid 2-3. Men når jeg tok strips nå igjen i mårrest så hadde ikke streken blitt sterkere enn strekene på bilde. Burde jeg bekymre meg over at streken ikke blir sterkere, eller er strek strek? Blir litt nervøs kjenner jeg! Vil så inderlig at denne spiren skal sitte😅 Må legge til at jeg også tok en eggløsningstest i mårrest og dær ble test streken sterkere enn kontrollstreken så den var jo veldig positiv. Anonymkode: 24e67...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. juli 2016 #464 Del Skrevet 30. juli 2016 Kan ta inntil 3 døgn før hcg dobler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #465 Del Skrevet 30. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei igjen! Jeg la ut dette bilde igår, og tok en cb digital senere på dagen som viste gravid 2-3. Men når jeg tok strips nå igjen i mårrest så hadde ikke streken blitt sterkere enn strekene på bilde. Burde jeg bekymre meg over at streken ikke blir sterkere, eller er strek strek? Blir litt nervøs kjenner jeg! Vil så inderlig at denne spiren skal sitte😅 Må legge til at jeg også tok en eggløsningstest i mårrest og dær ble test streken sterkere enn kontrollstreken så den var jo veldig positiv. Anonymkode: 24e67...fda Er det ebay test? De bruker lang tid på å bli sterke! Anonymkode: 137b8...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #466 Del Skrevet 30. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det ebay test? De bruker lang tid på å bli sterke! Anonymkode: 137b8...754 Okei, ja det er det😊 Takk for svar! Anonymkode: 24e67...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emit Skrevet 31. juli 2016 #467 Del Skrevet 31. juli 2016 Hadde blødning to dager (pleier være 7) den 22.7. Men følte meg hele tiden bilsyk, trøtt, dårlig form osv. Så tok denne testen i dag. Syns jeg ser en strek, men mannen sier det er bare en skygge og at jeg bare ønsker at det skal være en der. Tror han har rett men så måtte jeg bare få poste den her for å få litt mer bekreftelse så jeg kan få det ut av hodet. Det er en RFSU strinneltest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 31. juli 2016 #468 Del Skrevet 31. juli 2016 13 minutter siden, Emit skrev: Hadde blødning to dager (pleier være 7) den 22.7. Men følte meg hele tiden bilsyk, trøtt, dårlig form osv. Så tok denne testen i dag. Syns jeg ser en strek, men mannen sier det er bare en skygge og at jeg bare ønsker at det skal være en der. Tror han har rett men så måtte jeg bare få poste den her for å få litt mer bekreftelse så jeg kan få det ut av hodet. Det er en RFSU strinneltest. Jeg ser ingenting på disse bildene. Men de er veldig ute av fokus, så kan være derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #469 Del Skrevet 31. juli 2016 Altfor utydelige bilder. Ser kun kontrollstreken. Anonymkode: f06e6...584 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emit Skrevet 31. juli 2016 #470 Del Skrevet 31. juli 2016 5 minutter siden, VirreVapp skrev: Jeg ser ingenting på disse bildene. Men de er veldig ute av fokus, så kan være derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #471 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg ser ikke noe på de bildene dessverre Anonymkode: 24e67...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 31. juli 2016 #472 Del Skrevet 31. juli 2016 Den testen ser dessverre negativ ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #473 Del Skrevet 5. august 2016 Litt usikker på eggløsningsdag, men vet at det er tidlig å teste. Har fått symptomer, så ville ta en test likevel. Testedilla Er vel en skyggestrek, men har fått kritthvite tester med CB før! Hva tror dere? Anonymkode: 48bb3...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 5. august 2016 #474 Del Skrevet 5. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på eggløsningsdag, men vet at det er tidlig å teste. Har fått symptomer, så ville ta en test likevel. Testedilla Er vel en skyggestrek, men har fått kritthvite tester med CB før! Hva tror dere? Anonymkode: 48bb3...ea8 Jeg syntes den ser positiv ut, men jeg har ikke erfaring med clare blue... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #475 Del Skrevet 5. august 2016 17 minutter siden, Puny skrev: Jeg syntes den ser positiv ut, men jeg har ikke erfaring med clare blue... Du synes det? Spennende! Jeg får ta en til om et par dager Anonymkode: 48bb3...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 5. august 2016 #476 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg synes også den ser (svakt) positiv ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. august 2016 #477 Del Skrevet 5. august 2016 Den er negativ. Mtp hvor mange slike streker som er på cb så kan ikke slike tolkes som positiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 5. august 2016 #478 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg har aldri fått strek på CB uten at det faktisk var noe, og disse strekene er tydelig blå i mine øyne, så jeg mener de er positive. Men følg opp med testing om et par dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #479 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg skjønner ikke at folk kjøper clear blue pluss da de nesten alltid viser en svak strek uansett. Gir bare falske forhåpninger. Anonymkode: 24e67...fda 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 5. august 2016 #480 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg fikk nettopp 4 clearblue med like sterke eller litt sterkere streker fire dager på rad, og jeg var ikke gravid. Det betyr selvfølgelig ikke at ikke du er gravid, men jeg anbefaler deg å prøve en annen test i morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå