Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du legger de sånn så er jeg enig med anonymbruker, det kan se ut som de stiger i styrke faktisk! Og det er absolutt et godt tegn. Ååh, håpe det går veien for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er definitivt en strek nummer to der, men har du redigert litt på farge/kontrast på bildet? Synes det er vanskelig å se fargen på streken, og på det første bildet synes jeg fargene generelt ser litt rare ut :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens oppdatering fra min side: fremdeles svak strek på CB+, men i dag er den svakere enn den har vært de siste par dagene. Så da regner jeg med at om det har vært noe (og det ikke bare er testene som er dårlige) så må det ha vært en kjemisk. Jeg venter med å begynne på hormonene mine til jeg får svar på blodprøvene i morgen, men tenker jeg legger bort testingen for denne gang.

Men man skal ikke se bort fra at dere ser meg her inne, minst like manisk, når det er på tide å teste etter ivf-forsøket om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt test 3 dager på rad der strek nr to kommer opp noen minutter senere enn strek 1. Er det kontrollstreken eller er jeg faktisk gravid? :O skulle hatt mensen igår

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, MissEi skrev:

Tatt test 3 dager på rad der strek nr to kommer opp noen minutter senere enn strek 1. Er det kontrollstreken eller er jeg faktisk gravid? :O skulle hatt mensen igår

image.jpeg

Du er uten tvil gravid! 😁 gratulerer!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Den er absolutt positiv. Helt normalt at det tar noen minutter før man kan lese av. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, emhanse skrev:

Du er uten tvil gravid! 😁 gratulerer!

6 timer siden, Havrekjeksen skrev:

Enig! Den er absolutt positiv. Helt normalt at det tar noen minutter før man kan lese av. :)

Takk tok en til ( digital) og den kunne fortelle meg " gravoid 1-2" :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, miore skrev:

Det er definitivt en strek nummer to der, men har du redigert litt på farge/kontrast på bildet? Synes det er vanskelig å se fargen på streken, og på det første bildet synes jeg fargene generelt ser litt rare ut :vetikke:

Var redigert ja:) Tok en digitaltest nå for å fjerne alle tvil :)

image.jpeg

Anonymkode: be789...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var redigert ja:) Tok en digitaltest nå for å fjerne alle tvil :)

image.jpeg

Gratulerer så mye! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, miore skrev:

Gratulerer så mye! :):)

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikm i dag, hadde eggløsning med positiv eggløsningstest 15 juli. 

For 2 dager siden tok jeg en strimmeltest fra billige-tester. Den ble så svakt positiv at jeg knapt kunne skimte en strek. Tok en eggløsningstest som ble positiv med det samme. I går morges tok jeg en ny graviditetstest, men den var negativ lenge. La den fra meg, og neste gang jeg tittet på den så var den positiv. Jeg er usikker på om jeg så på den "etter tiden", men det var synlig strek. Fikk positiv eggløsningstest også. I dag tok jeg igjen en graviditetstest, men denne ble ikke positiv innen 30 minutter. Etter tiden gikk ut så kan jeg kanskje skimte noe der streken skal være, men mistenker jeg bare ser det jeg vil se..

Hva tror dere, gravid eller falsk positiv test i går?

Anonymkode: d4d57...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er disse positive nok? De to øverste tatt i går kveld og de nederste tatt nå i mårrest😁 Jeg er på ikm idag. Og har ikke testet positivt før de to øverste på bilde som jeg tok i går. Takker for svar.

image.jpeg

Anonymkode: 24e67...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er disse positive nok? De to øverste tatt i går kveld og de nederste tatt nå i mårrest😁 Jeg er på ikm idag. Og har ikke testet positivt før de to øverste på bilde som jeg tok i går. Takker for svar.

image.jpeg

Anonymkode: 24e67...fda

De er vel positive uten tvil? :D Kjøp en digital! gratulerer :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som ser noe her, eller er det bare jeg som håper for mye ? Hehe  :-) litt dårlig bilde. Beklager  det. Testen under er ikke brukt. 

20160729_095140.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, medlem1001 skrev:

Noen andre enn meg som ser noe her, eller er det bare jeg som håper for mye ? Hehe  :-) litt dårlig bilde. Beklager  det. Testen under er ikke brukt. 

20160729_095140.jpg

Skimter så vidt noe. Ta en til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet på nytt, men da så jeg ikke noe :-/ Den på bildet er bra morgenurinen. Er bare 9 dpo, så håper det blir tydeligere i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...