Silfen Skrevet 6. juli 2016 #381 Del Skrevet 6. juli 2016 Et øyeblikk siden, sardinia85 skrev: Ja, krysser fingrene =) noen produserer vel hcg senere enn andre? Joda, det er ulikheter i nivåer på hcg. Men det skal uansett være jevn stigning. Derfor jeg sier test igjen om 2-3 dager, fordi det kan gå inntil 72 timer før hcg dobler seg. Men CB gir skyggestreker som det der, så bare vær forberedt på det, selv om det er vanskelig når man ønsker å bli gravid. Lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruUgle Skrevet 6. juli 2016 #382 Del Skrevet 6. juli 2016 Fikk en svak positiv test i dag (dagen etter forventet mens) etter en negativ test på lørdagen som var. Har mye smerter i underlivet som jeg trodde kom på grunn av at mensen var på vei og er nå livredd for SA. Er det kanskje normalt å ha smerter i begynnelsen? Skal ringe legen i morgen. Mistenker at det kan være UVI. Krysser fingrene for at alt går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juli 2016 #383 Del Skrevet 6. juli 2016 Den er ikke svak! Smerter er helt normalt, kan ha skikkelige mensenkramper. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 6. juli 2016 #384 Del Skrevet 6. juli 2016 1 time siden, sardinia85 skrev: 25... Tvilsomt. Da vil du enten være gravid med en sterkere strek (men noen få produserer så lite at det så klart KAN være mulig), eller ha fått mensen innen nå. Du har sikkert hatt EL senere enn du tror. Ser en strek, men vanskelig å si om det er farge i den. Det er hvertfall håp! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #385 Del Skrevet 7. juli 2016 Den 6. juli 2016 at 12.04, FruUgle skrev: Fikk en svak positiv test i dag (dagen etter forventet mens) etter en negativ test på lørdagen som var. Har mye smerter i underlivet som jeg trodde kom på grunn av at mensen var på vei og er nå livredd for SA. Er det kanskje normalt å ha smerter i begynnelsen? Skal ringe legen i morgen. Mistenker at det kan være UVI. Krysser fingrene for at alt går bra. Jeg hadde masse murringer i starten, så det er helt normalt. Gratulerer Anonymkode: ab69e...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acerola Skrevet 10. juli 2016 #386 Del Skrevet 10. juli 2016 Jeg fikk veeeldig svak strek i dag, noen fler enn meg som kan se den? Har testet negativt fredag og lørdag. 11/12 DPO og IKM tirsdag/onsdag som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #387 Del Skrevet 10. juli 2016 Ser en svak svak strek Men den er veldig svak da. Ta ny om noen dager for sikkert svar? Anonymkode: 7c9d1...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acerola Skrevet 10. juli 2016 #388 Del Skrevet 10. juli 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser en svak svak strek Men den er veldig svak da. Ta ny om noen dager for sikkert svar? Anonymkode: 7c9d1...3af Takk for svar! Den er (heldigvis) en god del tydeligere enn hva bildet greier å vise :D Det blir testing hver dag til streken blir tydeligere eller TR kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 10. juli 2016 #389 Del Skrevet 10. juli 2016 1 time siden, Acerola skrev: Jeg fikk veeeldig svak strek i dag, noen fler enn meg som kan se den? Har testet negativt fredag og lørdag. 11/12 DPO og IKM tirsdag/onsdag som kommer. Jeg også ser en svak strek😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 11. juli 2016 #390 Del Skrevet 11. juli 2016 Den ser positiv ut, Acerola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acerola Skrevet 12. juli 2016 #391 Del Skrevet 12. juli 2016 Nå har jeg prøvd flere ulike tester, og alle forteller meg det samme: jeg er gravid Tusen takk for hjelpen alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 13. juli 2016 #392 Del Skrevet 13. juli 2016 Den 12. juli 2016 at 6.39, Acerola skrev: Nå har jeg prøvd flere ulike tester, og alle forteller meg det samme: jeg er gravid Tusen takk for hjelpen alle sammen Gratulerer SÅ mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. juli 2016 #393 Del Skrevet 14. juli 2016 Noen som skimter noe på denne? Jeg syns den er sterkere i levende live enn jeg får frem på bildet, og den kan også se litt rosa ut. Skal selvfølgelig teste mer de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 14. juli 2016 #394 Del Skrevet 14. juli 2016 Noen som skimter noe på disse...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #395 Del Skrevet 14. juli 2016 2 timer siden, Snurrepurre skrev: Noen som skimter noe på disse...? blendahvite, kanskje en skyggestrek på den nederste. Anonymkode: 63560...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. juli 2016 #396 Del Skrevet 14. juli 2016 Ser ikke noe på noen av disse, verken på mobil eller pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 14. juli 2016 #397 Del Skrevet 14. juli 2016 Jeg ser heller ingen strek, verken på Nauktika eller Snurrepurre sin test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. juli 2016 #398 Del Skrevet 14. juli 2016 Negativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. juli 2016 #399 Del Skrevet 15. juli 2016 Ser dere strek i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. juli 2016 #400 Del Skrevet 15. juli 2016 Det er antydning til noe der, men umulig å si noe mtp på ekthet eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå