Gå til innhold

Samletråd: Tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, sardinia85 skrev:

Ja, krysser fingrene =) noen produserer vel hcg senere enn andre?

Joda, det er ulikheter i nivåer på hcg. Men det skal uansett være jevn stigning. Derfor jeg sier test igjen om 2-3 dager, fordi det kan gå inntil 72 timer før hcg dobler seg. Men CB gir skyggestreker som det der, så bare vær forberedt på det, selv om det er vanskelig når man ønsker å bli gravid. Lykke til. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk en svak positiv test i dag (dagen etter forventet mens) etter en negativ test på lørdagen som var. Har mye smerter i underlivet som jeg trodde kom på grunn av at mensen var på vei og er nå livredd for SA. Er det kanskje normalt å ha smerter i begynnelsen?  Skal ringe legen i morgen. Mistenker at det kan være UVI. Krysser fingrene for at alt går bra. 

IMG_2959.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke svak! Smerter er helt normalt, kan ha skikkelige mensenkramper. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
1 time siden, sardinia85 skrev:

25...

Tvilsomt. Da vil du enten være gravid med en sterkere strek (men noen få produserer så lite at det så klart KAN være mulig), eller ha fått mensen innen nå. Du har sikkert hatt EL senere enn du tror. 

Ser en strek, men vanskelig å si om det er farge i den. Det er hvertfall håp! Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 6. juli 2016 at 12.04, FruUgle skrev:

Fikk en svak positiv test i dag (dagen etter forventet mens) etter en negativ test på lørdagen som var. Har mye smerter i underlivet som jeg trodde kom på grunn av at mensen var på vei og er nå livredd for SA. Er det kanskje normalt å ha smerter i begynnelsen?  Skal ringe legen i morgen. Mistenker at det kan være UVI. Krysser fingrene for at alt går bra. 

IMG_2959.jpg

Jeg hadde masse murringer i starten, så det er helt normalt. Gratulerer :)

Anonymkode: ab69e...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk veeeldig svak strek i dag, noen fler enn meg som kan se den? Har testet negativt fredag og lørdag. 11/12 DPO og IKM tirsdag/onsdag som kommer. image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ser en svak svak strek:)

Men den er veldig svak da. Ta ny om noen dager for sikkert svar? 

Anonymkode: 7c9d1...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser en svak svak strek:)

Men den er veldig svak da. Ta ny om noen dager for sikkert svar? 

Anonymkode: 7c9d1...3af

Takk for svar! :) 

Den er (heldigvis) en god del tydeligere enn hva bildet greier å vise :D Det blir testing hver dag til streken blir tydeligere eller TR kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Acerola skrev:

Jeg fikk veeeldig svak strek i dag, noen fler enn meg som kan se den? Har testet negativt fredag og lørdag. 11/12 DPO og IKM tirsdag/onsdag som kommer. image.jpeg

Jeg også ser en svak strek😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd flere ulike tester, og alle forteller meg det samme: jeg er gravid :bolledeig: Tusen takk for hjelpen alle sammen :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Den 12. juli 2016 at 6.39, Acerola skrev:

Nå har jeg prøvd flere ulike tester, og alle forteller meg det samme: jeg er gravid :bolledeig: Tusen takk for hjelpen alle sammen :) 

Gratulerer SÅ mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skimter noe på denne? Jeg syns den er sterkere i levende live enn jeg får frem på bildet, og den kan også se litt rosa ut. Skal selvfølgelig teste mer de neste dagene ;)

20160714_093854.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, Snurrepurre skrev:

Noen som skimter noe på disse...? 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

blendahvite, kanskje en skyggestrek på den nederste.

Anonymkode: 63560...34a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er antydning til noe der, men umulig å si noe mtp på ekthet eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...