Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutes ago, Forever22 said:

Ja, rimelig sikker på at dette er tidlig sa/kjemisk.. men testene blir bare sterkere og sterkere da :o må legge til at jeg kun spotter litt når jeg går på do, trenger ikke bind eller noe.

Jeg trodde jeg hadde SA i uke 5 pga smerter og frisk blødning, men den satt som et skudd. Lykke til :) 

Anonymkode: 6f878...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Silfen skrev:

Ved mine kjemiske ble aldri testene sterkere. Og digital gikk fra positiv til negativ over natten.

Kanskje det er håp da,testene er mye sterkere i dag :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Forever22 skrev:

Kanskje det er håp da,testene er mye sterkere i dag :) 

I mitt første svangerskap så blødde jeg mye helt i starten, faktisk som en litt kort mens. Jeg tolket det iallefall som en mens så jeg tok ikke en test engang. Så, på ultralyd fikk jeg flyttet termin med 4 uker. Ble plutselig 4 uker lengre på vei gitt :) 

Anonymkode: 9a359...3b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

I mitt første svangerskap så blødde jeg mye helt i starten, faktisk som en litt kort mens. Jeg tolket det iallefall som en mens så jeg tok ikke en test engang. Så, på ultralyd fikk jeg flyttet termin med 4 uker. Ble plutselig 4 uker lengre på vei gitt :) 

Anonymkode: 9a359...3b1

Jeg blør mer i dag, så nå er vel alt håp ute :)  vi prøver igjen neste mnd! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Forever22 said:

Jeg blør mer i dag, så nå er vel alt håp ute :)  vi prøver igjen neste mnd! :) 

....fint du oppdaterer. Blir jo litt interessert i hvordan det går med de forskjellige her inne. Men blør du mye? Har hørt og lest mye forskjellig - alt fra store blødninger til mindre og allikevel har spiren sittet. Dumt om den ikke sitter, men forhåpentligvis sitter neste periode...Godt å lese du er ved godt mot:hjerte:

Anonymkode: 9ec19...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

7AB82A33-71BA-4255-90CD-2938BF712A69.jpeg

Anonymkode: 17ef4...eea

Noen som ser streken? Og er denne positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ser streken såvidt, men det er stor sjans for at det er skyggestrek. Har hatt slik strek selv, uten å være gravid, men har også hatt en slik strek og vært gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt helt lik strek tidligere denne uken, venter spent på TR nå til helgen, og krysser fingrene for at den holder seg borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke uvanlig at de testene har skygge. Prøv en annen type eller se om den blir sterkere om noen dagen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

....fint du oppdaterer. Blir jo litt interessert i hvordan det går med de forskjellige her inne. Men blør du mye? Har hørt og lest mye forskjellig - alt fra store blødninger til mindre og allikevel har spiren sittet. Dumt om den ikke sitter, men forhåpentligvis sitter neste periode...Godt å lese du er ved godt mot:hjerte:

Jeg blør litt, ikke som vanlig mens men blør mer nå enn det jeg har gjort tidligere.. så jeg tviler sterkt på det her. men som sagt, vi er glad for at vi kan bli gravid i det hele tatt, så dette var egentlig en fin bekreftelse <3 vi får bare se hvordan det går fremover <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ikke denne gangen gitt 😂 TR kom på onsdag. Syklus på 24 dager bare.. Så var nok skyggestreker jeg hadde på en av testene mine. Jaja. Prøver på igjen denne mnd ☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde samme streken som dette på onsdag, samme CB testen. 4 dager før mens, men i dag, dagen før mensen skulle kommet, fikk jeg en enda sterkere rfsu test :) og dette var på kvelden. 

IMG_0106.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: fe3ae...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

7AB82A33-71BA-4255-90CD-2938BF712A69.jpeg

Jeg ser streken. og den ligner veldig på den jeg fikk idag..Hva tror dere andre?! Min strek virker sterkere i virkeligheten enn på bildet

CA65ACB0-B237-479D-BB52-14EA82E0B6C6.jpeg

Anonymkode: 473bc...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...