LinnT Skrevet 10. oktober 2017 #3401 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Denne er vel positiv? Klarer ikke helt å tro det selv 😃 Bare 11 dpo. Endret 10. oktober 2017 av LinnT 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 10. oktober 2017 #3402 Del Skrevet 10. oktober 2017 13 minutter siden, LinnT skrev: Denne er vel positiv? Klarer ikke helt å tro det selv 😃 Bare 11 dpo. Definitivt positiv ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3403 Del Skrevet 10. oktober 2017 Hei kan noen hjelpe meg å tolke denne testen? Cb med kun strek og ikke kryss. 4 dager til mens skal komme. Har fått skygge strek på disse tidligere, men den streken jeg ser kommmed en gang🤔 Er det bare jeg som ser denne?😅 Anonymkode: 9e346...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3404 Del Skrevet 10. oktober 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser dere noe? Strek? Skygge? Ikke noe? 11-12 dpo Anonymkode: dc2dd...7ce Den tror jeg blir tydligere snart Er Onestep test? Anonymkode: ab69e...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3405 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei kan noen hjelpe meg å tolke denne testen? Cb med kun strek og ikke kryss. 4 dager til mens skal komme. Har fått skygge strek på disse tidligere, men den streken jeg ser kommmed en gang🤔 Er det bare jeg som ser denne?😅 Anonymkode: 9e346...e61 Ser streken og ville tolket den som positiv. Ta en til på ikm-dagen, da er den nok mye tydeligere hvis du er gravid! Lykke til 😘 Anonymkode: 88d58...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2017 Skrevet 10. oktober 2017 #3406 Del Skrevet 10. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser streken og ville tolket den som positiv. Ta en til på ikm-dagen, da er den nok mye tydeligere hvis du er gravid! Lykke til 😘 Anonymkode: 88d58...5b9 Godt det ikke bare var meg tidligere så har den der skyggestreken kommet etter de 30 minuttene, så dette har jeg da ikke tatt som positiv uansett.. Men fikk litt sjokk da jeg skimtet denne streken med en gang Takk for svar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2017 Skrevet 10. oktober 2017 #3407 Del Skrevet 10. oktober 2017 Noen som faktisk har vært gravid å fått en så svak strek på CB? som den over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magespiren Skrevet 10. oktober 2017 #3408 Del Skrevet 10. oktober 2017 9 timer siden, Lilletulle skrev: Den var negativ 😟 Veldig negativ😢 MEN - Nå blir det ny prøverunde om ikke lenge, skal tell GU i neste uke for å få tak i litt "hjelpepastiller",var nemmelig som skulle til sist gang🤞 Håpe håpe❤ åh så trist å høre :/ Men så bra at du skal få hjelpepastiller. krysser alle fingre for deg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 10. oktober 2017 #3409 Del Skrevet 10. oktober 2017 Er det endelig MIN tur? virkelig? etter så mange år.... hva tror dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luinne Skrevet 10. oktober 2017 #3410 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, Forever22 skrev: Er det endelig MIN tur? virkelig? etter så mange år.... hva tror dere?? Min så slik ut noen dager før ikm og ble mye tydligere på ikm og dagene etter. Jeg vil si positiv, men vanskelig å vite uten å vite ikm. Håper det går deres vei nå! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 10. oktober 2017 #3411 Del Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, luinne skrev: Min så slik ut noen dager før ikm og ble mye tydligere på ikm og dagene etter. Jeg vil si positiv, men vanskelig å vite uten å vite ikm. Håper det går deres vei nå! 😊 litt usikker på ikm denne mnd, vært litt kluss for første gang denne mnd her. men er i disse tider! æææ, skummelt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luinne Skrevet 10. oktober 2017 #3412 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, Forever22 skrev: litt usikker på ikm denne mnd, vært litt kluss for første gang denne mnd her. men er i disse tider! æææ, skummelt :o De testene der er jo billige så man blir heldigvis ikke ruinert av å teste flere dager på rad. Du skal se de gradvis blir tydeligere! Morsomt å legge "ny" test under tidligere tester, så ser du at det stiger i tydelighet. Et par dager etter forventet mens kjøpte jeg cb digital, og det var godt å se det svart på hvitt at man er gravid. Anbefaler det! Lykke til 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3413 Del Skrevet 10. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Den tror jeg blir tydligere snart Er Onestep test? Anonymkode: ab69e...398 Nei, billig ebay test Var nokså hviti dag, så må ha vært en feil på testen tror jeg? De strekene kom mer tydelig frem etter en stund, over ventetiden, så jeg regner med den er ugyldig. Har bestilt tester fra billige tester nå da, så får heller prøve de når de dukker opp i posten Så sant ikke tante rød kommer dem i forkjøpet Spennende dette! Anonymkode: dc2dd...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 10. oktober 2017 #3414 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, Forever22 skrev: Er det endelig MIN tur? virkelig? etter så mange år.... hva tror dere?? Disse er helt klart positive etter min mening! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 11. oktober 2017 #3415 Del Skrevet 11. oktober 2017 Fikk disse i dag 😊 men fremdeles menssmerter og jeg har blødd litt... så om dette går veien tviler jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. oktober 2017 #3416 Del Skrevet 11. oktober 2017 Menssmerter og gravidesmerter er like. Også normalt med litt blod rundt ikm. Så ikke avskriv alt ennå men vær heller forberedt på at det ikke nødvendigvis går veien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 11. oktober 2017 #3417 Del Skrevet 11. oktober 2017 23 minutter siden, Silfen skrev: Menssmerter og gravidesmerter er like. Også normalt med litt blod rundt ikm. Så ikke avskriv alt ennå men vær heller forberedt på at det ikke nødvendigvis går veien. Skjønner det, men i går var det litt friskt blod også.. derfor jeg ikke er så optimistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. oktober 2017 #3418 Del Skrevet 11. oktober 2017 Litt friskt blod er fremdeles helt normalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3419 Del Skrevet 11. oktober 2017 4 timer siden, Forever22 skrev: Skjønner det, men i går var det litt friskt blod også.. derfor jeg ikke er så optimistisk Jeg hadde samme som deg når jeg hadde tidlig SA/kjemisk(svake positive, ble både sterkere og svakere og så svakere - sammen med synkende hcg) , blødde rikelig etter 1 uke over mens. Den uken var det varierende, men aldri kun sterkere tester. Men som Silfen sier så kan man få litt blødninger og diverse også ved graviditet - det er vanskelig å konkludere uten at det har gått en stund. Den ene gangen jeg har fått positiv test og det har endt med barn så var testene tydelig positive etter forventet mens, og ble ikke svakere. Ikke hadde jeg mensliknende blødninger i starten heller, men etterhvert pga såre slimhinner. Anonymkode: 3ba1a...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 11. oktober 2017 #3420 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde samme som deg når jeg hadde tidlig SA/kjemisk(svake positive, ble både sterkere og svakere og så svakere - sammen med synkende hcg) , blødde rikelig etter 1 uke over mens. Den uken var det varierende, men aldri kun sterkere tester. Men som Silfen sier så kan man få litt blødninger og diverse også ved graviditet - det er vanskelig å konkludere uten at det har gått en stund. Den ene gangen jeg har fått positiv test og det har endt med barn så var testene tydelig positive etter forventet mens, og ble ikke svakere. Ikke hadde jeg mensliknende blødninger i starten heller, men etterhvert pga såre slimhinner. Anonymkode: 3ba1a...ee8 Ja, rimelig sikker på at dette er tidlig sa/kjemisk.. men testene blir bare sterkere og sterkere da :o må legge til at jeg kun spotter litt når jeg går på do, trenger ikke bind eller noe. Endret 11. oktober 2017 av Forever22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå