AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3381 Del Skrevet 7. oktober 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok en til. Syns jeg ser en svaaaaaak strek, men kan jo og være skygge. Eller så innbiller jeg meg Mest det tror jeg. Men legger ut alikevell for å se hva andre sier Anonymkode: dc2dd...7ce Ta en ny i morgentidlig på konsentrert morgenurin. Anonymkode: 9a359...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3382 Del Skrevet 8. oktober 2017 Er det sant???? 😳😳😳😳😳 Anonymkode: 45da1...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 8. oktober 2017 #3383 Del Skrevet 8. oktober 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok en til. Syns jeg ser en svaaaaaak strek, men kan jo og være skygge. Eller så innbiller jeg meg Mest det tror jeg. Men legger ut alikevell for å se hva andre sier Anonymkode: dc2dd...7ce Jeg ser streken iallefall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 8. oktober 2017 #3384 Del Skrevet 8. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det sant???? 😳😳😳😳😳 Anonymkode: 45da1...400 Ser sånn ut 👏😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 8. oktober 2017 #3385 Del Skrevet 8. oktober 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok en til. Syns jeg ser en svaaaaaak strek, men kan jo og være skygge. Eller så innbiller jeg meg Mest det tror jeg. Men legger ut alikevell for å se hva andre sier Anonymkode: dc2dd...7ce Jeg ser en svak strek her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3386 Del Skrevet 8. oktober 2017 40 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Jeg ser en svak strek her 2 timer siden, mortilen skrev: Jeg ser streken iallefall :-) Hmmm.. Her er den jeg tok idag, syns den så ganske hvit ut jeg Anonymkode: dc2dd...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magespiren Skrevet 8. oktober 2017 #3387 Del Skrevet 8. oktober 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok en til. Syns jeg ser en svaaaaaak strek, men kan jo og være skygge. Eller så innbiller jeg meg Mest det tror jeg. Men legger ut alikevell for å se hva andre sier Anonymkode: dc2dd...7ce Jeg ser svak strek :D Ta en ny i morgen på morgenurin og se om den er sterkere. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magespiren Skrevet 8. oktober 2017 #3388 Del Skrevet 8. oktober 2017 På 3.10.2017 den 13.07, Lilletulle skrev: Hm ja... vi får se. Jeg skal holde tråen oppdatert. 😄 Hvordan gikk det?? er så spendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3389 Del Skrevet 8. oktober 2017 Testen gikk ut på dato i august i år, IKM er i dag/i morgen. Kan denne likevel være falsk positiv? Anonymkode: dd27a...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3390 Del Skrevet 8. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Testen gikk ut på dato i august i år, IKM er i dag/i morgen. Kan denne likevel være falsk positiv? Anonymkode: dd27a...b9a Positiv uansett tenker jeg Anonymkode: 1e83a...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3391 Del Skrevet 8. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Positiv uansett tenker jeg Anonymkode: 1e83a...9aa Satser på det! Får teste med en som ikke har gått ut på dato i morgen😊 Anonymkode: dd27a...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3392 Del Skrevet 8. oktober 2017 2 timer siden, magespiren skrev: Jeg ser svak strek :D Ta en ny i morgen på morgenurin og se om den er sterkere. lykke til! Tok en i dag tidlig,men ser ikke noe særlig på den. Tror jeg venter noen dager til nå og ser Anonymkode: dc2dd...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 8. oktober 2017 #3393 Del Skrevet 8. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmmm.. Her er den jeg tok idag, syns den så ganske hvit ut jeg Anonymkode: dc2dd...7ce Kan være flere ting som spiller inn. Hvor mange dpo du er og hvor konsentrert urinen har vært. Mulig du har fått skyggestrek. Jeg kunne iallefall se noe på forrige du la ut 🤔 Det er vel bare å vente som gjenstår da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3394 Del Skrevet 8. oktober 2017 5 minutter siden, mortilen skrev: Kan være flere ting som spiller inn. Hvor mange dpo du er og hvor konsentrert urinen har vært. Mulig du har fått skyggestrek. Jeg kunne iallefall se noe på forrige du la ut 🤔 Det er vel bare å vente som gjenstår da.. Jepp, kan godt hende det er for tidlig og. Var på 10dpo i går. I følge appen ventes mensen til uka, står tirsdag.. Og jeg kan teste meg i morgen står det. Meen jeg tror jeg skal prøve holde meg til tirsdagen nå Får se om a Tante Rød dukker opp Håper jo ikke, men gidder ikke ha alt for store forhåpninger. Anonymkode: dc2dd...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3395 Del Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jepp, kan godt hende det er for tidlig og. Var på 10dpo i går. I følge appen ventes mensen til uka, står tirsdag.. Og jeg kan teste meg i morgen står det. Meen jeg tror jeg skal prøve holde meg til tirsdagen nå Får se om a Tante Rød dukker opp Håper jo ikke, men gidder ikke ha alt for store forhåpninger. Anonymkode: dc2dd...7ce Jeg har hatt såkalt "skyggestrek" to ganger. Bare jeg som klarte å se strekene, men de ble positive. Aldri opplevd falsk skyggestrek på strimler. Men vet det skjer. Får håpe at det ikke var det da 🤞🏼 Gjenstår å se. Masse lykke til da 😊 For holde oss oppdatert 😊 Anonymkode: 4dd9d...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 8. oktober 2017 #3396 Del Skrevet 8. oktober 2017 Det er meg over 🙈 Klarte komme borti anonymknappen🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3397 Del Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt såkalt "skyggestrek" to ganger. Bare jeg som klarte å se strekene, men de ble positive. Aldri opplevd falsk skyggestrek på strimler. Men vet det skjer. Får håpe at det ikke var det da 🤞🏼 Gjenstår å se. Masse lykke til da 😊 For holde oss oppdatert 😊 Anonymkode: 4dd9d...9c0 Åh, så spennende å høre Ja det er bare å vente og se Skal holde dere oppdatert Anonymkode: dc2dd...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #3398 Del Skrevet 9. oktober 2017 Ser dere noe? Strek? Skygge? Ikke noe? 11-12 dpo Anonymkode: dc2dd...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3399 Del Skrevet 10. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser dere noe? Strek? Skygge? Ikke noe? 11-12 dpo Anonymkode: dc2dd...7ce Jeg ser en strek Anonymkode: 8ee05...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletulle Skrevet 10. oktober 2017 #3400 Del Skrevet 10. oktober 2017 På 8.10.2017 den 16.41, magespiren skrev: Hvordan gikk det?? er så spendt Den var negativ 😟 Veldig negativ😢 MEN - Nå blir det ny prøverunde om ikke lenge, skal tell GU i neste uke for å få tak i litt "hjelpepastiller",var nemmelig som skulle til sist gang🤞 Håpe håpe❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå