Gå til innhold

Samletråd for tolking av graviditetstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann! Måtte bare dele to bilder med dere for å høre hva dere ser... bilde 1 er tatt i går ettermiddag, bilde 2 er tatt idag morges. Jeg mener (kanskje mest håper?) jeg kan se en pitteliten svak strek på begge, men en anelse sterkere på test to. Har demontert og studert i alle lys og vinkler. Skal fortsette å teste imorgen, men har et sånt inderlig håp at dette er rett.. jeg har ei jente på snart 3 år fra før, plagdes mye med å bli gravid sist gang grunnet pcos. Måtte da ha hjelp via pergotime, og da satt den på første forsøk. Denne gangen har jeg ikke tatt noe, og har svært uregelmessige sykluser. Men uansett - klarer noen å se det jeg ser? Det blir jo ikke det samme i virkeligheten som på bilder. Men jeg tenker, en skyggestrek? Da burde svaret på testene være helt like da? Det er dem jo ikke.. 

20171003_104406.jpg

20171003_111253.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Lilletulle skrev:

Heisann! Måtte bare dele to bilder med dere for å høre hva dere ser... bilde 1 er tatt i går ettermiddag, bilde 2 er tatt idag morges. Jeg mener (kanskje mest håper?) jeg kan se en pitteliten svak strek på begge, men en anelse sterkere på test to. Har demontert og studert i alle lys og vinkler. Skal fortsette å teste imorgen, men har et sånt inderlig håp at dette er rett.. jeg har ei jente på snart 3 år fra før, plagdes mye med å bli gravid sist gang grunnet pcos. Måtte da ha hjelp via pergotime, og da satt den på første forsøk. Denne gangen har jeg ikke tatt noe, og har svært uregelmessige sykluser. Men uansett - klarer noen å se det jeg ser? Det blir jo ikke det samme i virkeligheten som på bilder. Men jeg tenker, en skyggestrek? Da burde svaret på testene være helt like da? Det er dem jo ikke.. 

20171003_104406.jpg

20171003_111253.jpg

Hei. Skimter noe på test nr.2 , men det er svaaakt. Vent en dag eller to og ta en ny test! Krysser fingrene for deg. :-) 

Anonymkode: 9b614...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Skimter noe på test nr.2 , men det er svaaakt. Vent en dag eller to og ta en ny test! Krysser fingrene for deg. :-) 

Anonymkode: 9b614...aa1

Tusen takk. :) blir stein-gær'n av å vente.. er så spent. Men ja, noe annet - de to testene der, svaret kom ikke med en gang - kanskje 30-60 min etterpå at jeg så noe svake streker liksom. Veldig klar over at det da skal regnes som ugyldig, men alikavel... det skal jo ikke komme noe strek what so ever hvis det ikke er hcg sant.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

Jo, det kan det. De er nok negative begge to. 

Hm ja... vi får se. Jeg skal holde tråen oppdatert. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser dessverre ingenting, men kan jo hende du ser noe som ikke syns på bildet? 😊 krysser fingra for deg 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe her? Er nå 10dpo og hadde lyserosa/litt blodig slim 6-7dpo, nor jeg aldri har hatt før. Hmmm

IMG_0856.JPG

Anonymkode: 2ce9b...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe her? Er nå 10dpo og hadde lyserosa/litt blodig slim 6-7dpo, nor jeg aldri har hatt før. Hmmm

IMG_0856.JPG

Anonymkode: 2ce9b...2f0

Jo, jeg ser antydning til strek der, men veldig lite, og klarer ikke å se om det e rosa.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere? Den blå er eggløsningstest (brukt for sammenligning)... skyggestreker på de to andre?! Tatt i går og i dag...

D863AA73-4E33-45BD-95B7-83F86AA1B347.jpeg

Anonymkode: 473bc...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere? Den blå er eggløsningstest (brukt for sammenligning)... skyggestreker på de to andre?! Tatt i går og i dag...

D863AA73-4E33-45BD-95B7-83F86AA1B347.jpeg

Anonymkode: 473bc...9b4

Ser 3 negative tester dessverre .

Anonymkode: 32de2...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med disse testene som gir mwg disse strekene? Noen som har erfaring med tester fra Test Helsen? Strekene kom innenfor fristen.

IMG_6201.JPG

IMG_6203.JPG

IMG_6205.JPG

Anonymkode: 36ff9...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med disse testene som gir mwg disse strekene? Noen som har erfaring med tester fra Test Helsen? Strekene kom innenfor fristen.

IMG_6201.JPG

IMG_6203.JPG

IMG_6205.JPG

Anonymkode: 36ff9...380

Har fått strek på disse og, men var ikke gravid

Anonymkode: f3f07...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, GulSol skrev:

Hjelp?

C513CD12-7ABC-4540-91E0-5DDD1459AA12.jpeg

Ser ut til du ikke har nok urin på den? Siden sløret ikke e dratt helt over?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2017 den 14.02, AnonymBruker skrev:

Kan vel egentlig bare kalles en skyggestrek, men jeg lever i håpet. Hva tror dere? :) 

IMG_1450.JPG

Anonymkode: ab69e...398

Liten oppdatering på denne :)

IMG_1649.JPG

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liten oppdatering på denne :)

IMG_1649.JPG

Gratulerer så mye :D Hvor mange dpo var du på den svake testen? Er 8 dpo, og fått svak, nesten usynlig svak :'D blir så utålmodig=P

Anonymkode: b61ab...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...