Gå til innhold

Vise bar rygg på trening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia med alle som knyter opp gensere og t-skjorter bak på ryggen? Praktisk eller jåling? 

Anonymkode: deb81...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun for å ta seg ut og bli glodd på. En vanlig t-skjorte (og en treningsbukse som ikke sitter tett) holder lenge. 

Anonymkode: 1a822...de7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får de ikke en ubehagelig klump bak på ryggen da? 🤔

Har aldri sett dette (men har ikke vært på treningssenter på 10 år 😂 På 90-tallet pleide vi å knytte toppen fremme for å vise de sexy magene våre, så hvis jeg hadde sett dette hadde jeg lurt på om de hadde tatt på toppen feil vei 😂😂😂

Men de er sikkert veldig stolt over ryggen sin. Du får skryte av ryggene deres, så blir de sikkert kjempeglad 😀

Anonymkode: 96070...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jåling, og litt upraktisk. Personlig syntes jeg det er ganske ekkelt når folk trener med bar hud inntil treningsapparater -spesielt når de ikke vasker av de etterpå. Og det gjør jo ingen lenger. Føler jeg er den eneste som står og spray/tørker etter bruk (nå også før bruk).

Men trang tights kan være praktisk syntes jeg, som hopper, løper og strekker meg mye. T-skjorten derimot trenger ikke være kroppsnær.

Anonymkode: 63077...b28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto

Mitt tips er følgende:

gi faen i alle på et senter. Noen går i rumpecrunch, noen går i teite gorilla wear klær, noen går med singleter og mye rart.

bare drit i det. Har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ungdommen min sin trening gjør de dette.

Det er ikke for å se bedre ut, det er fordi t-skjorten er i veien når den henger løst og det er ikke lov til å trene i sportstopp eller singlet.

Anonymkode: d1bcd...f20

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt fortalt at det handler om å kunne se ryggmusklene når man gjør øvelser.

Jeg tenker det har litt med mote å gjøre også. 

Anonymkode: fd133...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg trener er det mange som kun går med en form for trenings-bh på overkroppen. Da er både rygg og mage bar. Det er ikke lov da egentlig, kvinner skal minst ha på singlet (og menn minst t-skjorte). Tror ikke så mange bryr seg, men det blir jo mer svette på utstyret. At det er for at andre skal se på dem er jeg ganske sikker på (selv om de neppe vil innrømme det selvsagt).

Anonymkode: dd4b1...8df

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert jåleri for noen og praktikalitet for andre.

Selv legger jeg aldri merke til hva andre har på seg på trening. Kunne sikkert vært en masseskyting på gymmen uten at jeg hadde fått det med meg. Har høy musikk på ørene og skylapper på.

Anonymkode: c0834...1ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for at t-skjorten skal holde seg på plass og ikke skli opp. Hvorfor må alt være "for å vise seg frem" så snart en ikke-feit person viser hud?

Folk har blitt så redd for kropp.

Anonymkode: 5fca6...8b3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har blitt fortalt at det handler om å kunne se ryggmusklene når man gjør øvelser.

Jeg tenker det har litt med mote å gjøre også. 

Hvordan ser man ryggmuskler når man gjør øvelser? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler nok mye om å vise seg frem. Men som mann har jo ikke noe imot å se de mange damene som strutter selvsikkert rundt med v-formet rygg og klart definerte muskler. Det er få ting som er penere enn en veltrent rygg. 

Anonymkode: 246c2...dee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det handler nok mye om å vise seg frem. Men som mann har jo ikke noe imot å se de mange damene som strutter selvsikkert rundt med v-formet rygg og klart definerte muskler. Det er få ting som er penere enn en veltrent rygg. 

Anonymkode: 246c2...dee

Ja. Damer som også skjønner at overkropp også må trenes. Det er ikke bare bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan ha på seg hva de vil. Men jeg setter pris på om man ikke har bar hud mot treningsapparater. Det er mange som bruker apparatene, så det synes jeg er ugreit.

Anonymkode: e4512...076

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/23/2023 at 6:34 PM, AnonymBruker said:

Hvordan ser man ryggmuskler når man gjør øvelser? 

I speil for eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 hours ago, Maatte_ha_konto said:

Ja. Damer som også skjønner at overkropp også må trenes. Det er ikke bare bein!

Greia er at det er stor rumpe som er på mote, så da trener folk bare det, kardashians, sophie elise, isabel raad også videre...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir enormt svett og klam på ryggen om jeg ikke får luftet skikkelig. 
Har enda ikke funnet en treningstopp som er luftig nok til å forhindre at det renner nedover ryggen. Og jeg blir ikke i nærheten av så svett om jeg har bar hud. 

Anonymkode: 8a5dd...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk kan ha på seg hva de vil.

I sitt eget hjem kan folk ha på seg det de vil, på et treningssenter må folk følge reglene som treningssenteret har for bekledning. Og det innebærer at man ikke har lov til å trene med bar rygg. 

Anonymkode: dd4b1...8df

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Greia er at det er stor rumpe som er på mote, så da trener folk bare det, kardashians, sophie elise, isabel raad også videre...  

Men å se ut som en poltergeist er ikke greit! Joda samme for meg, lærdommen er; tren alt, men det er lov å ha større fokus på rumpe/bein:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...