Gå til innhold

Navnet Zhophiyja

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min bestemor het Sofia og vi vil kalle opp prinsessen vår etter henne, men vi ønsker å gjøre en liten twist for å modernisere det litt. Blir det for mye med Zhophiyja?

Og hva kan vi ha som mellomnavn? Kreative skrivemåter på tradisjonelle navn ønskes.

Anonymkode: 2cd4f...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den varianten var vel kreativ. Allevim skrive navnet feil og ingen vet hvordan det uttales. Dropp det om dere bor i Norge!

Anonymkode: 07fa6...662

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kommer til å skjønne hvordan det uttales når de leser navnet. Når noen skal skrive navnet hennes, kommer de til å spørre om hun heter Sofia med f eller ph. La henne slippe mer enn det, hjelpes. 

Anonymkode: 2c5c6...64f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Min bestemor het Sofia og vi vil kalle opp prinsessen vår etter henne, men vi ønsker å gjøre en liten twist for å modernisere det litt. Blir det for mye med Zhophiyja?

Og hva kan vi ha som mellomnavn? Kreative skrivemåter på tradisjonelle navn ønskes.

Bhærg-Yoohth

Anonymkode: 35680...59d

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesse?? Viste ikke at Mette Marit var gravid.....men uansett ett stort NEI til det "navnet". Skriv Sofie. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan uttales det? Forslag til kreativ mellomnavn: Zhophiyja Whiwwiahn (istedenfor Vivian)

Anonymkode: d6ddc...a36

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du klarer sikkert få inn flere stumme h-er, det er en klassiker. Zhhopfhfeeiyah.

Anonymkode: 5588f...093

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var vel litt i overkant, hva? Er det seriøst? 😉

Anonymkode: ca28b...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp..

Bruk Sofia eller Sofie om du trenger en tvist.

Anonymkode: 0dccd...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man vil fremstå som evneveike foreldre så er det helt innafor altså. 

Anonymkode: 5b9e0...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeeeempefiiiiint! :ironi: 
Regner med at det er som alternativ til Zuzanne? 

Siden mellomnavn er navn som ellers ville vært brukt som etternavn, noe tydeligvis de fleste har ganske tungt for å forstå, vil jeg foreslå Olsen. Eller muligens heller Ohlzén.

Som fornavn nr 2, derimot, synes jeg du skal gå for Zizzel, Zezilie eller Zigrid. Et annet alternativ er Halldiz. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du kødder nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Just now, AnonymBruker said:

Høres ut som en medisin

Anonymkode: ce742...a8a

Tenkte mer sykdom, typ kjønnssykdom. 

Anonymkode: 61538...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (På 23.8.2023 den 11.13):

Skjeeeempefiiiiint! :ironi: 
Regner med at det er som alternativ til Zuzanne? 

Siden mellomnavn er navn som ellers ville vært brukt som etternavn, noe tydeligvis de fleste har ganske tungt for å forstå, vil jeg foreslå Olsen. Eller muligens heller Ohlzén.

Som fornavn nr 2, derimot, synes jeg du skal gå for Zizzel, Zezilie eller Zigrid. Et annet alternativ er Halldiz. 

Zigrid var fint, men tror vi i så fall går for Zhigjriydh.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 20.56):

Det er barnemishandling å være så overkreativ.

Anonymkode: 86ca8...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Det er utrolig mange snåle navn som er lovlige.  Det er greit nok når voksne folk ønsker «kreative» navn, men de bør være forsiktige med hva de velger at barna deres skal vokse opp med.

https://www.nettavisen.no/livsstil/disse-navnene-blir-ikke-godkjent-i-norge/s/12-95-3423708549

Navneforslag: Fia/Fie

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...