AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #1 Del Skrevet 22. august 2023 Ok, er det bare meg? Eller legger noen andre merke til den ugudelige mengden publikum, på klassiske konserter, som hoster, nyser, hveser og snyter seg? Har hørt det ofte på live-innspillinger og konserter på Youtube. Men her om dagen var jeg på konsert for første gang, og det er 10 ganger verre når du er i salen. Det hørtes ut som et betydelig antall av publikum var døden nær 😷 Irriterende når man vil nyte musikken 😠 Anonymkode: f6023...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. august 2023 #2 Del Skrevet 22. august 2023 Nei, dette har jeg virkelig aldri tenkt over. Joda, litt lyd blir det fra mange mennesker samlet på ett sted, men har aldri tenkt på det som et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Del Skrevet 25. august 2023 Takk for advarselen 😂 Anonymkode: 584a0...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Del Skrevet 25. august 2023 ikke bare der! Jeg legger merke til det til stadighet hvor mye det nyses, harkes, snytes og jeg vet ikke hva! Anonymkode: 54457...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå