Gå til innhold

Bruker du


Tinken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, kjøpte to Diddl refleksar i rosa og grønt..fordi dei var så søte :) og så er det jo praktisk. Har som regel ikkje brukt det, men merkar så utruleg godt kor viktig det er når ein sjølv sit bak rattet ein mørk kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gjør ikke det..

Men har somregel hunden med meg når jeg er ute og går i mørket, og han har på seg en sånn hunde refleksvest, og så er der refleks i båndet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kjøpte to Diddl refleksar i rosa og grønt..fordi dei var så søte :) og så er det jo praktisk. Har som regel ikkje brukt det, men merkar så utruleg godt kor viktig det er når ein sjølv sit bak rattet ein mørk kveld!

Ja, det var det som fikk meg til å begynne å bruke refleks.

Fikk dessuten refleksen min av læreren min fordi han var nære på å kjøre meg ned en mørk morgen. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bruker selvfølgelig refleks - alt annet er ren idioti.

Enda dummere blir det hvis folk som kjører bil ikke bruker refleks, for de burde iallefall vite hvor vanskelig det er å se folk langs veien i mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bruker selvfølgelig refleks - alt annet er ren idioti. 

Enda dummere blir det hvis folk som kjører bil ikke bruker refleks, for de burde iallefall vite hvor vanskelig det er å se folk langs veien i mørket.

Kjenner til flere som klager over at folk ikke har refleks når de kjører bil, men fortsatt ikke bruker det når de selv er fotgjengere. . *riste oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til flere som klager over at folk ikke har refleks når de kjører bil, men fortsatt ikke bruker det når de selv er fotgjengere. .  *riste oppgitt på hodet*

Ja, verden er full av idioter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

ja, har to refleksbrikker, en forran og en bak på veska.

har sittet på nok i bil til at jeg har sett hvor dårlig man synes i mørket om man går uten, og siden jeg går endel, så skulle jeg egentlig gjerne har mer, men har ikke kommet så langt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...