Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (19 minutter siden):

Håper på en bedre Farmen Kjendis sesong.  

Tviler på at det tar seg opp igjen til neste sesong når det er så lite å vinne på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (3 minutter siden):

Tviler på at det tar seg opp igjen til neste sesong når det er så lite å vinne på det.

Det ble jo spilt inn før vanlige Farmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Det ble jo spilt inn før vanlige Farmen. 

Ser nå at jeg leste feil. Jeg trodde du skrev at du håpet på at neste Farmen sesong skulle være bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (Akkurat nå):

Ser nå at jeg leste feil. Jeg trodde du skrev at du håpet på at neste Farmen sesong skulle være bedre. 

Tror neste vil bli bedre da siden det er lite sannsynlig at noen såpass ille som Kathrine vil dukke opp, har sjeldent hatt såpass avsmak mot en realitydeltaker før. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Tror neste vil bli bedre da siden det er lite sannsynlig at noen såpass ille som Kathrine vil dukke opp, har sjeldent hatt såpass avsmak mot en realitydeltaker før. 

I år var det jo ikke bare en person med usmakelig adferd. Maria var jo også helt skrekkelig. Er redd de finner nok en slik deltager til neste år også..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forundret.. skrev (Akkurat nå):

I år var det jo ikke bare en person med usmakelig adferd. Maria var jo også helt skrekkelig. Er redd de finner nok en slik deltager til neste år også..

Synes ikke Maria var så ille etter Torpet men det er min mening. Jeg kommer til å se på neste sesong uansett. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (1 minutt siden):

Åå, skjønne Daniel 🥰 

Aldri vært så glad over å se noen vinne et program som med han 😃 en veldig god representant for Ålesund :) Mye mer enn John Arne Riise 😝

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Aldri vært så glad over å se noen vinne et program som med han 😃 en veldig god representant for Ålesund :) Mye mer enn John Arne Riise 😝

Enig med deg! Unnet han det veldig! ❤️🥰 Anders er heldig! (Men Anders virker jo også som en fin fyr, bare litt konfliktsky 🤪)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rette personen vant! Begge finalistene var verdig finaleplass men jeg syns Anders fortjente seieren 😊 

Fin forandring med gårdsløype istedet for hinderløype. 

Premien i år var dritt. Bare lureri! Gavekort på 350.000 kr til hyttebygging gjør at de må punge ut med en mill eller to selv for å få den hytta bygget, og leasing på en bil i et år er så smålig at de nesten kunne droppa det.. Man får nok ikke solgt det gavekortet for mer enn 150-200.000 om man er heldig å finner noen som har planlagt hyttebygging hos Norgeshytta okke som.. 

Så koselig at Anders og Daniel dater! Daniel utpreget seg jo for å være så godhjertet han også, så de må jo være en herlig match 🥰 Visste ikke at Anders var skeiv, men håper heterofile óg skeive menn bruker han som et forbilde for hvor sympatisk og lyttende og god han er :)

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Anders! 

Finalen var kjedelig. Jeg ble mest opptatt av Arvid sitt skjegg og bart, han hadde bare barbert høyre side av ansiktet? Eller trenger jeg en tur til Specsavers??

#needtoknow

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (4 timer siden):

Gratulerer til Anders! 

Finalen var kjedelig. Jeg ble mest opptatt av Arvid sitt skjegg og bart, han hadde bare barbert høyre side av ansiktet? Eller trenger jeg en tur til Specsavers??

#needtoknow

Jeg la merke til akkurat det samme 😂 Det virket helt merkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Cid said:
  Hide contents

Der er jeg uenig. 

Du tenker ikke at Farmen produksjonen vet hvordan regelverket fungerer da? :ler:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Anders! :) to verdige finalister i finalen :)  Hva i all verden slags menneske er Maria? Den utblåsningen mot Martin var jo bare helt blåst? hun legger frem ting og tar opp ting som en skikkelig drittunge. Jeg skjønner jo at hun er oppmerksomhetssyk x100 så til de grader, men ærlig talt da? Virker som det er noe som mangler for å være helt ærlig...

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Missmischief skrev (5 minutter siden):

Gratulerer til Anders! :) to verdige finalister i finalen :)  Hva i all verden slags menneske er Maria? Den utblåsningen mot Martin var jo bare helt blåst? hun legger frem ting og tar opp ting som en skikkelig drittunge. Jeg skjønner jo at hun er oppmerksomhetssyk x100 så til de grader, men ærlig talt da? Virker som det er noe som mangler for å være helt ærlig...

Ja, det var så unødvendig og flaut å ta det opp på den måten. Og så gir hun sin stemme til Martin etterpå 🤨

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missmischief skrev (15 minutter siden):

Puteflaut. Igjen. Oppfører seg som en 14 åring. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (9 timer siden):

Enig med deg! Unnet han det veldig! ❤️🥰 Anders er heldig! (Men Anders virker jo også som en fin fyr, bare litt konfliktsky 🤪)

At Anders ikke «tok kampen» mot Kathrine og styra på, betyr ikke at han er konfliktsky. Dette er et spill. I dette tilfelle var det bedre å glatte over, enn å konfrontere. Når alt kommer til alt, så handler det her om å vinne en konkurranse. Anders var helt rå 🥳

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker folk som har egenskapen til å ikke gå i konflikt, men klarer å glatte ut. Det koster nok mer kalorier enn å krangle. Anders er en verdig vinner 🥳

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...