AntiBullshit Skrevet 30. november 2023 #1761 Del Skrevet 30. november 2023 Er noe nesten litt… kunstig over reaksjonen til Carla hver gang hun vinner en del-konkurranse/tvekamp evt. Hun som har vært så hard i klypa med Maria når hun har fortalt om mobbing og tydeligvis vært veldig sjefete og kontant på kjøkkenet fordi «det er noe hun kan» - også setter hun selv i gang med den mest overdrevne grininga og er liksom så sjokkert. Hadde hun vært så tøff og trygg på seg selv som hun og Kathrine liker å fremstå så hadde hun ikke hatt så tilsynelatende følelsesmessig sterke reaksjoner når hun «beviser seg selv». Er noe veldig animert med henne som rubs me the wrong way 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 1. desember 2023 #1762 Del Skrevet 1. desember 2023 Ja, det har vært snåle greier i denne sesongen. Spesielt med det svindelbrevet som sendte de to uheldige deltakerne til Torpet som "fullverdige" Torpet deltakere uten fordeler. Likte den konkurranseuken med de fire lagene så det bør de fortsette med. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 1. desember 2023 #1763 Del Skrevet 1. desember 2023 AntiBullshit skrev (Akkurat nå): Er noe nesten litt… kunstig over reaksjonen til Carla hver gang hun vinner en del-konkurranse/tvekamp evt. Hun som har vært så hard i klypa med Maria når hun har fortalt om mobbing og tydeligvis vært veldig sjefete og kontant på kjøkkenet fordi «det er noe hun kan» - også setter hun selv i gang med den mest overdrevne grininga og er liksom så sjokkert. Hadde hun vært så tøff og trygg på seg selv som hun og Kathrine liker å fremstå så hadde hun ikke hatt så tilsynelatende følelsesmessig sterke reaksjoner når hun «beviser seg selv». Er noe veldig animert med henne som rubs me the wrong way Håper Carla ryker ut fort. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 1. desember 2023 #1764 Del Skrevet 1. desember 2023 Henger litt etter men så glad jeg ble og syns det var så fortjent at Bjørk vant over Kathrine. Syns ikke noe om mye av oppførselen til Kathrine der inne. Og ja de blir fremstilt gjennom klipp og lim, men sagt er sagt! Og fikk vondt av Maria mange ganger. Kjipt at Mattis og Bjørk gikk ut og Carla har jo hatt griseflaks. De skulle hatt konkurranser hvor en og en gikk ut ikke to på en gang. Forøvrig var sykonkurranse og snekrekonkurranse utrolig snork å se på.Heiet på Maria der men så røyk jo hun og. Syns Martin og Anders er likandes for min del men syns de begge har vœrt feige forhold til Kathrine...så blir litt likegyldig hvem som vinner for min del. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlorenceNighting Skrevet 2. desember 2023 #1765 Del Skrevet 2. desember 2023 Synes produksjonen skyver deltagerne foran seg, klipper og hyper opp drama. Det har de gjort før også, men i denne sesongen går det for langt. Hvor er etikken til TV 2 blitt av? De fleste er enige i at det er vondt og provoserende å se Kathrine utfolde sine personlighetstrekk. Hun skaper et jævlig regime der inne. Maria blir eksponert i all sin sårbarhet. Dynamikken er som tatt ut av en fagbok om dysfunksjonelle personligheter og gruppedynamikk. Og de som blir kalt feige, har nok tilpasset seg for å overleve (ikke langt unna «Stockholm-syndromet»). Det er faktisk produksjonen som er ansvarlig for hva de forsterker og toner ned. Har de oppmuntret Kathrine til å kjøre på? For å skape engasjement, mulighet for blest om oppfølgende artikler i media? De er tydeligvis villig til å ta det veldig langt og overgå alle tidligere sesonger. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. desember 2023 #1766 Del Skrevet 2. desember 2023 Jeg leste et sted: Farmen Kjendis 2024… I morgen går Finalen av Farmen 2023, men det blir ikke lenge å vente til Farmen Kjendis 2024. Li gård i Stange kommune i Innlandet fylke. Dorthe Skappel er programleder for serien. Der møter vi: Ann-Kath Hærland, Bahare Viken, Bjørg Thorhallsdottir, Cato Zahl Pedersen. Cristian Brennhovd, Daniel Franck, Egil Andreas Skurdal, Emilie Voe Nereng, Emma Ellingsen, Sander «Randulle» Dale, Sondre «Sondrey» Mulongo Nystrøm, Unni Askeland. Dette blir sendt på TV i overgangen Januar/Februar neste år. Vi får bare feire Jul og Nyttår nå, så er det på’n igjen… Og selvsagt på Torpet kommer kjentfolk Vebjørn Selbekk, Dora Thorhallsdottir og Aleksander Sæterstøl. Mange ukjente for meg i den gjengen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 Forfatter #1767 Del Skrevet 2. desember 2023 Adobyen skrev (3 minutter siden): Jeg leste et sted: Farmen Kjendis 2024… I morgen går Finalen av Farmen 2023, men det blir ikke lenge å vente til Farmen Kjendis 2024. Li gård i Stange kommune i Innlandet fylke. Dorthe Skappel er programleder for serien. Der møter vi: Ann-Kath Hærland, Bahare Viken, Bjørg Thorhallsdottir, Cato Zahl Pedersen. Cristian Brennhovd, Daniel Franck, Egil Andreas Skurdal, Emilie Voe Nereng, Emma Ellingsen, Sander «Randulle» Dale, Sondre «Sondrey» Mulongo Nystrøm, Unni Askeland. Dette blir sendt på TV i overgangen Januar/Februar neste år. Vi får bare feire Jul og Nyttår nå, så er det på’n igjen… Og selvsagt på Torpet kommer kjentfolk Vebjørn Selbekk, Dora Thorhallsdottir og Aleksander Sæterstøl. Mange ukjente for meg i den gjengen 😊 Bahare, Christian, Egil, Dora, Aleksander, Sander og Sondre er ukjente for meg. Jeg ser fram til Cato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 2. desember 2023 #1768 Del Skrevet 2. desember 2023 Adobyen skrev (4 timer siden): Jeg leste et sted: Farmen Kjendis 2024… I morgen går Finalen av Farmen 2023, men det blir ikke lenge å vente til Farmen Kjendis 2024. Li gård i Stange kommune i Innlandet fylke. Dorthe Skappel er programleder for serien. Der møter vi: Ann-Kath Hærland, Bahare Viken, Bjørg Thorhallsdottir, Cato Zahl Pedersen. Cristian Brennhovd, Daniel Franck, Egil Andreas Skurdal, Emilie Voe Nereng, Emma Ellingsen, Sander «Randulle» Dale, Sondre «Sondrey» Mulongo Nystrøm, Unni Askeland. Dette blir sendt på TV i overgangen Januar/Februar neste år. Vi får bare feire Jul og Nyttår nå, så er det på’n igjen… Og selvsagt på Torpet kommer kjentfolk Vebjørn Selbekk, Dora Thorhallsdottir og Aleksander Sæterstøl. Mange ukjente for meg i den gjengen 😊 Uuh, denne gangen vet jeg faktisk hvem alle som skal være med er utenom Dora faktisk! Jeg gleder meg! Gøy at det ikke er så lenge til det kommer, og det er flere jeg gleder meg til å se. Håper det blir en hyggeligere sesong enn den vi har sett nå (det er vel nesten ikke til å unngå heller, men jeg ser heller ikke for meg at noen av de som skal være med er av typen til å stå for den type fryktkultur som Kathrine har gjort). Når det gjelder det med om f. eks. Anders er feig: Husk at det vi ser er klippet med til bare noen få timer i løpet av en uke. For alt vi vet kan han jo ha snakket mer med Kathrine enn hva vi har fått se (jeg syns man kunne ane det ved et par anledninger basert på ting som ble sagt, samtidig virket jo også f. eks., måten han snakket om det på i sync som at slik han håndterte det når hun liksom "var så langt nede"/angivelig vurderte å trekke seg handlet mer om hva som var best for alle/lurt/bra for ukesoppdraget enn at han var feig/ikke turte eller sånn)... Jeg vet jo ikke, men jeg har iallefall tenkt at det er mulig vi ikke har fått se absolutt alt. Tenker litt på hvordan relasjonen mellom Anders og andre deltakere er også. Men igjen, jeg vet jo selvfølgelig ikke da. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 2. desember 2023 #1769 Del Skrevet 2. desember 2023 Carolini skrev (På 1.12.2023 den 8.08): Henger litt etter men så glad jeg ble og syns det var så fortjent at Bjørk vant over Kathrine. Syns ikke noe om mye av oppførselen til Kathrine der inne. Og ja de blir fremstilt gjennom klipp og lim, men sagt er sagt! Og fikk vondt av Maria mange ganger. Kjipt at Mattis og Bjørk gikk ut og Carla har jo hatt griseflaks. De skulle hatt konkurranser hvor en og en gikk ut ikke to på en gang. Forøvrig var sykonkurranse og snekrekonkurranse utrolig snork å se på.Heiet på Maria der men så røyk jo hun og. Syns Martin og Anders er likandes for min del men syns de begge har vœrt feige forhold til Kathrine...så blir litt likegyldig hvem som vinner for min del. Så enig !! Ingen av de som er igjen, har den integriteten jeg mener en verdig vinner bør ha. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 2. desember 2023 #1770 Del Skrevet 2. desember 2023 Adobyen skrev (5 timer siden): Jeg leste et sted: Farmen Kjendis 2024… I morgen går Finalen av Farmen 2023, men det blir ikke lenge å vente til Farmen Kjendis 2024. Li gård i Stange kommune i Innlandet fylke. Dorthe Skappel er programleder for serien. Der møter vi: Ann-Kath Hærland, Bahare Viken, Bjørg Thorhallsdottir, Cato Zahl Pedersen. Cristian Brennhovd, Daniel Franck, Egil Andreas Skurdal, Emilie Voe Nereng, Emma Ellingsen, Sander «Randulle» Dale, Sondre «Sondrey» Mulongo Nystrøm, Unni Askeland. Dette blir sendt på TV i overgangen Januar/Februar neste år. Vi får bare feire Jul og Nyttår nå, så er det på’n igjen… Og selvsagt på Torpet kommer kjentfolk Vebjørn Selbekk, Dora Thorhallsdottir og Aleksander Sæterstøl. Mange ukjente for meg i den gjengen 😊 Anne-Kath Hærland er en dame jeg virkelig gleder meg til å se på skjermen igjen🤩 . Bra cast ! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 Forfatter #1771 Del Skrevet 2. desember 2023 NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Anne-Kath Hærland er en dame jeg virkelig gleder meg til å se på skjermen igjen🤩 . Bra cast ! Hun sliter vel veldig med synet så det blir interessant å se hvordan hun og Cato klarer seg, jeg heier på dem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 2. desember 2023 #1772 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurer på om de har gjort de samme endringene i Farmen Kjendis som de har gjort med Farmen i år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 3. desember 2023 #1773 Del Skrevet 3. desember 2023 Det har vel pleid å være sykonkurranse i de fleste sesonger. Men skjønner at Maria synes det var drøyt hvis det var to konkurranser på rad hvor Carla kunne mest og i tillegg fikk se sitt forbilde der. Men det er jo sånn at dette ikke er samme fase i finaleuken som forrige konkurranse. Det var ingen overraskelse at Carla vant selv om det ble ganske jevnt og Martin var veldig nærme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 3. desember 2023 #1774 Del Skrevet 3. desember 2023 Tror dere de slipper finalen på play tidligere ikveld? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1775 Del Skrevet 3. desember 2023 Ab_naturals skrev (4 minutter siden): Tror dere de slipper finalen på play tidligere ikveld? 🤔 Er sluppet nå 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 3. desember 2023 #1776 Del Skrevet 3. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er sluppet nå 18 Supert, takk for svar! Jeg fikk ikke sjekket på play pga min mann blokkerer TVen med fotball 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1777 Del Skrevet 3. desember 2023 Ab_naturals skrev (2 minutter siden): Supert, takk for svar! Jeg fikk ikke sjekket på play pga min mann blokkerer TVen med fotball 😂 Uff så kjedelig:P jeg er en av få menn som ikke liker sport og heller ville sett på reality 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1778 Del Skrevet 3. desember 2023 Spoiler Ja! Heia Anders var så urolig for at Carla skulle gå videre 😌 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 3. desember 2023 #1779 Del Skrevet 3. desember 2023 Del 1 av finalen Spoiler Hurra 🥳 Ble så utrolig glad når Anders og Martin gikk videre 😊 Nå har jeg vært redd i flere uker for at Katrine og Carla skulle ende opp i finalen. Skulle helst sett Bjørk og Mattis i finalen, men nå når de er ute, så er Anders og Martin mer enn greit nok utfall. Skal jeg heie på noen nå får det bli Anders, blir spennende med del 2 kl 18:45 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #1780 Del Skrevet 3. desember 2023 Spoiler Må si det er rart å se hvor annerledes mennene på farmen så ut i starten uten skjegg, har blitt så vant med at de har skjegg 😅 eller ikke Martin, han har visst ikke skjeggvekst, misunner han det egentlig. Mentor ser ut som en helt annen person uten skjegg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå