Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Oser narsissist av alt Kathrine sier og gjør. Omtale seg selv som "queen", noe så kleint. Glede seg over at de andre er redd henne. Håper jeg virkelig slipper å se denne kjerringa på noen TV-skjerm igjen, kommer i så fall til å skru av.

Endret av jojojo1988
  • Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Jeg SPYR av Kathrine sin reaksjon på Yassin sin hilsen på førstekjempe hytta. Herregud for ei klysete drittkjerring 🤮

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojojo1988 skrev (6 minutter siden):

Skjul innhold

Oser narsissist av alt Kathrine sier og gjør. Omtale seg selv som "queen", noe så kleint. Glede seg over at de andre er redd henne. Håper jeg virkelig slipper å se denne kjerringa på noen TV-skjerm igjen, kommer i så fall til å skru av.

Spoiler

Helt enig! Jeg har sagt det før og sier det igjen, hun minner om sjefsbitcha på ungdomsskolen som ingen tør motsi. Og så skyhøy på seg selv at det er til å spy av. Fysj! 🤢

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Budsom said:
  Reveal hidden contents

HERREGUD SÅ DEILIG Å FÅ UT KATHRINE!!!!! Jeg ble så glad at jeg gråt av glede😭

Spoiler

Bjørk KNUSTE Kathrine, og det var bare helt nydelig å se kjærringhælvettet forlate Farmen! :heiajente:

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jojojo1988 skrev (35 minutter siden):

Skjul innhold

Spoiler

Vedder på at hun dukker opp i neste Torpet. 

Nusket skrev (20 minutter siden):
  Skjul innhold

Og der mistet jeg respekten for Matthis. Stjeling for å få noen kjeks og et par drops? Idioti. 

Spoiler

Skjønner ikke poenget med reglene der inne når dem ikke blir håndhevet..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cid said:

Spoiler

Hadde ikke overrasket meg nei. De brukte jo Frank i Torpet selv om han var åpenlyst rasist. Det sa han rett ut på farmen og det var tydelig at han ikke hadde endret seg angående det da han var med på Torpet. 

Endret av jojojo1988
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojojo1988 skrev (1 minutt siden):

Skjul innhold

Hadde ikke overrasket meg nei. De brukte jo Frank i Torpet selv om han var åpenlyst rasist. Det sa han rett ut på farmen og det var tydelig at han ikke hadde endret seg angående det da han var med på Torpet. 

Spoiler

Og Frank var så mye verre den gangen så jeg tør ikke å forestille meg en enda verre versjon av Kathrine 😨

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsom skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Åh gud så pinlig når Kathrine har monologen om yassin som har røket ut to ganger 😂

Hun har altsa så stort behov for å hovere at det nesten er komisk 😅 . Whyyy liksom . Alt annet en god selvtillit hvertfall . 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrine trenger terapi, angrep og drittslenging er hennes forsvar. Håper hun skjønner at det ikke er alle andre det er noe galt med, hun har potensialet til å være en hyggelig dame- men hun slenger på tøfftrynet hver gang det er noe. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone83 skrev (10 minutter siden):

Katrine trenger terapi, angrep og drittslenging er hennes forsvar. Håper hun skjønner at det ikke er alle andre det er noe galt med, hun har potensialet til å være en hyggelig dame- men hun slenger på tøfftrynet hver gang det er noe. 

Enig . Hun lar ikke en sjanse gå fra seg til å tøffe seg . Minner meg om en dame jeg kjenner . Tror egentlig det handler om dårlig selvtillit / dårlig selvfølelse . Folk som har det godt med seg selv ville bruke enhver anledning til å være oppbyggende / sympatisk . 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så kjedelig at Kathrine røk ut. Tenk så kjedelig Farmen hadde vært uten noen å irritere seg over. Håper Carla vinner Farmen nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Peggy-Lovise said:
  Reveal hidden contents

Så kjedelig at Kathrine røk ut. Tenk så kjedelig Farmen hadde vært uten noen å irritere seg over. Håper Carla vinner Farmen nå. 

Spoiler

Javel

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):
  Vis skjult innhold

Skjul innhold

Skjønner ikke poenget med reglene der inne når dem ikke blir håndhevet..

Spoiler

Det lærer jo også de som ser på at det er greit å stjele, men det er jo ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Peggy-Lovise skrev (33 minutter siden):
  Skjul innhold

Akkurat sånne ting vil jeg helst slippe å måtte irritere meg over, jeg finner ingen underholdning i å se folk bli utsatt for psykologisk krigføring…

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsom skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Åh gud så pinlig når Kathrine har monologen om yassin som har røket ut to ganger 😂

Ja. Tenkte det samme. Pute tv 😂

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke noen favoritter nå.  Er bare så glad over at Kathrine er ute!! Så nå kan hvem som helst vinne,  egentlig,  kanskje alle unntatt Carla. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...