Cid Skrevet 23. november 2023 Forfatter #1481 Del Skrevet 23. november 2023 Nusket skrev (5 minutter siden): Så du ikke videoen med beskjeden han la igjen? "unnskyld hvis jeg gjorde noe feil", eller noe i den duren. For en merkelig ting av han å si 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 23. november 2023 #1482 Del Skrevet 23. november 2023 1 minutt siden, Cid said: For en merkelig ting av han å si 🤨 Ja, og det er jo det jeg sier; flere av deltakerne kryper jo for kjerringa. Det blir så overdrevent og merkelig for meg, og fører bare til at Kathrine blir værende på tronen sin. Bjørk, Maria, Martin, Yassin, Mattis. Nei det blir for dumt, jeg syns de er noen brødhuer alle sammen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 23. november 2023 #1483 Del Skrevet 23. november 2023 Nusket skrev (14 minutter siden): Så du ikke videoen med beskjeden han la igjen? "unnskyld hvis jeg gjorde noe feil", eller noe i den duren. Det reagerte jeg på også, så videon som lå på tv2 farmen. Skjønner ikke all den krypinga og be om tilgivelse. Mens hun, fortsatt turer fram på sitt vis. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 23. november 2023 #1484 Del Skrevet 23. november 2023 Nusket skrev (6 timer siden): Det er ubalansen i det som jeg reagerer på. Det holder med å si at Kathrine blir valgt fordi hun er sterk konkurrent, man trenger ikke smøre tykt på og si at hun er den mest verdige vinneren. Og hva skulle Yassin bedt om unnskyldning for? Det var jo ikke noe dårlig stemning mellom dem før tvekamp og han var førstekjempe. Det var rart ja. Eneste jeg kommer på, som vi har sett da, er fra da han var storbonde første gangen og de mislyktes med noen lefser. Da sa han til Niklas under tinget at det «ikke var den kompetansen» på gården. Som jo var litt feil, da Katrine visste hvordan de skulle lages, mens de som fikk ansvaret ikke gjorde som hun sa. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. november 2023 #1485 Del Skrevet 23. november 2023 jojojo1988 skrev (19 timer siden): Helt sjukt hvordan de andre deltakerne bare tillater at Kathrine fråtser seg gjennom farmen Ja hun eter jo konstant! Og hvorfor er det ingen andre som får lage mat enn de? De sikler jo ut alt de lager også, ekkelt å se på. Når det er rester etter kakebaking osv. er det vel rettferdig at andre også skal få smake. Tror ikke akkurat de to har tatt av seg mange grammene under oppholdet på farmen ivherfall. Hol holere. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 23. november 2023 #1486 Del Skrevet 23. november 2023 (endret) 39 minutter siden, Djungelvrål said: Ja hun eter jo konstant! Og hvorfor er det ingen andre som får lage mat enn de? De sikler jo ut alt de lager også, ekkelt å se på. Når det er rester etter kakebaking osv. er det vel rettferdig at andre også skal få smake. Tror ikke akkurat de to har tatt av seg mange grammene under oppholdet på farmen ivherfall. Hol holere. Det gjør at de kommer til å slite med utholdenhet i fysiske oppgaver i finaleuka, så de må bare fortsette å spise sukker og legge på seg. Endret 23. november 2023 av Nusket skrivefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 23. november 2023 #1487 Del Skrevet 23. november 2023 Djungelvrål skrev (1 time siden): De sikler jo ut alt de lager også, ekkelt å se på. Dette har jeg også reagert på, det er så motbydelig. Slikke seg på fingrene, sleike over hele hånden og skjeer/sleiver for så å ta i maten igjen. Hun ene er i tillegg kokk som har fått undervisning i hygiene, usj 🤮 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. november 2023 #1488 Del Skrevet 23. november 2023 jordy skrev (9 minutter siden): Dette har jeg også reagert på, det er så motbydelig. Slikke seg på fingrene, sleike over hele hånden og skjeer/sleiver for så å ta i maten igjen. Hun ene er i tillegg kokk som har fått undervisning i hygiene, usj 🤮 Ofte skal jo maten gis bort så de driter vel i om de regelrett har spytta i den. En annen ekkel ting: Sto Mattis på trappa og pissa på plassen rett utenfor?? Så sånn ut! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 23. november 2023 #1489 Del Skrevet 23. november 2023 Djungelvrål skrev (1 time siden): Ofte skal jo maten gis bort så de driter vel i om de regelrett har spytta i den. En annen ekkel ting: Sto Mattis på trappa og pissa på plassen rett utenfor?? Så sånn ut! Det reagerte jeg på også. Han stod på trappa og tissa ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 24. november 2023 #1490 Del Skrevet 24. november 2023 Ikke sikkert noen fra produksjonen i tv2 følger så nøye med her, så vil oppfordre alle til å gå inn på "ris og ros"-siden til tv2 og gi tilbakemelding om årets farmen. Større sjanse for at de faktisk tar tilbakemeldingene til seg der enn fra anonyme brukere på et forum. Har selv sendt inn at jeg håper det blir gjort tiltak (advarsler, i verste fall utkasting fra gården) dersom en deltaker bedriver psykisk vold og underkuer hele gården på samme måte i fremtidige sesonger. Utskjelling og krangling er én ting, utfrysning, hersketeknikker og åpenbar mobbing er noe annet. Sluttet selv å se på for noen uker siden fordi det gjorde for vondt, så jeg holder meg oppdatert her. Håper håper håper at Katrine ryker på søndag så jeg faktisk kan se finaleuken. https://info.tv2.no/tilbakemelding 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 24. november 2023 #1491 Del Skrevet 24. november 2023 51 minutter siden, ValarMorghulis said: Ikke sikkert noen fra produksjonen i tv2 følger så nøye med her, så vil oppfordre alle til å gå inn på "ris og ros"-siden til tv2 og gi tilbakemelding om årets farmen. Større sjanse for at de faktisk tar tilbakemeldingene til seg der enn fra anonyme brukere på et forum. Har selv sendt inn at jeg håper det blir gjort tiltak (advarsler, i verste fall utkasting fra gården) dersom en deltaker bedriver psykisk vold og underkuer hele gården på samme måte i fremtidige sesonger. Utskjelling og krangling er én ting, utfrysning, hersketeknikker og åpenbar mobbing er noe annet. Sluttet selv å se på for noen uker siden fordi det gjorde for vondt, så jeg holder meg oppdatert her. Håper håper håper at Katrine ryker på søndag så jeg faktisk kan se finaleuken. https://info.tv2.no/tilbakemelding Takk for tips! Jeg hadde tenkt å skrive epost til tv2, for så ille syns jeg faktisk det har vært. Da tar jeg det via linken i stedet 👍 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 24. november 2023 #1492 Del Skrevet 24. november 2023 Jeg håper mange gir tilbakemelding på castingen i år - at det er hentet inn en person som driver et spill som går ut over de andres psykiske helse - og at man skriver saklig og begrunner synspunktet man har. Når det viser seg at seerne reagerer så kraftig at de slutter å følge programmet er det noe alvorlig feil. Krysser fingrene for at castingen gjøres bedre neste gang og at de andre deltakerne i årets utgave får god oppfølging av psykolog i etterkant. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 24. november 2023 #1493 Del Skrevet 24. november 2023 ValarMorghulis skrev (3 timer siden): Ikke sikkert noen fra produksjonen i tv2 følger så nøye med her, så vil oppfordre alle til å gå inn på "ris og ros"-siden til tv2 og gi tilbakemelding om årets farmen. Større sjanse for at de faktisk tar tilbakemeldingene til seg der enn fra anonyme brukere på et forum. Har selv sendt inn at jeg håper det blir gjort tiltak (advarsler, i verste fall utkasting fra gården) dersom en deltaker bedriver psykisk vold og underkuer hele gården på samme måte i fremtidige sesonger. Utskjelling og krangling er én ting, utfrysning, hersketeknikker og åpenbar mobbing er noe annet. Sluttet selv å se på for noen uker siden fordi det gjorde for vondt, så jeg holder meg oppdatert her. Håper håper håper at Katrine ryker på søndag så jeg faktisk kan se finaleuken. https://info.tv2.no/tilbakemelding Da har jeg og sendt inn. Skrev at jeg håper ikke de tenker fronte hun i flere reality program og at hun har skapt en fryktkultur på gården som de burde tatt tak i. Så nevnte jeg også at vi er flere som har sluttet å se på pga av henne. Jeg vil ikke at tv2 skal tro at hun er underholdende og ''gøy å hate'', for det er hun ikke. De tvert i mot mister seere pga måten hun oppfører seg på. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 24. november 2023 #1494 Del Skrevet 24. november 2023 ValarMorghulis skrev (4 timer siden): Ikke sikkert noen fra produksjonen i tv2 følger så nøye med her, så vil oppfordre alle til å gå inn på "ris og ros"-siden til tv2 og gi tilbakemelding om årets farmen. Større sjanse for at de faktisk tar tilbakemeldingene til seg der enn fra anonyme brukere på et forum. Har selv sendt inn at jeg håper det blir gjort tiltak (advarsler, i verste fall utkasting fra gården) dersom en deltaker bedriver psykisk vold og underkuer hele gården på samme måte i fremtidige sesonger. Utskjelling og krangling er én ting, utfrysning, hersketeknikker og åpenbar mobbing er noe annet. Sluttet selv å se på for noen uker siden fordi det gjorde for vondt, så jeg holder meg oppdatert her. Håper håper håper at Katrine ryker på søndag så jeg faktisk kan se finaleuken. https://info.tv2.no/tilbakemelding Da har jeg og sendt inn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. november 2023 Forfatter #1495 Del Skrevet 24. november 2023 Pust skrev (1 time siden): Jeg håper mange gir tilbakemelding på castingen i år - at det er hentet inn en person som driver et spill som går ut over de andres psykiske helse - og at man skriver saklig og begrunner synspunktet man har. Når det viser seg at seerne reagerer så kraftig at de slutter å følge programmet er det noe alvorlig feil. Krysser fingrene for at castingen gjøres bedre neste gang og at de andre deltakerne i årets utgave får god oppfølging av psykolog i etterkant. Har folk sluttet å se på da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 24. november 2023 #1496 Del Skrevet 24. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Har folk sluttet å se på da? Det er det da flere i tråden som har innrømmet og det skjønner jeg godt. Jeg reagerer selv meget negativt og tar blikket vekk fra skjermen når vedkommende er i fokus. Det holder for meg og tar brodden av ubehaget. Jeg vet ikke om dette kun gjelder oss som har erfart lignende personligheter på nært hold, uansett bør castingansvarlig reflektere over hvordan de velger ut deltakere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. november 2023 Forfatter #1497 Del Skrevet 24. november 2023 Pust skrev (Akkurat nå): Det er det da flere i tråden som har innrømmet og det skjønner jeg godt. Jeg reagerer selv meget negativt og tar blikket vekk fra skjermen når vedkommende er i fokus. Det holder for meg og tar brodden av ubehaget. Jeg vet ikke om dette kun gjelder oss som har erfart lignende personligheter på nært hold, uansett bør castingansvarlig reflektere over hvordan de velger ut deltakere. Jeg har også reagert men vi har jo fortsatt å se på så da vinner bare tv2 på det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 24. november 2023 #1498 Del Skrevet 24. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har også reagert men vi har jo fortsatt å se på så da vinner bare tv2 på det uansett. Likevel, de har et ansvar overfor de andre deltakerne. De er stuck med hverandre og kan ikke se bort eller la være å se. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. november 2023 Forfatter #1499 Del Skrevet 24. november 2023 Pust skrev (Akkurat nå): Likevel, de har et ansvar overfor de andre deltakerne. De er stuck med hverandre og kan ikke se bort eller la være å se. Er enig men tviler på at de gjør noe så lenge ikke seertallene synker, nå er det jo bekreftet en ny sesong med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. november 2023 Forfatter #1500 Del Skrevet 24. november 2023 Hvis Björk ryker på søndag så kommer jeg i hvert fall til å droppe finale uken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå