Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (1 time siden):

Stine er så skjønn :rodmer:

Jaaa, hun er helt nydelig :rodmer: Og sååå flink på fesjået 🤩 Blir tomt og trist på farmen nå uten henne 💔😢

Gleder meg til søndag! Håper Björk eller Maria slår Kathrine ned i støvlene! :juhu: Åååå, da skal jeg kose meg! :popcorn:

Endret av jukkapalme
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutt skrev (47 minutter siden):

Men for et herlig syn de var; våte, pjuskete høner som virret fornærma rundt etter en runde med tannbørsteskrubb «all over»🙈🤭😂

Fantastisk! Så på det sammen med gutten min på 6. Han ville se det igjen og igjen og igjen 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer nå på om Kathrine er så fysisk overlegen som alle skal ha det til? Hun demonstrerer til stadighet at hun kan løfte de andre deltakerne og sånn, men det er da flere av grenene som ikke handler om ren muskelstyrke. I feks saging skal man ha først og fremst teknikk og utholdenhet også videre balanse og styrke. De to aktuelle andrekjempene har også fordelen av å ha vært i tvekamp før, så de har kjent på hvordan det er og er sånn sett bedre forberedt. 

Blir helt flau av hvor fangirl Carla er av Kathrine 😳 Vikrer jo som hennes største mål med oppholdet er å hjelpe Kathrine til seier, ikke vinne selv 😂

• Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå håret til Björk 😬 Ikke fint med extensions. Det irriterer meg hvor mye de andre hausser opp Kathrine. Håper virkelig at Björk eller Maria knuser henne i en fysisk kamp på søndag, kan nesten ikke vente! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (10 minutter siden):

Lurer nå på om Kathrine er så fysisk overlegen som alle skal ha det til? Hun demonstrerer til stadighet at hun kan løfte de andre deltakerne og sånn, men det er da flere av grenene som ikke handler om ren muskelstyrke. I feks saging skal man ha først og fremst teknikk og utholdenhet også videre balanse og styrke. De to aktuelle andrekjempene har også fordelen av å ha vært i tvekamp før, så de har kjent på hvordan det er og er sånn sett bedre forberedt. 

Blir helt flau av hvor fangirl Carla er av Kathrine 😳 Vikrer jo som hennes største mål med oppholdet er å hjelpe Kathrine til seier, ikke vinne selv 😂

Enig ! Blir spennende å se hvem Kathrine velger og hvordan der går i tvekamp 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattis sank noen hakk hos meg idag da han lirte av seg at Kathrine var den mest verdige vinneren der inne. Eh hvasadusadu?!?😱 jeg skjønner og fatter og begriper ikke den voldsomme Kathrine-dyrkingen der inne, etter alt hun har sagt og gjort…. Eneste som står imot der nå er jo Bjørk, you go girl💪

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (3 minutter siden):

Mattis sank noen hakk hos meg idag da han lirte av seg at Kathrine var den mest verdige vinneren der inne. Eh hvasadusadu?!?😱 jeg skjønner og fatter og begriper ikke den voldsomme Kathrine-dyrkingen der inne, etter alt hun har sagt og gjort…. Eneste som står imot der nå er jo Bjørk, you go girl💪

Lurer på om han sa det bare for å forhindre at Kathrine klikker på han og saboterer ukesoppdraget.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (6 minutter siden):

Han spøkte nok bare. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (8 minutter siden):

Lurer på om han sa det bare for å forhindre at Kathrine klikker på han og saboterer ukesoppdraget.

Jeg håper du har rett, men han virket da ganske oppriktig da han sa det😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også tragisk hvordan Kathrine klarte å gratulere bare halve gjengen med plass i finaleuka. Snakk om å spre kvalme rundt seg!

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (1 time siden):

Også tragisk hvordan Kathrine klarte å gratulere bare halve gjengen med plass i finaleuka. Snakk om å spre kvalme rundt seg!

Æsj, ja. Akkurat det der kunne hun spart seg. Dessuten er Mattis også sikret, men hun gadd ikke gratulere ham. Blir nesten som å utelate bare noen få i klassen i bursdagsinvitasjon på barneskolen :himle: Hun er så ekstremt barnslig! 

Endret av jukkapalme
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Blekkulfina said:

Enig. 

Etter å ha sett videoen hvor Yassin har lagt igjen beskjed til Kathrine i førstekjempehytta, så bare rister jeg oppgitt på hodet. Hva er det med folk som ber om unnskyldning, kryper, og smisker for denne kjerringa? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nusket skrev (3 minutter siden):

Enig. 

Etter å ha sett videoen hvor Yassin har lagt igjen beskjed til Kathrine i førstekjempehytta, så bare rister jeg oppgitt på hodet. Hva er det med folk som ber om unnskyldning, kryper, og smisker for denne kjerringa? 

De vil vel bare prøve å skape en levelig tone mellom dem slik at de slipper å gå rundt på eggeskall hele tiden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cid said:

De vil vel bare prøve å skape en levelig tone mellom dem slik at de slipper å gå rundt på eggeskall hele tiden. 

Det er ubalansen i det som jeg reagerer på. Det holder med å si at Kathrine blir valgt fordi hun er sterk konkurrent, man trenger ikke smøre tykt på og si at hun er den mest verdige vinneren. 

Og hva skulle Yassin bedt om unnskyldning for? Det var jo ikke noe dårlig stemning mellom dem før tvekamp og han var førstekjempe. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nusket skrev (3 minutter siden):

Det er ubalansen i det som jeg reagerer på. Det holder med å si at Kathrine blir valgt fordi hun er sterk konkurrent, man trenger ikke smøre tykt på og si at hun er den mest verdige vinneren. 

Og hva skulle Yassin bedt om unnskyldning for? Det var jo ikke noe dårlig stemning mellom dem før tvekamp og han var førstekjempe. 

Yassin ba om unnskyldning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Cid said:

Yassin ba om unnskyldning?

Så du ikke videoen med beskjeden han la igjen?

"unnskyld hvis jeg gjorde noe feil", eller noe i den duren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...