Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Trist at Yassin røyk ut. Vet ikke hvem jeg skal heie på da. Anders er sikkert en ok fyr, men veldig passiv når det oppstår problemer. Tar jeg feil, eller smisker han med alle? Han er liksom så glatt. Bjørk og Mattis tror jeg er veldig late. Og til å være psykolog, så virker det som om hun ikke takler spillet helt. Nå prøver hun bare å være mest mulig passiv, virker det som. Står ikke opp for seg selv. Men bare ikke Kathrine eller Carla vinner, så får det være det samme 🙃

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viki6 skrev (5 minutter siden):

Trist at Yassin røyk ut. Vet ikke hvem jeg skal heie på da. Anders er sikkert en ok fyr, men veldig passiv når det oppstår problemer. Tar jeg feil, eller smisker han med alle? Han er liksom så glatt. Bjørk og Mattis tror jeg er veldig late. Og til å være psykolog, så virker det som om hun ikke takler spillet helt. Nå prøver hun bare å være mest mulig passiv, virker det som. Står ikke opp for seg selv. Men bare ikke Kathrine eller Carla vinner, så får det være det samme 🙃

Det er jo det motsatte av hva de var sist uke, de jobbet hardt og lenge med den gallionsfiguren.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (17 minutter siden):

Det er jo det motsatte av hva de var sist uke, de jobbet hardt og lenge med den gallionsfiguren.

Fikk ikke inntrykk av at de jobbet så veldig hardt 🙂. Men mulig det er klippet for å få det til å se ut som om de vare fjaser 🙃. Forresten veldig lite tunge ukesoppdrag i år.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne sett Anders sint, der han klikker fullstendig. Hvordan ville det sett ut?

Han virker jo helt flat som menneske, null ryggrad. Totalt konfliktsky og feig.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper VIRKELIG ikke at Kathrine blir en slags D-kjendis nå og får være med på diverse realityprogram fordi hun har blitt så "kjent" i landet 😠 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Viki6 said:

Bjørk er ikke psykolog. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det ingen som utpeker seg som verdige vinnere lenger. Jeg er der at så lenge Carla, Kathrine, Maria, eller Anders ikke vinner, så er det et fett for meg. 

Jeg regner med at Kathrine/Carla kommer til å sabotere ukesoppdraget nå. 

Endret av Nusket
skrivefeil
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (3 timer siden):

Håper VIRKELIG ikke at Kathrine blir en slags D-kjendis nå og får være med på diverse realityprogram fordi hun har blitt så "kjent" i landet 😠 

Hun blir vel med på neste års Skal Vi Danse. 

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesynd og trist at Yassin røk :( Syns han var den mest verdige vinneren. Men så lenge Kathrine, Carla eller Maria ikke vinner er jeg fornøyd. Og hva er det med den sippingen og griningen til Maria? Skjønner at det er trist å miste de nærmeste der inne, det hadde jeg også syntes, men det er jo en konkurranse der det går ut en hver uke. Hun grein både før, etter og under kampen. Slitsomt. Irriterer meg også at hun sier sjipt og sjøkken når hun klarer å uttale det riktig. I går sa hun det riktig, at det var kjipt at Yassin røk. Har hørt det flere ganger også. Så hva er vitsen med å uttale kj-lyden feil når hun kan uttale den riktig lett som ingenting? Tror hun det er søtt eller noe? Det gjelder ikke bare henne, det samme gjaldt Kornelia og jeg har hørt det samme med flere andre tidligere deltakere. Virker ikke som hun eier sosiale antenner heller når hun bare braser inn og snakker fjas når Mattis og Björk skulle ha en liten date alene. Hun visste jo om det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (22 minutter siden):

Kjempesynd og trist at Yassin røk :( Syns han var den mest verdige vinneren. Men så lenge Kathrine, Carla eller Maria ikke vinner er jeg fornøyd. Og hva er det med den sippingen og griningen til Maria? Skjønner at det er trist å miste de nærmeste der inne, det hadde jeg også syntes, men det er jo en konkurranse der det går ut en hver uke. Hun grein både før, etter og under kampen. Slitsomt. Irriterer meg også at hun sier sjipt og sjøkken når hun klarer å uttale det riktig. I går sa hun det riktig, at det var kjipt at Yassin røk. Har hørt det flere ganger også. Så hva er vitsen med å uttale kj-lyden feil når hun kan uttale den riktig lett som ingenting? Tror hun det er søtt eller noe? Det gjelder ikke bare henne, det samme gjaldt Kornelia og jeg har hørt det samme med flere andre tidligere deltakere. Virker ikke som hun eier sosiale antenner heller når hun bare braser inn og snakker fjas når Mattis og Björk skulle ha en liten date alene. Hun visste jo om det.

Sånn er det for noen av oss som er vokst opp med dialekter hvor man ikke har brukt kj lyden så ofte, jeg sier sånne ord naturlig uten kj lyden og jeg må anstrenge meg for å legge den til i starten av ord 🙊 så akkurat der gjør hun det nok ikke med vilje…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (3 timer siden):

Fikk ikke inntrykk av at de jobbet så veldig hardt 🙂. Men mulig det er klippet for å få det til å se ut som om de vare fjaser 🙃. Forresten veldig lite tunge ukesoppdrag i år.

At de klarte å lage til den gallionsfiguren på 3 dager synes jeg er veldig imponerende. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (31 minutter siden):

Og hva er det med den sippingen og griningen til Maria? Skjønner at det er trist å miste de nærmeste der inne, det hadde jeg også syntes, men det er jo en konkurranse der det går ut en hver uke. Hun grein både før, etter og under kampen. Slitsomt. Irriterer meg også at hun sier sjipt og sjøkken når hun klarer å uttale det riktig. I går sa hun det riktig, at det var kjipt at Yassin røk. Har hørt det flere ganger også. Så hva er vitsen med å uttale kj-lyden feil når hun kan uttale den riktig lett som ingenting? Tror hun det er søtt eller noe? Det gjelder ikke bare henne, det samme gjaldt Kornelia og jeg har hørt det samme med flere andre tidligere deltakere. 

Helt enig, merkelig at det plutselig er så vanskelig å snakke rent! Dette har ikke noe med dialekt å gjøre, kun en idiotisk moteting på linje med å bruke hun og henne feil.....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammamia1 skrev (Akkurat nå):

Helt enig, merkelig at det plutselig er så vanskelig å snakke rent! Dette har ikke noe med dialekt å gjøre, kun en idiotisk moteting på linje med å bruke hun og henne feil.....

Det er ikke noe man gjør med vilje.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noe man gjør med vilje.

Jeg legger heller ikke merke til at hun sier sjipt tror jeg 🤔 Aner ikke om jeg sier det selv og at det er derfor jeg ikke reagerer. Tror ikke jeg gjør det, men begynner å lure 😂 Bruker heller aldri ''henne''. Vestlending her 🤭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (Akkurat nå):

Jeg legger heller ikke merke til at hun sier sjipt tror jeg 🤔 Aner ikke om jeg sier det selv og at det er derfor jeg ikke reagerer. Tror ikke jeg gjør det, men begynner å lure 😂 Bruker heller aldri ''henne''. Vestlending her 🤭

Samme her, aldri tenkt over eller lagt merke til i løpet av sesongen 😅 dumt å oppleve at andre synes en er irriterende for noe man ikke gjør med vilje 😕 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (2 minutter siden):

Samme her, aldri tenkt over eller lagt merke til i løpet av sesongen 😅 dumt å oppleve at andre synes en er irriterende for noe man ikke gjør med vilje 😕 

Ble veldig nysgjerrig nå! Tror vi må få et eksempel på hvor hun sier det for det der har gått meg totalt hus forbi 😅 Nå har ikke jeg sett Farmen på en uke, men har fått med meg ting her, og er enig med deg om at Anders stiller nok sterkt som førstekjempe pga knivene (enda en unnskyldning til å ikke tørre å velge kathrine 😑). Anders kommer jo ikke til å velge K eller C som andrekjempe og da blir det vel Martin igjen da? For jeg tviler på han tør satse på Bjørk etter den monster sagingen hennes 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noen gang vært noen som har fått 3 finale kniver etter å ha vært storbonde 3 ganger? Anders kunne blitt historisk der i så fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (Akkurat nå):

Ble veldig nysgjerrig nå! Tror vi må få et eksempel på hvor hun sier det for det der har gått meg totalt hus forbi 😅 Nå har ikke jeg sett Farmen på en uke, men har fått med meg ting her, og er enig med deg om at Anders stiller nok sterkt som førstekjempe pga knivene (enda en unnskyldning til å ikke tørre å velge kathrine 😑). Anders kommer jo ikke til å velge K eller C som andrekjempe og da blir det vel Martin igjen da? For jeg tviler på han tør satse på Bjørk etter den monster sagingen hennes 🤭

Jeg virker til å være den eneste som liker Maria 😅 nå vet jeg hvordan de som liker Kathrine har det 🙊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...