Cid Skrevet 19. november 2023 Forfatter #1281 Del Skrevet 19. november 2023 Spoiler Som Kathrine skal sutre om den gallionsfiguren og malingen 😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 Forfatter #1282 Del Skrevet 19. november 2023 (endret) Spoiler Selvfølgelig var det ingen som saboterte ukesoppdraget 🙄 Håpte veldig på at Maria skulle finne på noe der! Endret 19. november 2023 av Cid 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 Forfatter #1283 Del Skrevet 19. november 2023 Spoiler Ble Mattis som jeg tenkte det kom til å bli, uansett om jeg liker Mattis så håper jeg at han taper slik at Björk blir storbonde. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 19. november 2023 #1284 Del Skrevet 19. november 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og avsporinger. Matas, mod. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 19. november 2023 #1285 Del Skrevet 19. november 2023 Cid skrev (9 timer siden): Vanskelig å fake sprukken blindtarm da 😕 Ja, jeg hadde ikke kommet langt nok i episodene til at jeg fikk vite det. Så jeg tok feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 19. november 2023 #1286 Del Skrevet 19. november 2023 Cid skrev (9 timer siden): Jobber han med gård utenom Farmen? Han bor på gård Inngiftet slekt, så vet en del om hvordan de lever. Han kan mye om gårdsdrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 Forfatter #1287 Del Skrevet 19. november 2023 Spoiler Jeg fikk litt sjokk når Yassin skrev i brevet at han egentlig ville ha besøk av Kathrine, virker som at flere av deltakerne taler med to tunger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 Forfatter #1288 Del Skrevet 19. november 2023 (endret) Samfunnsengasjert skrev (1 minutt siden): Han bor på gård Inngiftet slekt, så vet en del om hvordan de lever. Han kan mye om gårdsdrift. Håper de ansetter han som fast mentor de neste sesongene 😄 Endret 19. november 2023 av Cid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 19. november 2023 #1289 Del Skrevet 19. november 2023 Dagens episode: Spoiler Mange anmerkninger ved ukesoppdraget, men det ble tilslutt godkjent. Utrolig spesielt og korttenkt av deltakerne å gi Kathrine en finalekniv nå så sent i sesongen. Yassin velger Mattis til andrekjempe. Rart valg, og en innbydelse til fair kamp. Blir prikken over i'en utifra den manglende kampen for tilværelsen i betraktning at ukesoppdraget ble godkjent. Mattis valgte sekken. En gren Mattis har vekt- og styrkefordel i, og en gren jeg ikke er særlig tilhenger av. Gutta ga alt, og det ble en slitsom affære. Mattis vant tilslutt overlegent. Mye "yoyo"-bro klapping i dagens episode. Snork. Deilig å få slutt på dèt iallfall. Det skjedde i dag lite utover det som var på kalenderen for programmet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 Forfatter #1290 Del Skrevet 19. november 2023 Spoiler Mattis er jammen med god med hestesko Skikkelig dritt at Yassin røk da, nå må Björk vinne! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 19. november 2023 #1291 Del Skrevet 19. november 2023 Cid skrev (27 minutter siden): Skjul innhold Jeg fikk litt sjokk når Yassin skrev i brevet at han egentlig ville ha besøk av Kathrine, virker som at flere av deltakerne taler med to tunger Det var nok ment som fleip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 19. november 2023 #1292 Del Skrevet 19. november 2023 Spoiler jeg så på det nyeste inne på tv2.no og Yassin uttaler så bestemt at Katrine blir neste førstekjempe. hm. Hvem kan han ha avtalt det med? Ved å velge Mattis til storbonde? kanskje det, kanskje, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 Forfatter #1293 Del Skrevet 19. november 2023 Adobyen skrev (47 minutter siden): Det var nok ment som fleip Hehe 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 19. november 2023 #1294 Del Skrevet 19. november 2023 Litt kleint å se hvordan Carla løper i mot Kathrine å kaster seg om halsen hennes som om hun ikke hadde sett henne på flere uker! 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosegutten Skrevet 19. november 2023 #1295 Del Skrevet 19. november 2023 (endret) Festlig skrev (På 18.11.2023 den 11.43): Men hva har hun eksakt sagt som er så grusomt og fælt? Hun er jo bare ærlig om at hun synes det er altfor mange sarte sjeler som overreagerer. Jeg liker mye bedre at folk er ærlige enn feige og sitter og baksnakker de andre, og i tillegg fremstiller seg som offer Hun er dobbeltmoralsk. Skjeller ut Erika for å stjele egg, for å så ta mer kakerester bak ryggen til de andre. Morsomt at du nevner baksnakking og offer mentalitet noe hun er best på i gården. Det første jeg reagerte på med Kathrine, før alle utskjellinger var hvor ofte hun baksnakker. Offer mentalitet er hun god på også. Da Yassin beskyldte hun for å ha en ikke tilfeldig loddtrekning, som stemte. Så nektet hun og tok offerrollen fordi «de sa usanne ting». Björk som hadde sagt hun hadde hatt det ufint med Kathrine som storbonde, ble fullstendig fryst ut av Kathrine. Björk forsøkte å snakke med Kathrine, men det ville ikke Kathrine som så ut til å ha et mentalt sammenbrudd. Du skrev «mange sarte sjeler som overreagerer». Ville ikke du sagt det er å overreagere når noen gir kritikk på lederstil? Hvis du skal forsvare Kathrine burde du gjøre en litt bedre jobb enn å beskrive Kathrine 100% når du beskriver andres dårlige oppførsel. Endret 19. november 2023 av Kosegutten 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 19. november 2023 #1296 Del Skrevet 19. november 2023 (endret) Adobyen skrev (På 19.11.2023 den 19.41): Skjul innhold jeg så på det nyeste inne på tv2.no og Yassin uttaler så bestemt at Katrine blir neste førstekjempe. hm. Hvem kan han ha avtalt det med? Ved å velge Mattis til storbonde? kanskje det, kanskje, Tipper at han valgte Mattis for at han gikk med på en deal om å velge Kathrine som førstekjempe. Maria altså, for en cry baby Hun surker og sutrer for ALT, noen som vet hvor gammel hun er? Endret 21. november 2023 av jordy la til mer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 Forfatter #1297 Del Skrevet 19. november 2023 jordy skrev (4 minutter siden): Tipper at han valgte Mattis for at han gikk med på en deal om å ikke velge Kathrine som storbonde, men førstekjempe. Maria altså, for en cry baby Hun surker og sutrer for ALT, noen som vet hvor gammel hun er? Hun er 24 år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 19. november 2023 #1298 Del Skrevet 19. november 2023 Dumt at Kathrine fikk kniven, håpet på sabotasje. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 19. november 2023 #1299 Del Skrevet 19. november 2023 Cid skrev (På 29.10.2023 den 18.46): Skjul innhold De eneste der inne nå som jeg unner en seier er Anders og Mattis. Anders, Mattis eller Yassin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 Forfatter #1300 Del Skrevet 19. november 2023 Samfunnsengasjert skrev (1 minutt siden): Anders, Mattis eller Yassin. Jeg er litt lei av Anders nå egentlig. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå