LiseTV Skrevet 17. november 2023 #1241 Del Skrevet 17. november 2023 Håper på sabotasje . 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 17. november 2023 #1242 Del Skrevet 17. november 2023 En ting jeg reagerer på generelt inne på gården er mangel på hygiene når de lager mat. Skjønner at de skal ha samme rammer som for 100 år siden osv, men innbiller meg at de i gamledager ikke satt i mini-shorts med rumpa rett på kjøkkenbenken? Og det er jo normalt å sette opp håret eller ta på et skaut eller noe før man lager mat. Inne på gården er det svette sportsbh-er, bar overkropp, langt hår og allverdens oppi matlagingen 🤮 Og når de lagde godteri og alle sto og smakte på maten og suttet på fingrene og rett oppi maten igjen 🤢 Det er også veldig ekkelt med alle dyrene som vaser rundt på kjøkkenet når de lager mat. Når mulighetene for rengjøring er begrenset så burde de i det minste la være å klappe grisen før de kutter grønnsakene 🙈 Jeg har laget mye mat på hytte uten vann og strøm sammen med mormoren min i barndommen, og regel nummer én var faktisk å knyte opp håret og ta på et forkle. Og all matlaging foregikk i kjøkkenkroken, det var uaktuelt å valse rundt over alt med bakeboller og allverdens 😂 Man trenger ikke moderne fasiliteter for det altså 🤣 11 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 17. november 2023 #1243 Del Skrevet 17. november 2023 Synes egentlig hele greia med et torp er teit. Blir man slått ut, så burde det endt med det. Ute av spillet. Det de gjorde mot Binge og Charlotte var jo helt bak mål! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 Forfatter #1244 Del Skrevet 17. november 2023 Huttetutt skrev (4 minutter siden): Synes egentlig hele greia med et torp er teit. Blir man slått ut, så burde det endt med det. Ute av spillet. Det de gjorde mot Binge og Charlotte var jo helt bak mål! Jeg liker å se gamle deltakere dukke opp der så jeg håper at de fortsetter med det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 17. november 2023 #1245 Del Skrevet 17. november 2023 Huttetutt skrev (20 minutter siden): Det de gjorde mot Binge og Charlotte var jo helt bak mål! Helt enig - det ble for dumt 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 Forfatter #1246 Del Skrevet 17. november 2023 tonebelinda skrev (Akkurat nå): Helt enig - det ble for dumt Var Kjell som måtte ta støten der for Bent da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 17. november 2023 #1247 Del Skrevet 17. november 2023 Festlig skrev (20 timer siden): Er det ingen som forstår at Kathrine er en voksen dame som sikkert har stått på og jobbet mye i mange år, og blitt litt herdet i forhold til alder? Hun har en stor familie, og har en erfaring som tilsier at en gjør det en må ang forpliktelser. Da kan en jo bli litt matt av å høre på den sutringen om alle fornærmelser som ikke er fornærmelser , men konkret prat og effektiv tankegang. Det finnes både barn og voksne det inne på gården, og det er rart at de søker seg på farmen når de er så uvant med jobbing og utfordringer. Når de ikke får det som de vil så klager de. Som regel så er det de som gjør minst som klager mest. Det er klart at det er Kathrine, Anders og Carla som driver gården og sørger for mat på bordet . De andre henger bare etter og klager. Bytt roller, og det blir lite matnyttig jobbing WTF? Har vi sett forskjellige serier? 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. november 2023 Forfatter #1248 Del Skrevet 17. november 2023 https://www.nettavisen.no/kjendis/reagerer-pa-farmen-klippingen-norges-nye-riksbitch/s/5-95-1426674 🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november 2023 #1249 Del Skrevet 17. november 2023 Cid skrev (1 time siden): https://www.nettavisen.no/kjendis/reagerer-pa-farmen-klippingen-norges-nye-riksbitch/s/5-95-1426674 🤨 Klippet feil, ja, er en gjenganger det blant de som oppfører seg dårlig Lurer på hvordan hun hadde reagert om hun ville ta opp noe vanskelig og de andre bare satt der og himlet med øynene. Enten hadde hun gått rett i offerrollen eller så hadde hun klikka i vinkel. Rart å tenke på at jeg likte henne godt i starten. Syns hun virket som en kul dame med bein i nesa. Men det skulle fort og brått forandre seg, gitt. Hun fortjener riksbitch-stempelet sånn som hun oppfører seg. Skulle ønske Carla aldri hadde kommet tilbake. Arvid skulle vunnet Torpet. Eller Yassin med Arvid på 2. plass. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festlig Skrevet 18. november 2023 #1250 Del Skrevet 18. november 2023 Pust skrev (7 timer siden): WTF? Har vi sett forskjellige serier? Nei, men for meg er det lett å se at det handler om at enkelte er vant til å takle utfordringer bedre enn andre. Kathrine er ei dame som har sikkert har måttet strekkt seg litt mere enn mange der inne. Da kan en bli litt matt av å se og høre andre som klager og syter for alt mulig. Tror nok hun er vant til å jobbe når det trengs. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. november 2023 Forfatter #1251 Del Skrevet 18. november 2023 Festlig skrev (3 minutter siden): Nei, men for meg er det lett å se at det handler om at enkelte er vant til å takle utfordringer bedre enn andre. Kathrine er ei dame som har sikkert har måttet strekkt seg litt mere enn mange der inne. Da kan en bli litt matt av å se og høre andre som klager og syter for alt mulig. Tror nok hun er vant til å jobbe når det trengs. Synd hun ikke klarer å oppføre seg.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. november 2023 #1252 Del Skrevet 18. november 2023 LivLaga skrev (16 timer siden): En ting jeg reagerer på generelt inne på gården er mangel på hygiene når de lager mat. Skjønner at de skal ha samme rammer som for 100 år siden osv, men innbiller meg at de i gamledager ikke satt i mini-shorts med rumpa rett på kjøkkenbenken? Og det er jo normalt å sette opp håret eller ta på et skaut eller noe før man lager mat. Inne på gården er det svette sportsbh-er, bar overkropp, langt hår og allverdens oppi matlagingen 🤮 Og når de lagde godteri og alle sto og smakte på maten og suttet på fingrene og rett oppi maten igjen 🤢 Det er også veldig ekkelt med alle dyrene som vaser rundt på kjøkkenet når de lager mat. Når mulighetene for rengjøring er begrenset så burde de i det minste la være å klappe grisen før de kutter grønnsakene 🙈 Jeg har laget mye mat på hytte uten vann og strøm sammen med mormoren min i barndommen, og regel nummer én var faktisk å knyte opp håret og ta på et forkle. Og all matlaging foregikk i kjøkkenkroken, det var uaktuelt å valse rundt over alt med bakeboller og allverdens 😂 Man trenger ikke moderne fasiliteter for det altså 🤣 Å akkurat dette er det rart at Carla som er utdannet kokk ikke håndhever: hygiene . Bort med håret , bort m synlig pircing , ringer etc . og ofte vask av fingre . Hun sier hun er utdannet kokk å derfor må ha full kontroll . En utdannet kokk har hygiene som første -pri . Å en skikkelig god utdannet kokk legger sin ære i å lære opp andre , ikke overkjøre de . 14 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festlig Skrevet 18. november 2023 #1253 Del Skrevet 18. november 2023 Cid skrev (10 timer siden): Synd hun ikke klarer å oppføre seg.. Men hva har hun eksakt sagt som er så grusomt og fælt? Hun er jo bare ærlig om at hun synes det er altfor mange sarte sjeler som overreagerer. Jeg liker mye bedre at folk er ærlige enn feige og sitter og baksnakker de andre, og i tillegg fremstiller seg som offer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 18. november 2023 #1254 Del Skrevet 18. november 2023 9 minutter siden, Festlig said: Men hva har hun eksakt sagt som er så grusomt og fælt? Hun er jo bare ærlig om at hun synes det er altfor mange sarte sjeler som overreagerer. Jeg liker mye bedre at folk er ærlige enn feige og sitter og baksnakker de andre, og i tillegg fremstiller seg som offer Bare det at hun kalla Maria ei fitte bak ryggen hennes, altså baksnakking /m Carla, er nok til at hun i min bok regnes som grusom og fæl. Det at hun sier at hun er ærlig og ikke baksnakker er jo bare tull. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festlig Skrevet 18. november 2023 #1255 Del Skrevet 18. november 2023 Citha skrev (Akkurat nå): Bare det at hun kalla Maria ei fitte bak ryggen hennes, altså baksnakking /m Carla, er nok til at hun i min bok regnes som grusom og fæl. Det at hun sier at hun er ærlig og ikke baksnakker er jo bare tull. Hun er nordlending og de har er saftigere språk enn mange av oss andre. Jeg synes det er rart at du søker deg til Farmen når du ikke liker ditt og datt, og sutrer for det minste ting, og tydeligvis har et behov for å bli behandlet som et barn. Maria har vist at hun gjør det hun har lyst til. Og det er nok det Kathrine synes er falskt og pinglete. Farmen ER. Kampen om tilværelsen 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 18. november 2023 #1256 Del Skrevet 18. november 2023 1 minutt siden, Festlig said: Hun er nordlending og de har er saftigere språk enn mange av oss andre. Jeg synes det er rart at du søker deg til Farmen når du ikke liker ditt og datt, og sutrer for det minste ting, og tydeligvis har et behov for å bli behandlet som et barn. Maria har vist at hun gjør det hun har lyst til. Og det er nok det Kathrine synes er falskt og pinglete. Farmen ER. Kampen om tilværelsen 😂 Er selv nordlending, og det er absolutt ingen unnskyldning for å kalle folk så stygge ting bak ryggen deres. Grusomme og forferdelige mennesker finner du i alle landsdeler. 16 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festlig Skrevet 18. november 2023 #1257 Del Skrevet 18. november 2023 Citha skrev (2 minutter siden): Er selv nordlending, og det er absolutt ingen unnskyldning for å kalle folk så stygge ting bak ryggen deres. Grusomme og forferdelige mennesker finner du i alle landsdeler. Det er jo i en boble på den gården, og det er en konkurranse. Folk glemmer at dette handler om å vinne verdier, og da oppfører en seg akkurat som i hønsegården. Noen har sterkere vinnervilje enn andre, noen henger med og prøver å være mest mulig nøytrale for å slippe konflikter, noen er jo mindre arbeidsomme og mere opptatt av å bli kjendis. Å være så naiv og lite vant til å være i en situasjon der det kreves av deg at du tåler ulike mennesketyper kan være litt av en tøff oppvåkning ja. Jeg har også hatt typer på jobb der alt blir dratt rett opp i nesen og de takler ikke litt røffe omgivelser som kan skje pga stor arbeidsmengde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 18. november 2023 #1258 Del Skrevet 18. november 2023 Festlig skrev (11 minutter siden): Det er jo i en boble på den gården, og det er en konkurranse. Folk glemmer at dette handler om å vinne verdier, og da oppfører en seg akkurat som i hønsegården. Noen har sterkere vinnervilje enn andre, noen henger med og prøver å være mest mulig nøytrale for å slippe konflikter, noen er jo mindre arbeidsomme og mere opptatt av å bli kjendis. Å være så naiv og lite vant til å være i en situasjon der det kreves av deg at du tåler ulike mennesketyper kan være litt av en tøff oppvåkning ja. Jeg har også hatt typer på jobb der alt blir dratt rett opp i nesen og de takler ikke litt røffe omgivelser som kan skje pga stor arbeidsmengde Men vi så jo alle hvordan Kathrine reagerte da bla Yassin konfronterte henne med dårlig oppførsel (noe han gjorde på en veldig diplomatisk og fair måte)... jo hun la seg ned i sengen i to dager og sutret og klagde og truet med å trekke seg hvis ikke alle gjorde som hun ville. Min erfaring er at det stort sett er sånn at de som roper høyest om at de er direkte og frittalende og tåler en støyt er de som i realiteten tåler minst. De gjør akkurat som Kathrine og gjør seg helt utilgjengelig for tilbakemeldinger og kritikk. I mine øyne er de modigste folka de som tør å være sårbare og vise ærlige reaksjoner. Og de som kan si unnskyld og ta innover seg kritikk. Enig i at Maria er umoden og hun viste definitivt en dårlig side på Torpet. Men hun er i det minste voksen nok til å endre mening og prøver så godt hun kan å ta til seg lærdom. 10 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. november 2023 #1259 Del Skrevet 18. november 2023 Festlig skrev (1 time siden): Men hva har hun eksakt sagt som er så grusomt og fælt? Hun er jo bare ærlig om at hun synes det er altfor mange sarte sjeler som overreagerer. Jeg liker mye bedre at folk er ærlige enn feige og sitter og baksnakker de andre, og i tillegg fremstiller seg som offer Hun tar ikke tilbakemelding på at hun har så sterk personlighet/påvirkning på alle rundt seg. Når hennes humør avgjør om det blir god eller dårlig stemning der, så bør hun ta det til seg. Men hun sa ganske klart fra om at folks reaksjon på henne får de ta på egen kappe. Jeg personlig liker ikke slike mennesker. I det virkelige liv hadde nok de fleste der bare kunne komme seg vekk fra henne. Men det går jo ikke der på gården. De er stuck med hverandre. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 18. november 2023 #1260 Del Skrevet 18. november 2023 Festlig skrev (1 time siden): Hun er nordlending og de har er saftigere språk enn mange av oss andre. Jeg synes det er rart at du søker deg til Farmen når du ikke liker ditt og datt, og sutrer for det minste ting, og tydeligvis har et behov for å bli behandlet som et barn. Maria har vist at hun gjør det hun har lyst til. Og det er nok det Kathrine synes er falskt og pinglete. Farmen ER. Kampen om tilværelsen 😂 Jeg er selv nordfra, og det du sier er bare tull! Ei fitte er ei fitte, enten du er fra Bodø, Alta, Bergen eller Oslo! 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå