Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Festlig skrev (24 minutter siden):

Er det ingen som forstår at Kathrine er en voksen dame som sikkert har stått på og jobbet mye i mange år, og blitt litt herdet i forhold til alder? 
Hun har en stor familie, og har en erfaring som tilsier at en gjør det en må ang forpliktelser. 
Da kan en jo bli litt matt av å høre på den sutringen om alle fornærmelser som ikke er fornærmelser , men konkret prat og effektiv tankegang. 
Det finnes både barn og voksne det inne på gården, og det er rart at de søker seg på farmen når de er så uvant med jobbing og utfordringer. 
Når de ikke får det som de vil så klager de. 
Som regel så er det de som gjør minst som klager mest. 
Det er klart at det er Kathrine, Anders og Carla som driver gården og sørger for mat på bordet . 
De andre henger bare etter og klager. 
Bytt roller, og det blir lite matnyttig jobbing 

Hæ? 😂

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beetlegirl91 skrev (5 minutter siden):

Jeg tror han velger Mattis, hvis Mattis taper blir Bjørk storbonde, og da blir nok Kathrine førstekjempe

Håper på det! Hadde vært herlig om Kathrine røk ut siste uka før finaleuka. Den eneste verdige vinneren er Yassin, så håper virkelig han vinner! Men aller helst burde Stine, kattemor og kattungene vunnet 😂 

• Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Håper på det! Hadde vært herlig om Kathrine røk ut siste uka før finaleuka. Den eneste verdige vinneren er Yassin, så håper virkelig han vinner! Men aller helst burde Stine, kattemor og kattungene vunnet 😂 

Begynner å heie litt på Maria også , hun har vokst litt på meg, håper hun saboterer

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beetlegirl91 skrev (1 time siden):

Jeg tror han velger Mattis, hvis Mattis taper blir Bjørk storbonde, og da blir nok Kathrine førstekjempe

De er jo venner så han er nok fredet han også. Gir null mening å velge Mattis fremfor Anders 🤨

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (1 time siden):

Hæ? 😂

Min reaksjon med 😆

Apis skrev (45 minutter siden):

Begynner å heie litt på Maria også , hun har vokst litt på meg, håper hun saboterer

Jeg har gått fra å synes hun var veldig irriterende til å like henne veldig 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apis skrev (1 time siden):

Hun har vokst på meg også, men jeg klarer ikke glemme det hun gjorde mot Arvid, det var drøyt og råttent. Imponert over Arvid som tok det så pent.

Syns hun var tøff som tok opp dette med mobbingen og at hun følte seg dårlig behandlet. Og den himlingen med øynene til Kathrine og hennes nyttige idiot var helt forkastelig. Og Carla da, som bare overtar kjøkkenet når hun kommer tilbake, snakk om å overkjøre Maria! Skjønner ikke hvorfor Carla drar inn at hun er utdannet kokk heller, det gir henne ingen rett til å behandle folk som dritt! Ble lei meg da Maria ble ekskludert og ikke fikk lov til å være med å lage godteri også, det var vondt å se på. Jeg har selv blitt grovt mobbet og ekskludert i barndommen og ungdommen.

Håper Maria saboterer jeg også! Da skal jeg le! Og Kathrine er bare utrolig patetisk som sier at det lett kan bli for mye smaking og tar med seg godisen opp på storbondeloftet og ligger i senga og gafler i seg. At det går an! Håper hun klarer å sabotere for seg selv ved å spise for mye godis! :fnise: 

• Liker 17
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Hun har vokst på meg også, men jeg klarer ikke glemme det hun gjorde mot Arvid, det var drøyt og råttent. Imponert over Arvid som tok det så pent.

Syns hun var tøff som tok opp dette med mobbingen og at hun følte seg dårlig behandlet. Og den himlingen med øynene til Kathrine og hennes nyttige idiot var helt forkastelig. Og Carla da, som bare overtar kjøkkenet når hun kommer tilbake, snakk om å overkjøre Maria! Skjønner ikke hvorfor Carla drar inn at hun er utdannet kokk heller, det gir henne ingen rett til å behandle folk som dritt! Ble lei meg da Maria ble ekskludert og ikke fikk lov til å være med å lage godteri også, det var vondt å se på. Jeg har selv blitt grovt mobbet og ekskludert i barndommen og ungdommen.

Håper Maria saboterer jeg også! Da skal jeg le! Og Kathrine er bare utrolig patetisk som sier at det lett kan bli for mye smaking og tar med seg godisen opp på storbondeloftet og ligger i senga og gafler i seg. At det går an! Håper hun klarer å sabotere for seg selv ved å spise for mye godis! :fnise: 

Hun beklagde ovenfor Arvid da. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (12 minutter siden):

Hun beklagde ovenfor Arvid da. 

Joda, men det var jævlig drøyt likevel. Godt Arvid tok det så pent. Skulle ønske han hadde kommet tilbake til farmen i stedet for Carla. Skulle ønske Charlotte var der og. Hun tror jeg hadde turt å sette Kathrine på plass. Synd vi fikk sett så lite av henne. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Joda, men det var jævlig drøyt likevel. Godt Arvid tok det så pent. Skulle ønske han hadde kommet tilbake til farmen i stedet for Carla. Skulle ønske Charlotte var der og. Hun tror jeg hadde turt å sette Kathrine på plass. Synd vi fikk sett så lite av henne. 

Hun føler seg helt sikkert flau i ettertid når hun ser på 🙊 Man gjør mye rart når man er ung 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, jukkapalme said:

Arvid var for bra for årets Farmen. En hedersmann tvers gjennom som ikke orket dramaet til K&C.

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør litt vondt å se på Martin som åpenbart er betatt av Björk, men superkristen som han er holder han igjen, mens Mattis er helt motsatt type 😅

• Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (Akkurat nå):

Arvid var for bra for årets Farmen. En hedersmann tvers gjennom som ikke orket dramaet til K&C.

Det har du helt rett i! Fantastisk fin og kul fyr, altså. Jeg likte han ikke i starten, men endte opp med å digge han. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (4 minutter siden):

Gjør litt vondt å se på Martin som åpenbart er betatt av Björk, men superkristen som han er holder han igjen, mens Mattis er helt motsatt type 😅

Huff, ja. Mattis er jo også kristen, men ikke så konservativ og superkristen som Martin. Martin er nok en smule sjalu, stakkar 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 2.10.2023 den 1.34):

Hva var greia med å si at Kathrine ikke fikk det til som hun lovte osv? Hun fikk det ikke til fordi Erika og Björk ville prøve men feilet, så da fikk Kathrine aldri prøvd med original ingrediensene. Rart han ikke tenkte på det 🧐

Min tanke var kanskje at han forsøkte å beskytte de yngre jentene. Hun ene hadde jo fått beskjed av Yussin om å bidra mer og valgte å gjøre nettopp det, uten hell. Synes Kathrine blåste det veldig opp

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Samfunnsengasjert skrev (2 minutter siden):

Min tanke var kanskje at han forsøkte å beskytte de yngre jentene. Hun ene hadde jo fått beskjed av Yussin om å bidra mer og valgte å gjøre nettopp det, uten hell. Synes Kathrine blåste det veldig opp

Jeg støtter så klart ikke Kathrine nå lenger 😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 2.10.2023 den 1.43):

Uff mista helt sansen for Yasmin etter denne episoden, fy flate…

Stå på Kathrine!

Helt sykt å tenke på at jeg heiet på Kathrine bare for en måned siden 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg støtter så klart ikke Kathrine nå lenger 😛

Har ikke kommet lengre enn uke 3, tilsvarer side 10 i tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Ja, men også Binge!!! Han tror jeg virkelig hadde vært både et friskt pust, en bra arbeidskar og ressurs, og bidratt til å vippe vektskålen andre veien der inne. Håper virkelig han og Charlotte får en ny sjanse til å bli med i Farmen! Det de opplevde er kanskje det mest urettferdige jeg har sett i reality noen gang. Likte begge de to veldig godt! 

Cid skrev (3 timer siden):

Hun føler seg helt sikkert flau i ettertid når hun ser på 🙊 Man gjør mye rart når man er ung 😅

Centimeteren skrev (3 timer siden):

Mener ikke å forsvare det de gjorde, for det er absolutt ikke greit å dra det SÅ langt på noen som helst måte, men i tilfelle noen kanskje ikke husker/fikk det med seg:
Kornelia & Maria avtalte jo å prøve å psyke han ut for å få han til å trekke seg, så tross at det var ugreit så var det heldigvis ikke oppriktig ment/for å være stygge på sånn sett, men et forsøk på taktikk/spill. Igjen, ikke at det unnskylder det, men det var nå en del av konteksten i det minste. Bittelitt formildende kanskje, og uansett veldig bra de snudde så fort og beklaget! 

Jeg var heller ikke umiddelbart fan av Arvid, men snakk om å vokse på meg! Utrolig herlig fyr!
Leste i en artikkel at han planlagte å svare feil i Torpet-finalen for å gi plassene på Farmen til Carla og Yassin ettersom de hadde så lyst å vinne også (og smelt: Yassin hadde fortalt Arvid at han ønsket å vinne hytten for å låne den bort til flerkulturelle folk med dårlig råd helt gratis ❤️ heia heia!), som isåfall bare understreker hvilken fin fyr han er. Normalt ville jeg ikke vært så fan av de tok inn noen utenfra tror jeg, men syns det var koselig og gøy å se at han fikk lov å få besøk av kjæresten Sigfried også faktisk. De er søte sammen.  ❤️ 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...