LibertyNoCap Skrevet 15. november 2023 #1181 Del Skrevet 15. november 2023 Blueberrymuffin skrev (28 minutter siden): Når utgangspunktet et at man satser så mye, for kun å potensielt få en gevinst på rundt 400 000 så er det ikke greit. For stor risk i forhold til premien. Er ikke premien skattepliktig også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 15. november 2023 #1182 Del Skrevet 15. november 2023 LibertyNoCap skrev (7 minutter siden): Er ikke premien skattepliktig også? Du har helt rett, det glemte jeg. Prosent på skattepliktig premie er satt til 22%, da blir premien kun 394 680. Da blir jo gevinsten kun 300 000 og ikke 400 000 når man regner med normaltap. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 15. november 2023 #1183 Del Skrevet 15. november 2023 Virrum skrev (10 timer siden): Jeg er enig i denne kommentaren. Jeg føler det til tider er vondt og vanskelig å se på. I går slet jeg skikkelig med å se på, da Kathrine satt å så en annen vei, helt uinteressert av Maria som åpnet seg om at hun ikke hadde det bra. Jeg gjentar meg selv, men hva hadde Kathrine gjort hvis hennes barn ble behandlet på denne måten? Hvis de gråt og sa de ikke hadde det bra, og det mest voksne menneske der, hadde himlet med øynene og laget grimaser? Det er bare ikke greit!! 😡 I motsetning til noen her, så synes jeg også at Carla har utviklet seg i en dårlig retning. Hun satt også og himlet med øynene da Maria snakket. Carla og Kathrine er en meget "usunn" duo. Man får virkelig assosiasjoner til de verste bøllene på skolen... I disse tider, hvor mental helse, mobbing og utenforskap har stort fokus, burde dette vært tak i av produksjonen. Jeg leste at både Maria og Bjørk hadde sagt i fra, men ikke blitt hørt. Det er greit at man vil lage TV, men dette har vært og er til tider utenfor grensene av hva som er greit. Tenker at dette er siste farmen -produksjonen ever . Helt grusomt å sitte å se to voksne damer himle med øynene til en åpenbart sårbar , ung og ærlig jente . Totalt forkastelig oppførsel . Denne adferden , som liksom blir rettferdiggjort av kampen om å vinne ( den lille premien ) viser virkelig hvor kyniske enkelte er 🙈 19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 Forfatter #1184 Del Skrevet 15. november 2023 NiceOrNothing skrev (11 minutter siden): Tenker at dette er siste farmen -produksjonen ever . Helt grusomt å sitte å se to voksne damer himle med øynene til en åpenbart sårbar , ung og ærlig jente . Totalt forkastelig oppførsel . Denne adferden , som liksom blir rettferdiggjort av kampen om å vinne ( den lille premien ) viser virkelig hvor kyniske enkelte er 🙈 Det blir nok garantert en ny sesong så lenge folk fortsetter å se på. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. november 2023 #1185 Del Skrevet 15. november 2023 (endret) På den tiden trodde hun jo premien var hytte og bil. Kanskje hun hadde tenkt til å selge det for å få bedre økonomi? Jeg fikk det inntrykket. Tipper hun blir skuffet og får lang nese om hun vinner og får vite at verdien på premien er 1/3 av hva den var før. Hadde blitt skuffa selv også. Endret 16. november 2023 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 15. november 2023 #1186 Del Skrevet 15. november 2023 Sånn litt på siden, jeg synes den stripete strikkegenseren til Anders er så fin. I gårsdagens episode var den helt tydelig hvit og grå. Idag har jeg en salig++ hodepine, og i dagens episode er den samme genseren hvit og mørkeblå. Kan noen bare informere meg om hvilke farger genseren er i så jeg kan få fred i sjelen? 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Hol Skrevet 15. november 2023 #1187 Del Skrevet 15. november 2023 Jeg lurer på om det er verdt det, uavhengig om det er ny eller gammel premie.. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. november 2023 #1188 Del Skrevet 15. november 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Det blir nok garantert en ny sesong så lenge folk fortsetter å se på. Ja, hvis noen gidder å melde seg på når premien er så "dårlig" da. Du hadde tenkt å melde deg på, sant? Da kommer jeg og alle andre her inne til å heie på deg 😄 Hadde vært dritkult om du kom med neste år! 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 15. november 2023 #1189 Del Skrevet 15. november 2023 Nå fant jeg ut noe helt sykt. Ikke bare har de kutta premiepotten med 925 000 for vanlig Farmen. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/nQjJ9B/farmen-premien-kuttes-med-over-900-000-kroner I tillegg skal kjendisene som deltar i Kjendis Farmen få fra 130 000 - 250 000 bare for å delta 🤯 https://www.dagbladet.no/kjendis/roper-farmen-lonn-what-the-fuck/80510200 Da handler det ikke om svak krone, inflasjon eller at Tv2 skal spare penger. Synes det er et hån mot de som bidrar på vanlig farmen, og som faktisk får økonomisk tap av å delta. Vanlige deltagere skal tape penger, fordi kjendisene skal få mer betalt for å delta. Greit, forstår at kjendiser lever av å være kjendis, og at det er jobben deres. Men 250 000 for å være på en bondegård og få gratis PR i 5 uker. Drøyt. 10 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 15. november 2023 #1190 Del Skrevet 15. november 2023 jukkapalme skrev (9 minutter siden): Ja, hvis noen gidder å melde seg på når premien er så "dårlig" da. Du hadde tenkt å melde deg på, sant? Da kommer jeg og alle andre her inne til å heie på deg 😄 Hadde vært dritkult om du kom med neste år! Frykter at ringvirkningene er at vi bare får typisk «ex on the beach» og «paradise» deltagere som ikke er der for premien, men kun for 5 sekunders fame og skjermtid på TV. Neste Farmen blir vel et galehus, om man skal skremme bort fornuftige mennesker med lånebil og materialer som kun er nyttig om man tilfeldigvis skulle ha et byggprosjekt på gang. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 Forfatter #1191 Del Skrevet 15. november 2023 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Frykter at ringvirkningene er at vi bare får typisk «ex on the beach» og «paradise» deltagere som ikke er der for premien, men kun for 5 sekunders fame og skjermtid på TV. Neste Farmen blir vel et galehus, om man skal skremme bort fornuftige mennesker med lånebil og materialer som kun er nyttig om man tilfeldigvis skulle ha et byggprosjekt på gang. Jeg hadde helt ærlig ikke brydd meg om premien hvis jeg ble med, jeg hadde sett fram til opplevelsen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 15. november 2023 #1192 Del Skrevet 15. november 2023 Blueberrymuffin skrev (9 minutter siden): Nå fant jeg ut noe helt sykt. Ikke bare har de kutta premiepotten med 925 000 for vanlig Farmen. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/nQjJ9B/farmen-premien-kuttes-med-over-900-000-kroner I tillegg skal kjendisene som deltar i Kjendis Farmen få fra 130 000 - 250 000 bare for å delta 🤯 https://www.dagbladet.no/kjendis/roper-farmen-lonn-what-the-fuck/80510200 Da handler det ikke om svak krone, inflasjon eller at Tv2 skal spare penger. Synes det er et hån mot de som bidrar på vanlig farmen, og som faktisk får økonomisk tap av å delta. Vanlige deltagere skal tape penger, fordi kjendisene skal få mer betalt for å delta. Greit, forstår at kjendiser lever av å være kjendis, og at det er jobben deres. Men 250 000 for å være på en bondegård og få gratis PR i 5 uker. Drøyt. Dette er gammelt nytt. Kjendisene har også tilgang på telefon for å vedlikeholde bedriftene sine mens de er borte. ingen kjendiser hadde vært med om de tapte penger. De må også skatte enda mer av premien enn vanlige deltakere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. november 2023 #1193 Del Skrevet 15. november 2023 Blueberrymuffin skrev (5 minutter siden): Frykter at ringvirkningene er at vi bare får typisk «ex on the beach» og «paradise» deltagere som ikke er der for premien, men kun for 5 sekunders fame og skjermtid på TV. Neste Farmen blir vel et galehus, om man skal skremme bort fornuftige mennesker med lånebil og materialer som kun er nyttig om man tilfeldigvis skulle ha et byggprosjekt på gang. Redd for det jeg også. Da gidder jeg i hvertfall ikke se på. Jævlig urettferdig at kjendisene får masse penger bare for å delta mens de "vanlig dødelige" ikke får en krone. Og når premien attpåtil er så redusert... nei, er litt redd for at dette er slutten på farmen. Håper jeg tar feil. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 Forfatter #1194 Del Skrevet 15. november 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Redd for det jeg også. Da gidder jeg i hvertfall ikke se på. Jævlig urettferdig at kjendisene får masse penger bare for å delta mens de "vanlig dødelige" ikke får en krone. Og når premien attpåtil er så redusert... nei, er litt redd for at dette er slutten på farmen. Håper jeg tar feil. Så lenge folk melder seg på og folk ser på så tjener de vel godt på det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. november 2023 #1195 Del Skrevet 15. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Så lenge folk melder seg på og folk ser på så tjener de vel godt på det uansett. Ja, det er sant, men er fare for at det er mange influensere i startgropen av "karrieren" sin og wannabe sex on the beach og paradise-deltakere som melder seg på bare for fame og å komme på tv. Redd det blir flere sånne og færre mer seriøse deltakere som melder seg på når premien er så dårlig. Det er jo et stort inntektstap å være med på farmen og regningene hjemme løper jo uansett. Selv om mange er med mest for opplevelsen er jeg redd det blir færre eldre og mer seriøse folk som melder seg på, men jeg håper jeg tar feil. Orker ikke farmen med bare 20 år gamle influensere, ass 😂 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 Forfatter #1196 Del Skrevet 15. november 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Ja, det er sant, men er fare for at det er mange influensere i startgropen av "karrieren" sin og wannabe sex on the beach og paradise-deltakere som melder seg på bare for fame og å komme på tv. Redd det blir flere sånne og færre mer seriøse deltakere som melder seg på når premien er så dårlig. Det er jo et stort inntektstap å være med på farmen og regningene hjemme løper jo uansett. Selv om mange er med mest for opplevelsen er jeg redd det blir færre eldre og mer seriøse folk som melder seg på, men jeg håper jeg tar feil. Orker ikke farmen med bare 20 år gamle influensere, ass 😂 Slik hadde ikke jeg vært i hvert fall 😄 Kunne aldri vært med på sånne sex programmer. Ikke har jeg kropp for det heller 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. november 2023 #1197 Del Skrevet 15. november 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Slik hadde ikke jeg vært i hvert fall 😄 Kunne aldri vært med på sånne sex programmer. Ikke har jeg kropp for det heller 😂 Du hadde ikke vært sånn, nei og det hadde sikkert blitt med noen flere ordentlige folk og 😊 Men redd det hadde blitt mange wannabe-ex on the beach-deltakere og influensere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 15. november 2023 #1198 Del Skrevet 15. november 2023 Er litt spesielt å se folk som blir så rørt av seg selv at de tar til tårene. 🤢 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november 2023 Forfatter #1199 Del Skrevet 15. november 2023 jukkapalme skrev (10 minutter siden): Du hadde ikke vært sånn, nei og det hadde sikkert blitt med noen flere ordentlige folk og 😊 Men redd det hadde blitt mange wannabe-ex on the beach-deltakere og influensere. Er nok mange som vil være med for opplevelsen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 15. november 2023 #1200 Del Skrevet 15. november 2023 Ruspus skrev (Akkurat nå): Er litt spesielt å se folk som blir så rørt av seg selv at de tar til tårene. 🤢 Hun har jo så «edle « motiver …😆 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå