Cid Skrevet 10. november 2023 Forfatter #1101 Del Skrevet 10. november 2023 tonebelinda skrev (3 minutter siden): Hvorfor finale om alle kommer inn på Farmen? Ble de fortalt at det var det eller bare tror de det? Om bare 1 kommer inn så vil det bare være 5 i finale uken og det blir svært få. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 10. november 2023 #1102 Del Skrevet 10. november 2023 Cid skrev (1 time siden): Ble de fortalt at det var det eller bare tror de det? Om bare 1 kommer inn så vil det bare være 5 i finale uken og det blir svært få. Stod skrevet på skjermen på dagens Torpet episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. november 2023 Forfatter #1103 Del Skrevet 10. november 2023 tonebelinda skrev (2 minutter siden): Stod skrevet på skjermen på dagens Torpet episode Blir spesielt med bare 5 i finale uken da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 10. november 2023 #1104 Del Skrevet 10. november 2023 1 hour ago, Blueberrymuffin said: Men de tingene ved Kathrine, som er sagt og gjort, ville ikke vært greit uavhengig av kontekst. Så det at ting er klippet og limet er ingen unnskyldning eller gjør det greit på noen måte. Jeg mener det ikke finnes noen skjult kontekst som kan forsvare det som er vist fra Kathrine på TV. Når et godt voksent menneske kan ydmyke, latterliggjør, mobber, og driver psykisk terror mot de andre deltagerne, da hjelper det ikke om det har skjedd andre ting vi ikke har sett. For den oppførselen er ikke grei uansett. Så kontekst for meg har lite å si, når det vi ser på TVen er en godt voksen dame som bruker alle triksene i boken for å drive psykisk terror mot de andre deltagerne. Når man er så smålig at man nekter å ta imot unnskyldninger (når det er hun selv som burde bedt om unnskyldning) og kun prøver å gi de andre dårlig samvittighet og viser null respekt for andre, da er det ikke sånn at noen kontekst ville endret disse verdiene og holdningene. De verdiene og holdningene Kathrine viser er uakseptable, uansett hvordan det måtte være klippet. Derfor mener jeg kritikken mot den handlingene og kommentarene til Kathrine er berettighet. Ikke hat, det er ikke greit at man går på person eller legge Kathrine for hat, hun er også et menneske. Men kritikk mot oppførselen hun viser, det mener jeg er innenfor. Det er helt greit å reagere og ta avstand fra de handlingene og ordene som er blitt sagt fra Kathrine. Når Kathrine klarer å komme med et slik svar i et intervju, etter å selv ha vist det jeg vil kalle «særdeles dårlig sosial kompetanse» på tv, da får jeg et inntrykk av at man er blottet for selvinnsikt, dessverre. Da får jeg bare et ende sterkere inntrykk av at det vi så på farmen stemmer, og at det faktisk er slik dama er. Uheldig for henne kanskje, men når hun selv ikke tar avstand fra det hun har gjort på TV, vel da mener jeg at det sier ganske mye. Hadde jeg vært Kathrine ville jeg lagt meg fullstendig flat etter dette. Nettopp. Det er rene komedien (eller tragedien) å se på dette, for man vil aldri kunne nå frem til henne uansett. Jeg hadde også lagt meg langflat, men så har jeg selvinnsikt og har ikke "hva enn" Kathrine har. Gleder meg til søndag 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. november 2023 #1105 Del Skrevet 10. november 2023 Nusket skrev (4 timer siden): Kathrine uttaler: Det sitter mange rundt om i landet på nett med manglende sosial kompetanse som kommenterer og slenger dritt over en lav sko" https://www.dagbladet.no/kjendis/bullshit-ble-ikke-vist-pa-tv/80473657 Det er bare en måte Katrine kunne reddet seg inn litt igjen på, og det er å si at hun skjønner folk reagerer på det de ser på skjermen. Hun må gjerne si det er feil fremstilt pga klipp og lim, men å ikke forstå hvordan det ser ut utenifra… det beviser jo bare at det vi ser er faktisk slik det var. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 10. november 2023 #1106 Del Skrevet 10. november 2023 Nusket skrev (4 timer siden): Kathrine uttaler: Det sitter mange rundt om i landet på nett med manglende sosial kompetanse som kommenterer og slenger dritt over en lav sko" https://www.dagbladet.no/kjendis/bullshit-ble-ikke-vist-pa-tv/80473657 Her hadde hun hatt en gyllen mulighet til å ta litt selvkritikk og vise en litt mer ydmyk side av seg selv, men nei.... Dette beviser bare at hun er slik som hun blir fremstilt. Det er ALLE andre er det noe galt med. 😝 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 10. november 2023 #1107 Del Skrevet 10. november 2023 Manglende sosial kompetanse?? 😂😂😂 Du fungerer jo bare sammen med folk så lenge de gjør som du vil og sleiker deg oppetter....ja, du vet, Kathrine. 😆 Har sjelden sett en dame som er så fullstendig blind for hvordan hun fremstår. Hun har jo ordene for oppførselen, men greier ikke å knytte det til riktig handling. Hvordan ble hun sånn? 😬 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 10. november 2023 #1108 Del Skrevet 10. november 2023 Selbu skrev (3 timer siden): Manglende sosial kompetanse?? 😂😂😂 Du fungerer jo bare sammen med folk så lenge de gjør som du vil og sleiker deg oppetter....ja, du vet, Kathrine. 😆 Har sjelden sett en dame som er så fullstendig blind for hvordan hun fremstår. Hun har jo ordene for oppførselen, men greier ikke å knytte det til riktig handling. Hvordan ble hun sånn? 😬 Hun slår meg som en mennesketype som takler usikkerhet med hardhet og et "skall". Bedre å tråkke på andre på veien "opp" enn å vente på å bli løftet "opp" av andre.. da kunne hun jo komme til å bli avvist. Det som er påfallende er jo at hun ikke har en eneste kommentar om valgene hun tok og hennes egen oppførsel mot andre der inne. Når hun og "klanen" hennes sto og gned seg i hendene og gledet seg til å konfrontere Erika var utrolig usmakelig. Og etterpå "feiret" de med klubbmøte soverommet mens Erika gråter på låven. Det var ingen av deltakerne som konfronterte Kathrine som sto og gledet seg og tullet med det på forhånd. Det sier egentlig det meste... 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 10. november 2023 #1109 Del Skrevet 10. november 2023 Cookiesandcream skrev (På 8.11.2023 den 9.00): ARGH. Dagens episode. Jeg river meg i håret! Og jeg trekker tilbake sympatien for Carla også. . Samtidig : hun ble valgt til “ bestevenn” av Kathrine dag 1, og tror de har et nært forhold. Husk, at i livet ellers, tar det vanligvis lang,lang tid, å skjønne at en blir brukt, og misbrukt, , om en noen gang gjør det. Det man har tett på, ser man ikke klart. Mye enklere å se det på avstand,- f.eks. på TV. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 10. november 2023 #1110 Del Skrevet 10. november 2023 Apis skrev (På 8.11.2023 den 8.59): Kathrine er et studium. Hun er et “ rævhåll”, om vi skal bruke hennes språk😑 men hu er jo fra Finnmark, så da er det lov…. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 10. november 2023 #1111 Del Skrevet 10. november 2023 Ruspus skrev (På 8.11.2023 den 22.46): Feig-Anders. Vil være venn med alle. Søt , pen ,og sympatisk mann. Tenker at , enten er han konfliktsky, eller en god spiller! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 10. november 2023 #1112 Del Skrevet 10. november 2023 Kathrine fikk ganske mye skjermtid av Tv2 på God morgen Norge i dag. Merkelig valg av Tv2, synes jeg, hun burde ignoreres. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 10. november 2023 #1113 Del Skrevet 10. november 2023 Undrende123 skrev (På 9.11.2023 den 8.53): Det er så vanvittig ubehagelig å se dynamikken på gården. Som i episoden på slutten i går hvor Bjørk forsøker å snakke med Kathrine, men Kathrine står og nærmest snakker over Bjørk, til kamerafolkene, de andre deltakerne, som om Bjørk var luft. Kathrine ser ikke engang på henne. Og se hvordan det får Bjørk til å føle seg, hun sitter liten og sammenkrøpet, som et lite barn som skammer seg. Selv stemmen hennes blir spe. Og straks hun forsøker å si noe kommer høyrøstede Kathrine og snakker over henne igjen, det er ikke snakk om å lytte engang. Og ingen våger å komme Bjørk til unnsetning. Men Kathrine skal løftes opp og frem, stakkars sjefsbølle. Fy søren, så uvel man blir av å se på dette. Hun ér sånn. Tøff når hun tror hun er ‘ovenpå’, og har regien, feig i konfrontasjoner. Off! hun er så lik en jeg kjenner, at jeg blir uvel. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 10. november 2023 #1114 Del Skrevet 10. november 2023 Concert skrev (På 9.11.2023 den 8.56): Svake og feige mennesker godtar slikt. Nei! Det er usant! Ofre for slike maktmennesker, er verken svake eller feige! De som kommer helskinna ut av slikt, er sterke! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 10. november 2023 #1115 Del Skrevet 10. november 2023 Nusket skrev (På 9.11.2023 den 11.34): Det er virkelig sjokkerende at folk som har slikt yrke har en sånn personlighet. Man må bare håpe og tro at hun ikke viser disse sidene i jobben sin, for jeg antar at hun ikke ville vart lenge i yrket sitt da. Nå håper jeg mest at Bjørk tar seg sammen og får ryggrad. Aksepterer at situasjonen er som den er, er klar på at det ikke er hun selv det er noe galt med, og peiser på for å komme seg til finalen. Hvem tror du Maria velger til andrekjempe? Det er nettopp slike folk, som både søker seg, og blir dyttet oppover i systemet. Mange mennesker med sånne personlighetstrekk i ledende stillinger 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 10. november 2023 #1116 Del Skrevet 10. november 2023 NiceOrNothing skrev (På 9.11.2023 den 21.55): Tenker det er ganske naturlig at Carla er reddest av dem alle . Fordi hun , som står Kathrine nærmest , vet hva Kathrine er kapabel til . Hun tror på Kathrine ( tenker jeg), men skjønner nok at hun må spille med, for å opprettholde hennes ‘gunst’. Fikk nok ekstrapoeng fra Kathrine , da hun la ved i komfyren, og «advarte» Maria mot Björk. Det er dèt so m er så uforståelig med mennesker som Kathrine. - en ønsker å få dem ‘glad’ igjen, men ver sikker! : ingen kunne ha påvirket når hun skulle bli ‘på lag’, og noenlunde omgjengelig igjen. Det bestemte hun helt selv, mens hun nøt at de krøp rundt henne. Vondt å se! 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 10. november 2023 #1117 Del Skrevet 10. november 2023 Nusket skrev (På 9.11.2023 den 12.00): Jeg skjønner ærlig talt ikke at produksjonen ikke har grepet inn enda. Men kanskje de gjør det nå, og vi får en deilig overraskelse om at hun er kastet ut? Yeeey 🥳 Hadde det vert fysisk mishandling, ville man nok bli kastet ut ( og anmeldt) Dette er « bare « psykisk mishandling, så da får det passere… 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 10. november 2023 #1118 Del Skrevet 10. november 2023 jukkapalme skrev (12 timer siden): Ser på tv-guiden at Torpet kommer inn på tirsdag og er vel sånn det pleier å være? Håper alle kommer inn, kjedelig om det bare blir en. Også lest i tv-guiden ang. valget av ny storbonde: Skjul innhold Ser også i tv-guiden at enkelte av deltakerne stiller seg kritiske til den nye storbonden. Tenk om Carla blir 2. kjempe og taper og velger hurpa til storbonde igjen? Håper virkelig ikke det! Håper Björk blir storbonde og at det er Kathrine som er kritisk til henne. Hadde vært deilig om Kathrine røk ut siste uka før finaleuka! Det er nok Carla i stand til å ofre for «offeret» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. november 2023 #1119 Del Skrevet 11. november 2023 Mollami skrev (9 minutter siden): Det er nok Carla i stand til å ofre for «offeret» Redd for det jeg også. Syns faktisk litt synd på Carla som er fanget i Kathrines klør. Hun virker som en svak person som ikke tør si imot Kathrine. Blir som en usikker jente på ungdomsskolen som blir tatt i varmen av klassens bølle. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 11. november 2023 #1120 Del Skrevet 11. november 2023 Cid skrev (12 timer siden): Blir spesielt med bare 5 i finale uken da Det er variert fra år til år hvor mange som er igjen når finaleuken starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå