Huttetutt Skrevet 9. november 2023 #1021 Del Skrevet 9. november 2023 https://www.nickiswift.com/391558/big-ed-from-90-day-fiance-stuns-fans-with-new-look/ Kathrines tvillingbror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 9. november 2023 #1022 Del Skrevet 9. november 2023 NiceOrNothing skrev (7 timer siden): Enig . Her også og benytter Kathrine seg av projeksjon . Den eneste som virkelig har veltet seg i offerrollen , er Kathrine selv . Det intervjuet med Katherine, når hun snakket om Bjørk, da tenkte jeg, men du snakker jo om deg selv. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 9. november 2023 #1023 Del Skrevet 9. november 2023 Utrolig hvor mye en tv-serie kan engasjere...alt er jo bare tull hele greia 😅 Men for de som deltar i en bobble blir alltid blodig alvor. Hver gang mennesker skal flokke seg og delta på noe så er de sååå hyggelig med hverandre i starten...helt til man blir mer kjent med hverandre å ser de virkelige sidene hos et menneske. "Alle her er såå hyggelige! Skikkelig samhold"....sorry, sånn er aldri virkeligheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende123 Skrevet 9. november 2023 #1024 Del Skrevet 9. november 2023 Det er så vanvittig ubehagelig å se dynamikken på gården. Som i episoden på slutten i går hvor Bjørk forsøker å snakke med Kathrine, men Kathrine står og nærmest snakker over Bjørk, til kamerafolkene, de andre deltakerne, som om Bjørk var luft. Kathrine ser ikke engang på henne. Og se hvordan det får Bjørk til å føle seg, hun sitter liten og sammenkrøpet, som et lite barn som skammer seg. Selv stemmen hennes blir spe. Og straks hun forsøker å si noe kommer høyrøstede Kathrine og snakker over henne igjen, det er ikke snakk om å lytte engang. Og ingen våger å komme Bjørk til unnsetning. Men Kathrine skal løftes opp og frem, stakkars sjefsbølle. Fy søren, så uvel man blir av å se på dette. 29 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 9. november 2023 #1025 Del Skrevet 9. november 2023 Undrende123 skrev (3 minutter siden): Det er så vanvittig ubehagelig å se dynamikken på gården. Som i episoden på slutten i går hvor Bjørk forsøker å snakke med Kathrine, men Kathrine står og nærmest snakker over Bjørk, til kamerafolkene, de andre deltakerne, som om Bjørk var luft. Kathrine ser ikke engang på henne. Og se hvordan det får Bjørk til å føle seg, hun sitter liten og sammenkrøpet, som et lite barn som skammer seg. Selv stemmen hennes blir spe. Og straks hun forsøker å si noe kommer høyrøstede Kathrine og snakker over henne igjen, det er ikke snakk om å lytte engang. Og ingen våger å komme Bjørk til unnsetning. Men Kathrine skal løftes opp og frem, stakkars sjefsbølle. Fy søren, så uvel man blir av å se på dette. Svake og feige mennesker godtar slikt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 9. november 2023 #1026 Del Skrevet 9. november 2023 os Maxilla skrev (9 timer siden): Håper Bjørk har en sterk psyke, for det Katrine holder på med minner om god gammel gaslighting. "Du er så utspekulert, du sier sånn og sånn, alle ser hvordan du er, jo sånn er du, nei det var ikke det du som skjedde, du spiller så skittent spill, det er du som inntar offerrollen, det var dette du sa, ikke dette, det er du som ikke tør å ta opp ting, det er din feil at det er dårlig stemning, osv osv " Enig . Men Bjørk er så smart og god at hun kommer til å komme sterkere ut av dette . Vil bruke Kathrine som en lærdom / erfaring i både liv og lære fremover . Kathrine derimot er nok ikke kapabel til å ta innover seg et gram lærdom , for hun ser på seg selv som suveren . 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 9. november 2023 #1027 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) Concert skrev (54 minutter siden): Svake og feige mennesker godtar slikt. Det er noe med de usynlige mobberene ja. De som ikke griper inn men passivt observerer at andre blir overkjørt . Rart at ikke produksjonen griper inn her å tilkaller hjelp til de andre . Hadde denne scenen foregått på et familievern -kontor etc hadde Kathrine blitt korrigert , evnt Bjørk fått støtte. Helt sykt å se på hvor ekkel Kathrine er . Hadde jeg vært Kathrines arbeidsgiver hadde jeg fått henne sparket på ett eller annet vis . Endret 9. november 2023 av NiceOrNothing 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 9. november 2023 #1028 Del Skrevet 9. november 2023 Når stemningen er så dårlig som den er så burde storbonden kjenne sitt ansvar og samle gjengen for å renske opp litt. Trenger ikke være noen oppvask hvor man skal krangle seg til bunns i alle problemer, men mer en sånn "dere trenger ikke bli enige, men enten så lar vi fortid være fortid også går vi videre eller så er man en del av å videreføre problemet og burde vurdere sin deltakelse". Så blir det selvfølgelig opp til hver enkelt om de gidder å følge rådet, men som storbonde burde man komme med en klar oppfordring og sette standarden for voksen konflikthåndtering. 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 9. november 2023 #1029 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) LivLaga skrev (29 minutter siden): Når stemningen er så dårlig som den er så burde storbonden kjenne sitt ansvar og samle gjengen for å renske opp litt. Trenger ikke være noen oppvask hvor man skal krangle seg til bunns i alle problemer, men mer en sånn "dere trenger ikke bli enige, men enten så lar vi fortid være fortid også går vi videre eller så er man en del av å videreføre problemet og burde vurdere sin deltakelse". Så blir det selvfølgelig opp til hver enkelt om de gidder å følge rådet, men som storbonde burde man komme med en klar oppfordring og sette standarden for voksen konflikthåndtering. Han har ikke ryggrad til det. Hans nemesis er at han skal være godvenn med alle. Samt egen rygg fri. Det ble veldig tydelig da Maria ble valgt til å bli med ut på fyret,mens han allerede hadde sett henne ut som 1.kjempe. Tror han tenker veldig på å fremstå som Mr Nice på tv- skjermen. Samtidig som en mobber får gi utløp for sin utømmelige vrede. Og slike diller han med .. For egen mulighet ifht finale. Så i mine øyne er han verre enn K. 🙄 Han er ingen Yassin ❤...og vi hadde et navn for slike for 80 år siden.. Endret 9. november 2023 av Havspeil 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 9. november 2023 #1030 Del Skrevet 9. november 2023 Nusket skrev (20 timer siden): Men det er mer underholdende for oss som tv-seere at hun er der Håper Torpet-gutta kommer neste uke, og setter kjerringa på plass. Virrum skrev (20 timer siden): Det er sant. 😅 Jeg håper bare av hele mitt hjerte at hun ikke vinner. 🤞 Jeg må dessverre ta tilbake kommentaren min om at jeg er enig i at dette er underholdene... Jeg får bare vondt i meg av å se hva Kathrine gjør, denne gangen med Bjørk. Dette er jo som å være vitne til psykisk terror. Jeg blir oppriktig sint av hvordan Kathrine behandler folk, spesielt Bjørk i denne episoden. Og jeg blir oppriktig kvalm av Kathrine sin største beundrer, Carla, som "logrer" rundt henne og forer trollet med komplimenter. Hvis Kathrine vinner Farmen, skal jeg ALDRI se programmet igjen. Det sender en melding ut til spesielt den yngre generasjon, at slik oppførsel blir belønnet med seier. Det klarer jeg ikke tanken på. 🤮 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrum Skrevet 9. november 2023 #1031 Del Skrevet 9. november 2023 loffen skrev (12 timer siden): Jeg aner ikke om noen andre har nevnt dette, som ikke har noe med spillet der inne å gjøre,😅 men jeg blir så urolig av å se øreringene til Maria som snart irrer seg fast i øreflippene hennes..😩 Det er fare for infeksjon der snart. Noen må rense de hullene og sette inn noe som er nikkelfritt! Grøss, det ser vondt ut. 😬 🤣 Dette så jeg i går også! 😝 Det så skikkelig ekkelt ut. 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 9. november 2023 #1032 Del Skrevet 9. november 2023 Anders er en fin og bra fyr. Han er kanskje i overkant konfliktsky, på et nivå som er skadelig både for han og andre rundt seg, men det er faktisk ikke alle som har det i seg å stupe inn i en konflikt man selv ikke er en del av. Selv om Anders vet hva som foregår, så tror jeg ikke han har innblikk i hvor jævlig ting egentlig er. For han er aldri tilstede når Kathrine og Bjørk barker sammen, og han er heller ikke delaktig i samtalene mellom Maria, Mattis og Bjørk. Ikke som vi får se på skjermen iallfall. Anders har som storbonde denne uken kjørt en diplomatisk lederstil, og særlig mot Kathrine. Han har altså hatt en forsiktig og smidig framtoning for å unngå å provosere eller utløse mer konflikt. Dette synes jeg har vært den beste ledermetoden han kunne ha hatt. Alternativet hadde nok gjort ting enda verre. På veien har Anders klart å roe ned Kathrine, fått henne inkludert i ukesprosjektet og at stemningen på gården i det minste har vært stabil. Problemet er at vi har litt for mange like typer der inne. Anders og Martin er av samme ulla, og det blir ikke bedre at Mattis oppfører seg likens selv om Mattis egentlig har mer i seg. Mattis er derfor den å skylde på for å ikke ta tak i problemet på vegne av Bjørk. For Mattis både vet, kan og burde støttet Bjørk underveis. At han ikke gjør det synes jeg faktisk er ille. At Mattis med full innsyn i saken velger å ikke være der for sin venninne Bjørk, kan man ikke legge på Anders. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 9. november 2023 #1033 Del Skrevet 9. november 2023 Virrum skrev (8 minutter siden): Jeg må dessverre ta tilbake kommentaren min om at jeg er enig i at dette er underholdene... Jeg får bare vondt i meg av å se hva Kathrine gjør, denne gangen med Bjørk. Dette er jo som å være vitne til psykisk terror. Jeg blir oppriktig sint av hvordan Kathrine behandler folk, spesielt Bjørk i denne episoden. Og jeg blir oppriktig kvalm av Kathrine sin største beundrer, Carla, som "logrer" rundt henne og forer trollet med komplimenter. Hvis Kathrine vinner Farmen, skal jeg ALDRI se programmet igjen. Det sender en melding ut til spesielt den yngre generasjon, at slik oppførsel blir belønnet med seier. Det klarer jeg ikke tanken på. 🤮 Enig. Dette er ikke underholdning. Det er vondt å se på 😪 7 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 9. november 2023 #1034 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) Ctrl skrev (15 minutter siden): Anders er en fin og bra fyr. Han er kanskje i overkant konfliktsky, på et nivå som er skadelig både for han og andre rundt seg, men det er faktisk ikke alle som har det i seg å stupe inn i en konflikt man selv ikke er en del av. Selv om Anders vet hva som foregår, så tror jeg ikke han har innblikk i hvor jævlig ting egentlig er. For han er aldri tilstede når Kathrine og Bjørk barker sammen, og han er heller ikke delaktig i samtalene mellom Maria, Mattis og Bjørk. Ikke som vi får se på skjermen iallfall. Anders har som storbonde denne uken kjørt en diplomatisk lederstil, og særlig mot Kathrine. Han har altså hatt en forsiktig og smidig framtoning for å unngå å provosere eller utløse mer konflikt. Dette synes jeg har vært den beste ledermetoden han kunne ha hatt. Alternativet hadde nok gjort ting enda verre. På veien har Anders klart å roe ned Kathrine, fått henne inkludert i ukesprosjektet og at stemningen på gården i det minste har vært stabil. Problemet er at vi har litt for mange like typer der inne. Anders og Martin er av samme ulla, og det blir ikke bedre at Mattis oppfører seg likens selv om Mattis egentlig har mer i seg. Mattis er derfor den å skylde på for å ikke ta tak i problemet på vegne av Bjørk. For Mattis både vet, kan og burde støttet Bjørk underveis. At han ikke gjør det synes jeg faktisk er ille. At Mattis med full innsyn i saken velger å ikke være der for sin venninne Bjørk, kan man ikke legge på Anders. Jeg er uenig. ( ifht Anders ) Selvsagt passer mobbere på å stikke dypest når de har sine ofre alene. Carla var den som først angrep Bjørk,for å innynde seg med Kathrine igjen. Da hun visste det gav vann på mølla. Det er umulig at ting går under radaren for Anders,når man ser hvor herjet ungjentene er i ansiktet ..Slikt kommer kun av psykisk nedbryting. Og Mattis er et barn. Endret 9. november 2023 av Havspeil 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 9. november 2023 #1035 Del Skrevet 9. november 2023 Havspeil skrev (28 minutter siden): Han har ikke ryggrad til det. Hans nemesis er at han skal være godvenn med alle. Samt egen rygg fri. Det ble veldig tydelig da Maria ble valgt til å bli med ut på fyret,mens han allerede hadde sett henne ut som 1.kjempe. Tror han tenker veldig på å fremstå som Mr Nice på tv- skjermen. Samtidig som en mobber får gi utløp for sin utømmelige vrede. Og slike diller han med .. For egen mulighet ifht finale. Så i mine øyne er han verre enn K. 🙄 Han er ingen Yassin ❤...og vi hadde et navn for slike for 80 år siden.. Det er noe med at en som vil være venn med alle , er egentlig ikke venn med noen . Som storbonde må han være limet i gjengen , men han foretar ingen stor lime -operasjon . Han småflikker litt ( smisker ) med alle og enhver , men han tar ingen aktive grep for å få trivselen på rett kjøl . 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 9. november 2023 #1036 Del Skrevet 9. november 2023 NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Det er noe med at en som vil være venn med alle , er egentlig ikke venn med noen . Som storbonde må han være limet i gjengen , men han foretar ingen stor lime -operasjon . Han småflikker litt ( smisker ) med alle og enhver , men han tar ingen aktive grep for å få trivselen på rett kjøl . Han er kun opptatt av SEILET 🙃 Om han ikke var så feig, så synes jeg han har en allright arbeidsfordeling og oppfølging hva lederstil gjelder. Ifht det praktiske. Han gir ansvar og sjefer lite. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 9. november 2023 #1037 Del Skrevet 9. november 2023 21 minutter siden, Virrum said: Jeg må dessverre ta tilbake kommentaren min om at jeg er enig i at dette er underholdene... Jeg får bare vondt i meg av å se hva Kathrine gjør, denne gangen med Bjørk. Dette er jo som å være vitne til psykisk terror. Jeg blir oppriktig sint av hvordan Kathrine behandler folk, spesielt Bjørk i denne episoden. Og jeg blir oppriktig kvalm av Kathrine sin største beundrer, Carla, som "logrer" rundt henne og forer trollet med komplimenter. Hvis Kathrine vinner Farmen, skal jeg ALDRI se programmet igjen. Det sender en melding ut til spesielt den yngre generasjon, at slik oppførsel blir belønnet med seier. Det klarer jeg ikke tanken på. 🤮 På ingen måte underholdende å se henne psyke ut Bjørk og hvordan det utviklet seg i gårsdagens episode nei. Helt forferdelig, og det gjør meg minst like forbanna at ingen står opp for Bjørk. "Ærlig talt Kathrine, vi prøver å rekke ut en hånd, men du oppfører deg ikke greit nå". Hvor vanskelig er det? Carla er patetisk, og Anders like så. Han valgte vel å ikke velge henne som førstekjempe pga seilduken, helt avhengig av Kathrine på laget for å få det til. Måtte noen sabotere! Helt enig, da er jeg også ferdig med Farmen! Yassin OG Arvid inn igjen på Farmen, det er det jeg fantaserer om nå 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 9. november 2023 #1038 Del Skrevet 9. november 2023 Just now, Havspeil said: Han er kun opptatt av SEILET 🙃 Om han ikke var så feig, så synes jeg han har en allright arbeidsfordeling og oppfølging hva lederstil gjelder. Ifht det praktiske. Han gir ansvar og sjefer lite. Nettopp!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 9. november 2023 #1039 Del Skrevet 9. november 2023 Havspeil skrev (1 minutt siden): Jeg er uenig. ( ifht Anders ) Selvsagt passer mobbere på å stikke dypest når de har sine ofre alene. Carla var den som først angrep Bjørk,for å innynde seg med Kathrine igjen. Da hun visste det gav vann på mølla. Det er umulig at ting går under radaren for Anders,når man ser hvor herjet ungjentene er i ansiktet ..Slikt kommer kun av psykisk nedbryting. Og Mattis er et barn. Det er en sannhet i at de eldre skal være et forbilde for de yngre , å vise de vei . Både til samarbeid og inkludering . På farmen er dette helt snudd på hodet . De yngste er de mildeste , snilleste og mest inkluderende . Dess eldre de er , dess sleipere / feigere er de. At Carla tar på seg beskytte Kathrine rollen , går kun i hennes egen disfavør . Carla er så redd for å miste goodwill hos Kathrine at hun gjør stikk i strid med hva hun burde . Alt de tillegger Bjørk av «onde , sleipe hensikter» , er de to selv glitrende eksempler på å være . 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 9. november 2023 #1040 Del Skrevet 9. november 2023 17 minutter siden, Knitalong said: Enig. Dette er ikke underholdning. Det er vondt å se på 😪 Enig. Intriger i reality kan være underholdende, det er ofte det som engasjerer. Men dette er IKKE underholdning, det er bare fælt. Den eneste trøsten jeg får ut av dette, er at størsteparten av Norges befolkning ikke kan fordra Kathrine nå, og jeg håper hun får smake sin egen medisin. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå