Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (20 minutter siden):

Likte du sønnen hans da?

Nei, jeg gjorde ikke det🙈

Nusket skrev (14 minutter siden):

Ja det er feigt. Men siden det er flere som ynker seg for Kathrine i denne situasjonen, så tenker jeg at det ligger noe i dette med at hun har så psyko væremåte at man bare blir nummen og engstelig, og dermed ikke klarer. 

Og, ikke røp, dagens episode har ikke gått enda ;) 

Det gikk litt fort her, så tenkte meg ikke om🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nusket skrev (18 minutter siden):

Ja det er feigt. Men siden det er flere som ynker seg for Kathrine i denne situasjonen, så tenker jeg at det ligger noe i dette med at hun har så psyko væremåte at man bare blir nummen og engstelig, og dermed ikke klarer. 

Og, ikke røp, dagens episode har ikke gått enda ;) 

Har fjernet det nå😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her :hoho: Men kunne aldri i verden gjort noe sånt jeg heller. Kathrine blir bare verre og verre, fy faen at det går an! Baksnakker som bare det med Carla, men prøver noen å konfrontere henne forsiktig eller baksnakker henne er det bare sipping og sutring for alle penga. Får vondt av Björk som prøver å bli venner igjen og Kathrine bare avviser henne og er sur. Og Carla er bare en stakkars nikkedukke. Hun tør ikke si imot Kathrine uansett hva det er. Har aldri mislikt en farmen-deltaker så mye som jeg gjør med Kathrine, tror jeg :fnise: Som Raga Rockers synger, "er det ikke deilig å ha noen å hate?" :hoho: 
Maria irriterer også vettet av meg, hun er så ufattelig barnslig og umoden! 

Spoiler

Sånn som i dagens episode da de skulle vaske det fyret og skulle få noe mat og hun bare: "Jeg håper ikke det er noe fiskedrit eller frukt, jeg vil ha boille! Jeg har sjempelyst på en sjempestor boille!" Altså?! Det er helt greit å ikke like alle matvarer, ingen liker vel alt, men hun liker jo ingenting annet enn sjokolade, boller og loff med ost og skinke! Og hvordan er det mulig å mislike alt av frukt? Jeg er enig i at ikke alle frukter er like gode, men er jo stor forskjell på epler, pærer, klementiner og kiwi for å nevne noe. Litt merkelig å ikke like noe frukt. Og liker ikke syltetøy? Da liker hun vel ikke jordbær og bringebær heller da? Hun virker som en skikkelig bortskjemt og umoden fjortis. 

Og Kathrine da de kom hjem uten brød siden Maria hadde spist al loffen, så sur da fordi det "bare" var reker, majones og sitron! :hoho: Sånn sett digga det meg at Maria spiste all loffen! 

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg
  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (16 minutter siden):

Haha, samme her :hoho: Men kunne aldri i verden gjort noe sånt jeg heller. Kathrine blir bare verre og verre, fy faen at det går an! Baksnakker som bare det med Carla, men prøver noen å konfrontere henne forsiktig eller baksnakker henne er det bare sipping og sutring for alle penga. Får vondt av Björk som prøver å bli venner igjen og Kathrine bare avviser henne og er sur. Og Carla er bare en stakkars nikkedukke. Hun tør ikke si imot Kathrine uansett hva det er. Har aldri mislikt en farmen-deltaker så mye som jeg gjør med Kathrine, tror jeg :fnise: Som Raga Rockers synger, "er det ikke deilig å ha noen å hate?" :hoho: 
Maria irriterer også vettet av meg, hun er så ufattelig barnslig og umoden! 

Skjul innhold

Sånn som i dagens episode da de skulle vaske det fyret og skulle få noe mat og hun bare: "Jeg håper ikke det er noe fiskedrit eller frukt, jeg vil ha boille! Jeg har sjempelyst på en sjempestor boille!" Altså?! Det er helt greit å ikke like alle matvarer, ingen liker vel alt, men hun liker jo ingenting annet enn sjokolade, boller og loff med ost og skinke! Og hvordan er det mulig å mislike alt av frukt? Jeg er enig i at ikke alle frukter er like gode, men er jo stor forskjell på epler, pærer, klementiner og kiwi for å nevne noe. Litt merkelig å ikke like noe frukt. Og liker ikke syltetøy? Da liker hun vel ikke jordbær og bringebær heller da? Hun virker som en skikkelig bortskjemt og umoden fjortis. 

Og Kathrine da de kom hjem uten brød siden Maria hadde spist al loffen, så sur da fordi det "bare" var reker, majones og sitron! :hoho: Sånn sett digga det meg at Maria spiste all loffen! 

Spoiler

Jeg er ganske matkresen selv så der kjente jeg meg igjen, samme som med munndiaren og all pratet om kjendiser 😂 hadde aldri trodd at jeg skulle si dette men jeg tror faktisk at jeg hadde kommet overens med henne 🙊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvartz skrev (18 minutter siden):

Håper Kathrine eller Anders vinner. 

Samme her bare at jeg håper at de taper istedenfor. 

Endret av Cid
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Kvartz said:

Så hva gjør at du mener at Kathrine er en verdig vinner? Hennes enestående evne til å psyke ut og bryte ned andre deltakere? Hvordan hun legger seg ned og sutrer i protest i 2 dager fordi hun ble konfrontert?

Hvis dette er grunner til å vinne farmen, så er hun helt klart verdig. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Jeg er ganske matkresen selv så der kjente jeg meg igjen, samme som med munndiaren og all pratet om kjendiser 😂 hadde aldri trodd at jeg skulle si dette men jeg tror faktisk at jeg hadde kommet overens med henne 🙊

Spoiler

Tror neppe du er like matkresen som henne 😊 Er lov å ikke like ting, men hun liker jo ingenting! Jeg kan være ganske skravlete selv også, men hun der tror jeg overgår de fleste, hehe 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du høres ut som meg tidligere i dag. Holder på å koke over av dobbeltmoralen, frekkheten og den manglende selvinnsikten.

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Tror neppe du er like matkresen som henne 😊 Er lov å ikke like ting, men hun liker jo ingenting! Jeg kan være ganske skravlete selv også, men hun der tror jeg overgår de fleste, hehe 😂 

Spoiler

Jeg og henne kunne kjøpt kinamat og pratet om kjendiser :ler: og så kunne vi invitert Martin til å lese et vers til oss når vi skal legge oss.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg og henne kunne kjøpt kinamat og pratet om kjendiser :ler: og så kunne vi invitert Martin til å lese et vers til oss når vi skal legge oss.

Spoiler

Hvis hun liker kinamat da? :hoho: Ååå, nå fikk jeg lyst på kinamat :ler:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvartz skrev (1 time siden):

Nysgjerrig på hvorfor du håper at K vinner? Syns du at hun er en verdig vinner? Du reagerer ikke på all den dårlige stemningen hun lager, eller at hun er dobbeltmoralsk? At hun skjeller ut feks Erika for å ta noen tomater og et egg eller to, men samtidig har vært den som har forsynt seg mest av fellesskapets mat? Eller at hun raskt er ute etter å ta andre, men om noen prøver å snakke med henne, så avviser hun dem, det til tross for at hun sier at hun er rett frem og sier det som det er - altså, hun tåler dårlig at det går andre veien? Osv.

Jeg undrer oppriktig på dette, da vi kanskje ser det på to forskjellige måter.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Spoiler

Kathrine starter episoden med å si at hun "kan fint være sammen med andre som hun ikke liker uten å lage dårlig stemning eller drama, eller gå rundt å surke og være helt idiot", men at hun lager dårlig stemning, surker og er helt idiot er jo nettopp det hun holder på med. Det er det som er surkende silent treatment, som hun har bedrevet med i dagesvis. Dama er jo helt virkelighetsfjern. Og hun har ikke tatt til seg et fnugg av det Bjørk, Yassin og Martin sa til henne, tvert om, så vrir hun det på dem at de har gjort noe galt.

Jeg er glad jeg ikke er der inne samme med henne, får da hadde det svartnet for meg foran henne.

Deltakerne skjærte opp en durian, og forventet at det skulle lukte lik og grav. Nøyaktig samtidig som durian ble skåret opp så kjente jeg selv på ei muggen gravlukt, og tenkte "hva i... jøss for en seeropplevelse", og tenkte jeg var blir rammet av fantomlukt. Men så fant jeg ut at hunden min hadde sluppet noen fjertbomber på siden av meg 😮 Takk for den, fine, lille hårball!

Maria er så umotivert og nedfor at selv jeg holder på å miste livsgnisten av å se på henne. Men så kom hun seg plutselig.

Førstekjempevalget ble Maria. Ingen bombe. Det letteste valget. Anders er for konfliktsky til å velge Kathrine, og Kathrine har lyktes godt i herske over gården med eksplosiv personlighet og silent treatment.
Er Maria tøff nok til å velge Kathrine? Ja, jo, hun har en latent fandenivolsk holdning i seg, så kanskje.

Kathrine ligger som vanlig i buskene og overhører samtaler, og lager seg usannheter om Bjørk. Og så manipulerer hun Carla til å spre usannhetene om Bjørk til Maria, for å gjøre Maria usikker. Og så betegner Carla seg som "direkte og ærlig" plutselig. Når tid skjedde det? Må være første gang på 8 uker at hun er det.
Bjørk prøver å snakke med Kathrine, men blir møtt med tidenes iskalde skulder. Og så sier Kathrine at Bjørk inntok offerrollen... Altså, Kathrine er så vanvittig provoserende at jeg har lyst til å rive av meg min egen høyre hånd hver gang jeg ser henne.

Men den gode nyheten er at Maria ser ikke ut til å ha falt for skuespillet til Kathrine og Carla, for Maria var godvenn med Bjørk etterpå. Så nå, Maria, nå må du velge Kathrine som andrekjempe slik at du enten får tidenes seier over moder Herskersen eller at du kan klappe deg på skuldra og ryke ut med stil vell viten om at du prøvde ditt beste på å få moder Herskersen ut derifra!

Beklager at innleggene mine blir så lange, men dagens Farmen irriterer meg mer enn det underholder meg. :D 

• Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (39 minutter siden):

Dagens episode:

Skjul innhold

Kathrine starter episoden med å si at hun "kan fint være sammen med andre som hun ikke liker uten å lage dårlig stemning eller drama, eller gå rundt å surke og være helt idiot", men at hun lager dårlig stemning, surker og er helt idiot er jo nettopp det hun holder på med. Det er det som er surkende silent treatment, som hun har bedrevet med i dagesvis. Dama er jo helt virkelighetsfjern. Og hun har ikke tatt til seg et fnugg av det Bjørk, Yassin og Martin sa til henne, tvert om, så vrir hun det på dem at de har gjort noe galt.

Jeg er glad jeg ikke er der inne samme med henne, får da hadde det svartnet for meg foran henne.

Deltakerne skjærte opp en durian, og forventet at det skulle lukte lik og grav. Nøyaktig samtidig som durian ble skåret opp så kjente jeg selv på ei muggen gravlukt, og tenkte "hva i... jøss for en seeropplevelse", og tenkte jeg var blir rammet av fantomlukt. Men så fant jeg ut at hunden min hadde sluppet noen fjertbomber på siden av meg 😮 Takk for den, fine, lille hårball!

Maria er så umotivert og nedfor at selv jeg holder på å miste livsgnisten av å se på henne. Men så kom hun seg plutselig.

Førstekjempevalget ble Maria. Ingen bombe. Det letteste valget. Anders er for konfliktsky til å velge Kathrine, og Kathrine har lyktes godt i herske over gården med eksplosiv personlighet og silent treatment.
Er Maria tøff nok til å velge Kathrine? Ja, jo, hun har en latent fandenivolsk holdning i seg, så kanskje.

Kathrine ligger som vanlig i buskene og overhører samtaler, og lager seg usannheter om Bjørk. Og så manipulerer hun Carla til å spre usannhetene om Bjørk til Maria, for å gjøre Maria usikker. Og så betegner Carla seg som "direkte og ærlig" plutselig. Når tid skjedde det? Må være første gang på 8 uker at hun er det.
Bjørk prøver å snakke med Kathrine, men blir møtt med tidenes iskalde skulder. Og så sier Kathrine at Bjørk inntok offerrollen... Altså, Kathrine er så vanvittig provoserende at jeg har lyst til å rive av meg min egen høyre hånd hver gang jeg ser henne.

Men den gode nyheten er at Maria ser ikke ut til å ha falt for skuespillet til Kathrine og Carla, for Maria var godvenn med Bjørk etterpå. Så nå, Maria, nå må du velge Kathrine som andrekjempe slik at du enten får tidenes seier over moder Herskersen eller at du kan klappe deg på skuldra og ryke ut med stil vell viten om at du prøvde ditt beste på å få moder Herskersen ut derifra!

Beklager at innleggene mine blir så lange, men dagens Farmen irriterer meg mer enn det underholder meg. :D 

Liker godt dine innlegg etter episodene. Så ikke beklag at de er lange.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Ctrl said:

Dagens episode:

Reveal hidden contents

Spoiler

Maria taper nok hvis hun velger Kathrine. For hun kommer til å velge sekken og psyke ut Maria så mye at hun er sjanseløs. Tror jeg da. 

Jeg tenkte først at jeg håpet hun valgte Carla og danket henne ut, men så innså jeg at da blir Kathrine storbonde igjen. Så jeg vet ikke lenger :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 7.11.2023 den 8.46):
  Skjul innhold

Jeg tror at Anders kommer til å velge Maria som førstekjempe og så velger hun Kathrine til andrekjempe.

Spoiler

Maria tør aldri i verden det, aldri!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Djungelvrål skrev (2 minutter siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Det må hun bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Jeg tror heller ikke hun tør å velge Katrine. Det er jo ille at hun aldri blir valgt til 1 eller 2 kjempe fordi at ingen tør velge henne pga humøret hennes. 

Ser at flere mener at hun er som hun er inne på Farmen pga boblen de er i. Men ut i fra svarene hun gir på facebook, så har hun ikke noe mer selvinnsikt nå enn da hun var på Farmen, så vi får nok se hennes sanne ansikt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Djungelvrål said:
  Hide contents

Spoiler

Enig! Hun er for lett å psyke ut at Kathrine kommer til å vinne uansett hva hun velger. I tillegg ville Kathrine aldri valgt en gren som ga fair match. Jeg tror det er ganske sikkert at Maria ryker nå, og kanskje det er greit, for da velger hun (forhåpentligvis) Mattis til storbonde, og han velger Kathrine som førstekjempe. Da blir Bjørk 2 kjempe, og hun knuser Kath i øksekast. 

Det er ihvertfall slik det ser ut i min fantasi :ler: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Knitalong said:

Hide contents

Jeg tror heller ikke hun tør å velge Katrine. Det er jo ille at hun aldri blir valgt til 1 eller 2 kjempe fordi at ingen tør velge henne pga humøret hennes. 

Ser at flere mener at hun er som hun er inne på Farmen pga boblen de er i. Men ut i fra svarene hun gir på facebook, så har hun ikke noe mer selvinnsikt nå enn da hun var på Farmen, så vi får nok se hennes sanne ansikt. 

Men alle de andre er jo også inni Farmen-bobla, og ingen av dem er ufyselige. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...