Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Helt spinnvilt at Katrine ikke tar NOE selvkritikk, og attpåtil blir sur på Carla og Anders som ikke "stod opp for henne". Plutselig er det henne det er synd på, og alle er tilbake til å gjøre Katrine til lags. Det er en skikkelig giftig kultur på gården. 

• Liker 22
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kathrine tror faktisk at det er henne det er synd på. Helt utrolig å se på. Sitter å sutrer inne i drivhuset, legger seg å furter i senga. Sånn jeg holdt på da jeg var 15 år og sur på mamma fordi jeg ikke fikk være ute til midnatt på fest..

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (21 timer siden):

Ser på Kathrines Instagram at hun har veldig få kommentarer på bildene fra Farmen og at de utelukkende er positive. Det må da være nøye utvalgt? 

Ikke at jeg er for stygge kommentarer og slikt, men det er lite sannsynlig at ingen har skrevet noe kritisk til/om henne i kommentarene...

Hva heter kontoen hennes på insta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrende123 skrev (52 minutter siden):

Helt spinnvilt at Katrine ikke tar NOE selvkritikk, og attpåtil blir sur på Carla og Anders som ikke "stod opp for henne". Plutselig er det henne det er synd på, og alle er tilbake til å gjøre Katrine til lags. Det er en skikkelig giftig kultur på gården. 

Ja, det er helt absurd å være vitne til - INGEN selvkritikk å spore. Trist at Carla er såpass veik og ikke står opp for seg selv. Storbonden er nok den beste som kunne fått rollen denne uken, men vedkommende diller for mye med Kathrine etter min smak, jeg hadde ikke lagt inn så mye energi på henne.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (32 minutter siden):

Kathrine tror faktisk at det er henne det er synd på. Helt utrolig å se på. Sitter å sutrer inne i drivhuset, legger seg å furter i senga. Sånn jeg holdt på da jeg var 15 år og sur på mamma fordi jeg ikke fikk være ute til midnatt på fest..

God gammeldags hersketeknikk . Akkurat sånn vi gjorde i 15 års alderen ja ( da vi ikke visste bedre ) 😆

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (5 minutter siden):

Ja, det er helt absurd å være vitne til - INGEN selvkritikk å spore. Trist at Carla er såpass veik og ikke står opp for seg selv. Storbonden er nok den beste som kunne fått rollen denne uken, men vedkommende diller for mye med Kathrine etter min smak, jeg hadde ikke lagt inn så mye energi på henne.

Enig . Det beste hadde vært å overse henne totalt . Evnt motivere henne til å ta en voksen og oppklarende prat . Det er noe som heter : ikke belønn dårlig adferd . 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (1 time siden):

Tror jeg må se neste episode i natt, jeg er alt for spent på hvem førstekjempen blir 😅

Kathrine,håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (5 minutter siden):

Kathrine,håper jeg.

Tror dessverre at Anders er for snill til det, tipper at det blir Maria. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg! Voksen dame og så må storbonden sitte å godsnakke med henne for å få henne i såpass godt humør at hun skal gidde å delta… Det mest spesielle jeg har sett på Farmen noensinne. Jeg hadde klikka om jeg hadde vært der.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Tror dessverre at Anders er for snill til det, tipper at det blir Maria. 

For snill til det er han nok ikke, han er for smart til det. Lønner seg ikke for hverken han, ukesoppdraget eller fellesskapet. De trenger å få i land ukesoppdraget, de trenger penger og mat. Og Anders trenger at Kathrine ikke legger han for hat. Han velger nok Maria, og håper hun velger Kathrine som andrekjempe. 

Endret av Irja
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (6 timer siden):

Kommer inn ditt og skal vise hvordan en ordentlig sunnmøring er 🤪

Jeg er trønder, så det kan jo bli moro 🤡

Endret av Peggy-Lovise
Feilskriv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker snart ikke se på Farmen mer 🙈 Kathrine bruker jo ALLE hersketeknikker i boka og de andre deltakerne biter på med en gang!

Synet når Kathrine sitter ved symaskinen og hele gruppa (mer eller mindre) står rundt og roser henne som et lite barn er noe av det flaueste jeg har sett på lenge. Og lettelsen til de andre deltakerne når hun kommer litt på gli er også helt tragisk!

Kan de ikke bare la dama sitte og marinere i sin egen elendighet hvis det er det hun vil? Samtlige har jo strakt ut en hånd og ønsker å legge ting bak seg, men når hun ikke gidder å gjøre en innsats selv så må hun faktisk ta konsekvensen av det.. så får ukesoppdrag være ukesoppdrag tenker jeg..

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som la merke at tv2 putta inn to kattunger som 'slåss' etter krangelen på begynnelsen? Må ha vært en hentydning til at de hadde ønska seg en skikkelig catfight!

Men tenk hvordan temperamentet til Kathrine hadde vært om hun ikke fått røyk!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
sys64738 skrev (7 minutter siden):

Noen som la merke at tv2 putta inn to kattunger som 'slåss' etter krangelen på begynnelsen? Må ha vært en hentydning til at de hadde ønska seg en skikkelig catfight!

Men tenk hvordan temperamentet til Kathrine hadde vært om hun ikke fått røyk!

Har hun røyka på gården?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (47 minutter siden):

Har hun røyka på gården?

Anders ga henne pipa fra storbondeloftet da hun satt i drivhuset og surmula. Den tok hun med seg da de samlet seg på trappa når de fikk besøk av Niklas.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virker som de lar Kathrine holde på ganske mye som hun gjør, fordi det er "sånn hun er". Selv når hun ikke er storbonde. De fleste er vel for snille med henne når hun ikke vil ha noe særlig med dem å gjøre. De er mest innstilt på å liksom motivere henne til å arbeide, for det er det letteste.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 timer siden):

Kathrine,håper jeg.

Altså, nå nærmer jo slutten seg med stormskritt. Farmen varer vel i 11 uker, de er på uke 8 nå?

Anders burde absolutt velge den største konkurrenten nå. Og da er det vel strengt tatt Kathrine han burde velge 

Men tror ikke han tør gjøre det. Er nok lettest å velge Maria

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...