Gå til innhold

Farmen 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Er også litt artig at trolig ønsket alle andre enn Carla å sabotere ukesoppdraget, og så er det osten til Carla som er utslagsgivende for underkjent oppdrag. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misliker sterkt når personer gjør som Kathrine; enten nekter å prate med den som spør om en samtale eller avbryter den som snakker og overtar hele "samtalen". Hun kan umulig fungere som tillitsvalgt, hun lytter jo overhodet ikke til det andre sier. Hun hører heller ikke etter HVA andre faktisk sier og tillegger andre tanker og meninger de ikke har. Og selvfølgelig lytter hun heller ikke når den som blir misoppfattet forsøker å korrigere. 

Jeg synes hun er ekstremt falsk, sånn hun kjefter på andre for å ta mat, noe hun selv har gjort flere ganger, og ødelegger for andre ved å gjemme ting, osv.

Deilig at ukesoppdraget ble underkjent slik at hun ikke fikk kniv.

Man kan ikke si at hun er klippet feil og fremstilles feil av produksjonen når så mange der reagerer så kraftig på væremåten hennes.

• Liker 30
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (1 time siden):

Tenker at det er rimelig tydelig at Kathrine driver hele stemningen på gården.

Til og med Carla så ut som hun var svært ubekvem når Kathrine var sur og ikke ville på markedet.

Håper virkelig for Kathrine sin del at hun er klippet litt kvass/eller at hun var i "bobla" der inne, for jeg hadde ikke orket å forholde meg til en slik personlighet som tillitsvalgt på jobb.

Kan ikke tenke meg en verre person å ha som tillitsvalgt faktisk . Ikke gir hun tillit , å ikke innbyr hun til tillit . Syns hun har vært en heks fra dag en .   Hun psyker jo ut folk 😖. ( å nyter det) 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (1 minutt siden):

Skjønner godt de andre. Ser at det er hun som setter stemningen 

Verste av alt er at hun ikke ser det selv . Null selvinnsikt . Skikkelig farlig kvinnemenneske 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyface skrev (7 minutter siden):

Jeg misliker sterkt når personer gjør som Kathrine; enten nekter å prate med den som spør om en samtale eller avbryter den som snakker og overtar hele "samtalen". Hun kan umulig fungere som tillitsvalgt, hun lytter jo overhodet ikke til det andre sier. Hun hører heller ikke etter HVA andre faktisk sier og tillegger andre tanker og meninger de ikke har. Og selvfølgelig lytter hun heller ikke når den som blir misoppfattet forsøker å korrigere. 

Jeg synes hun er ekstremt falsk, sånn hun kjefter på andre for å ta mat, noe hun selv har gjort flere ganger, og ødelegger for andre ved å gjemme ting, osv.

Deilig at ukesoppdraget ble underkjent slik at hun ikke fikk kniv.

Man kan ikke si at hun er klippet feil og fremstilles feil av produksjonen når så mange der reagerer så kraftig på væremåten hennes.

Enig . Psykisk vold er  det hun driver med . Til å med bestis Carla er redd henne . Håper K ryker på huet & ræva ut snart . Orker nesten ikke se all den uhyggen hun sprer . 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Enig . Psykisk vold er  det hun driver med . Til å med bestis Carla er redd henne . Håper K ryker på huet & ræva ut snart . Orker nesten ikke se all den uhyggen hun sprer . 

Så ut som Katrine gav henne The silent treatment etter det med brunosten.  Hadde vært kult om Carla bare trakk seg unna henne så hadde hun vært alene. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (3 minutter siden):

Så ut som Katrine gav henne The silent treatment etter det med brunosten.  Hadde vært kult om Carla bare trakk seg unna henne så hadde hun vært alene. 

Ja, hun har jo Carla i sin hule hånd grunnet at hun sprer frykt . Håper K ryker next så de andre får det bedre. Tenk å bli så ekkel & kynisk for en leiebil å et gavekort 😳

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Ja, hun har jo Carla i sin hule hånd grunnet at hun sprer frykt . Håper K ryker next så de andre får det bedre. Tenk å bli så ekkel & kynisk for en leiebil å et gavekort 😳

Om hun ryker så er jo hun tilbake dagen etter siden Torpet er over da 😅 håper hun ryker i uke 9 når Torpet er over og hun faktisk vil ryke ut da. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som ikke trodde Kathrine kunne bli mer usympatisk... Men jammen klarte hun ikke å slå sin egen rekord i kveld. 

Damen er jo totalt blottet for selvinnsikt,  og klarer ikke ta til seg kritikk uten å gå til frontalangrep på de som måtte prøve på noe sånt.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Damen driver med en forferdelig form for hersketeknikk, som jeg sliter med å se på. Når man ser hvor redde de andre blir ( i mine øyne er de litt feige også), så blir det ekstremt provoserende å se på. 

Det er alltid en eller annen deltaker på Farmen-konseptet som blir sterkt mislikt, men Kathrine har satt nye rekord for min del. 🤬

Endret av Virrum
  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (1 minutt siden):

Og jeg som ikke trodde Kathrine kunne bli mer usympatisk... Men jammen klarte hun ikke å slå sin egen rekord i kveld. 

Damen er jo totalt blottet for selvinnsikt,  og klarer ikke ta til seg kritikk uten å gå til frontalangrep på de som måtte prøve på noe sånt.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Damen driver med en forferdelig hersketeknikk, som jeg sliter med å se på. Når man ser hvor redde de andre blir ( i mine øyne er de litt feige også), så blir det ekstremt provoserende å se på. 

Det er alltid en eller annen deltaker på Farmen-konseptet som blir sterkt mislikt, men Kathrine har satt nye rekord for min del. 🤬

Syns det er spesielt ille pga hun er en kvinne på min egen alder, å jeg forventer MER av henne . Forventer at hun som mor til fem barn skal være snill , hyggelig og inkluderende . Hva får hun selv ut av å oppføre seg som et troll??😥

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virrum skrev (2 minutter siden):

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Damen driver med en forferdelig form for hersketeknikk, som jeg sliter med å se på. Når man ser hvor redde de andre blir ( i mine øyne er de litt feige også), så blir det ekstremt provoserende å se på. 

Bare Frank og Olav Harald fra 2014 sesongen har gått meg sånn på nervene før, spesielt Frank etter at han var med på Torpet for noen år siden.  Kathrine havner ikke langt bak han…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulerer litt her nå.. meeen jeg lurer på om grunnen til at Mentor ønsket å fortelle om at ukesoppdraget var underkjent, var at produksjonen tenkte at Katrine kanskje kunne vært i stand til å ikke fortelle heeele sannheten om hvilken del av ukesoppdraget de røk på.. Jeg tror hun kunne vært i stand til å lyve om hva de røk på..for å redde ansikt. Det ville kanskje vært lettere å svelge tapet dersom hun kunne lagt grunnen på noen andre enn Carla. 

Endret av Magdaolga
  • Liker 21
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (9 timer siden):

Syns det er spesielt ille pga hun er en kvinne på min egen alder, å jeg forventer MER av henne . Forventer at hun som mor til fem barn skal være snill , hyggelig og inkluderende . Hva får hun selv ut av å oppføre seg som et troll??😥

Jeg tenker det samme. 

Jeg lurer oppriktig på om hun er stolt av sin egen oppførsel der inne? Jeg ville personlig skammet meg så dypt og inderlig hvis det var meg. 

Det er skremmende at et voksent menneske synes det er greit å oppføre seg på denne måten. 

Jeg bare elsket at ukesoppdraget ikke ble godkjent. 👏👏

Endret av Virrum
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Djungelvrål skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Bare meg som syns det var dårlig gjort å bruke  pengene de fikk for 10 min med vasking gikk til de bollene?  

Må si meg uenig med deg. Helt innafor å unne seg en bolle i den situasjonen.

Jeg synes det var dårlig gjort av produksjonen å ikke gi dem 10kr for slakt av kalven. Det var jo en valgfri del av ukesoppdraget som de skulle få 10kr for, og tydeligvis bestått. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker det samme. 

Jeg lurer oppriktig på om hun er stolt av sin egen oppførsel der inne? Jeg ville personlig skammet meg så dypt og inderlig hvis det var meg. 

Det er skremmende at et voksent menneske synes det er greit å oppføre seg på denne måten. 

Jeg bare elsket at ukesoppdraget ille ble godkjent. 👏👏

Jeg er helt enig med deg. Jeg synes hun oppfører seg grusomt. Men - skal jeg være helt ærlig så tror jeg at vi er mange som kunne klart å vise oss fra vår verste side om vi var med på farmen. 

Jeg blir stresset av mennesker, dritsur om jeg ikke får alenetid, og hadde vært innmari muggen uten mat og snacks. Fett hår, svettelukt og utedass. Jeg hadde vært et mareritt for de andre deltakerne, jeg er ikke bygget for det. Om jeg noensinne skulle dukke opp på farmen, som selvfølgelig aldri vil skje, så finn frem popcornet, og bring on the hate!

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tydelig at Bård var "limet" der inne og mye av grunnen til at det var god stemning såpass lenge. Kathrine hadde nok såpass respekt for Bård at hun holdt tilbake litt av sin dominerende personlighet, men i det han dro så ble hun den erfarne og mest kunnskapsrike, og med storbonderollen i tillegg så ble det nok vanskelig å holde tilbake. I hvert fall skremmende mangel på selvinnsikt fra frøken hovedtillitsvalgt. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrine er iskald og støter folk fra seg. Typisk atferd når man er redd for å bli avvist. Uansett ikke ok å oppføre seg slik.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...