Nusket Skrevet 4. desember 2023 #1841 Del Skrevet 4. desember 2023 16 minutter siden, Irja said: At Anders ikke «tok kampen» mot Kathrine og styra på, betyr ikke at han er konfliktsky. Dette er et spill. I dette tilfelle var det bedre å glatte over, enn å konfrontere. Når alt kommer til alt, så handler det her om å vinne en konkurranse. Anders var helt rå 🥳 Han har uttalt i intervju at han er konfliktsky, så dette er hans personlighet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 4. desember 2023 #1842 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Nusket skrev (13 timer siden): Skjul innhold Nei nå må du gi deg. Han må da ha lov til å si at han ikke syntes at hun var en verdig vinner? For det var hun ikke. Helt enig, hun var den minst verdige vinneren av samtlige faktisk! Endret 4. desember 2023 av mammamia1 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 4. desember 2023 #1843 Del Skrevet 4. desember 2023 Missmischief skrev (46 minutter siden): Gratulerer til Anders! to verdige finalister i finalen Hva i all verden slags menneske er Maria? Den utblåsningen mot Martin var jo bare helt blåst? hun legger frem ting og tar opp ting som en skikkelig drittunge. Jeg skjønner jo at hun er oppmerksomhetssyk x100 så til de grader, men ærlig talt da? Virker som det er noe som mangler for å være helt ærlig... Helt enig, hun kan umulig være helt normal...... 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 4. desember 2023 #1844 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Nusket skrev (12 timer siden): Der kom reaksjonen på årets premie https://www.dagbladet.no/kjendis/vi-ble-fort-bak-lyset/80599928 Hvordan kan man mene at man er ført bak lyset når premien ikke var klar før de startet? Er den ikke klar så vet du ikke om premien er glansbilder eller hundre millioner. Du kan jo anta at premien er lik det den har vært før, men det er på din egen kappe å anta noe sånt. Når premien ikke er klar før man skriver kontrakt så burde det vel skape litt usikkerhet for om premien er lik det den alltid har vært, denne forhandlingen har vel alltid vært klar ganske tidlig fra år til år. Ellers en dritkjedelig finale. Endret 4. desember 2023 av Blåttvann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 4. desember 2023 #1845 Del Skrevet 4. desember 2023 3 minutter siden, Blåttvann said: Hvordan kan man mene at man er først bak lyset når premien ikke var klar før de startet? Er den ikke klar så vet du ikke om premien er glansbilder eller hundre millioner. Du kan jo anta at premien er lik det den har vært før, men det er på din egen kappe å anta noe sånt. Når premien ikke er klar før man skriver kontrakt så burde det vel skape litt usikkerhet for om premien er lik det den alltid har vært, denne forhandlingen har vel alltid vært klar ganske tidlig fra år til år. Ellers en dritkjedelig finale. Premien har jo vært den samme i mange år: hytte og bil - til odel og eie. Så de gikk selvsagt inn med den forventningen at dette skulle være for dette året også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 4. desember 2023 #1846 Del Skrevet 4. desember 2023 Nusket skrev (4 minutter siden): Premien har jo vært den samme i mange år: hytte og bil - til odel og eie. Så de gikk selvsagt inn med den forventningen at dette skulle være for dette året også. Det er forskjell på å føle seg skuffet og å føle seg ført bak lyset. Skuffet kan de være, men de er ikke ført bak lyset. De ble ikke lovet hytte og bil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 4. desember 2023 #1847 Del Skrevet 4. desember 2023 33 minutter siden, Blåttvann said: Det er forskjell på å føle seg skuffet og å føle seg ført bak lyset. Skuffet kan de være, men de er ikke ført bak lyset. De ble ikke lovet hytte og bil. Nei det ble ikke lovet noe som helst, for all del. Men når premien i alle år har vært verdi på rundt 1,5 millioner, og det er nedjustert til den fillepremien som var nå - uten at det ble opplyst om i forkant, så er det grunn til å føle seg ført bak lyset. Deltakerne mister tross alt inntekt ved å være med på programmet, de får ikke lønn slik de som er med på farmen-kjendis gjør. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1848 Del Skrevet 4. desember 2023 Nusket skrev (2 timer siden): Du tenker ikke at Farmen produksjonen vet hvordan regelverket fungerer da? Det betyr ikke at vi må være enige om hvordan det er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 4. desember 2023 #1849 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) 2 minutter siden, Cid said: Det betyr ikke at vi må være enige om hvordan det er Du hadde nok blitt en sann fest som farmen-deltaker, gleder meg hvis du blir med 🥳 Endret 4. desember 2023 av Nusket tillegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1850 Del Skrevet 4. desember 2023 mammamia1 skrev (1 time siden): Helt enig, hun var den minst verdige vinneren av samtlige faktisk! Bak Kathrine og Carla i så fall! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1851 Del Skrevet 4. desember 2023 Nusket skrev (1 minutt siden): Du hadde nok blitt en sann fest som farmen-deltaker, gleder meg hvis du blir med 🥳 Er lov å ha egne meninger om ting vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1852 Del Skrevet 4. desember 2023 Nusket skrev (11 minutter siden): Nei det ble ikke lovet noe som helst, for all del. Men når premien i alle år har vært verdi på rundt 1,5 millioner, og det er nedjustert til den fillepremien som var nå - uten at det ble opplyst om i forkant, så er det grunn til å føle seg ført bak lyset. Deltakerne mister tross alt inntekt ved å være med på programmet, de får ikke lønn slik de som er med på farmen-kjendis gjør. Er vel ikke bare bare å få solgt gavekortene heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 4. desember 2023 #1853 Del Skrevet 4. desember 2023 3 minutter siden, Cid said: Er lov å ha egne meninger om ting vettu. Joda, men det var ikke det jeg mente. Uansett, Farmen er ferdig, heldigvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1854 Del Skrevet 4. desember 2023 Nusket skrev (Akkurat nå): Joda, men det var ikke det jeg mente. Uansett, Farmen er ferdig, heldigvis. Skal du se Kjendis Farmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 4. desember 2023 #1855 Del Skrevet 4. desember 2023 Just now, Cid said: Skal du se Kjendis Farmen? Jepp, fordi jeg digger Anne Cath og Bjørk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #1856 Del Skrevet 4. desember 2023 Nusket skrev (1 minutt siden): Jepp, fordi jeg digger Anne Cath og Bjørk. Jeg er spent på Cato, ble så imponert av han i 71 grader nord kjendis at jeg er spent på hvordan han gjør det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 4. desember 2023 #1857 Del Skrevet 4. desember 2023 2 minutter siden, Cid said: Jeg er spent på Cato, ble så imponert av han i 71 grader nord kjendis at jeg er spent på hvordan han gjør det her Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 4. desember 2023 #1858 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Nusket skrev (1 time siden): Nei det ble ikke lovet noe som helst, for all del. Men når premien i alle år har vært verdi på rundt 1,5 millioner, og det er nedjustert til den fillepremien som var nå - uten at det ble opplyst om i forkant, så er det grunn til å føle seg ført bak lyset. Deltakerne mister tross alt inntekt ved å være med på programmet, de får ikke lønn slik de som er med på farmen-kjendis gjør. Neh, jeg synes ikke de ble ført bak lyset jeg. Mulig fordi jeg selv er litt skeptisk av meg og hadde lurt veldig på hvorfor premien ikke var klar før oppstart. Hadde nok begynt å lure veldig på hvorfor. Gavene i Farmen er sponset, så når sponsen ikke er i boks er det vel en grunn til det hadde jeg nok tenkt. Gleder meg til Farmen kjendis, selv om jeg fikk litt følelse av at min favoritt Anne Kath har forandret seg til en litt bitter kjerring under presentasjonsprogrammet. 😬 Håper jeg tar feil! Endret 4. desember 2023 av Blåttvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 4. desember 2023 #1859 Del Skrevet 4. desember 2023 36 minutter siden, Blåttvann said: Neh, jeg synes ikke de ble ført bak lyset jeg. Mulig fordi jeg selv er litt skeptisk av meg og hadde lurt veldig på hvorfor premien ikke var klar før oppstart. Hadde nok begynt å lure veldig på hvorfor. Gavene i Farmen er sponset, så når sponsen ikke er i boks er det vel en grunn til det hadde jeg nok tenkt. Gleder meg til Farmen kjendis, selv om jeg fikk litt følelse av at min favoritt Anne Kath har forandret seg til en litt bitter kjerring under presentasjonsprogrammet. 😬 Håper jeg tar feil! Det er vel ikke bare bare å miste synet, tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 4. desember 2023 #1860 Del Skrevet 4. desember 2023 Nå håper jeg virkelig Kathrine har fått sin dose "fame" både på TV og i mediene, og at det forblir stilt fra den kanten i framtiden. Jeg har null interesse av å se eller lese om det mennesket. Så gud forby at hun skal melkes fram som kjendis, eventuelt kommer tilbake til Farmen-konseptet ved en senere anledning. Sistnevnte hadde vært typisk, for Strix og TV2 bare elsker rebeller som lager oppholdet et levende mareritt for andre. Jo verre psykososialt miljøet er på gården jo mer jubler TV2 og Strix. De tar ingen ansvar for noen, annet enn å sprite opp enda mer drama. Heldigvis bor Kathrine i Finnmark og har en skokk med unger, så oddsen er stor for at hennes "kjendis"-karriere ender med dette. 🤞 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå