loffen Skrevet 22. november 2023 #1441 Del Skrevet 22. november 2023 tonebelinda skrev (5 minutter siden): Har da ikke avslørt noe jeg JO det har du. 🙄 Jeg har ikke sett dagens episode, men skjønte jo nå hvem som er førstekjempe. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 22. november 2023 #1442 Del Skrevet 22. november 2023 jojojo1988 skrev (6 timer siden): Hallo, folk er da forskjellige? Folk har opplevd forskjellige ting som leder opp til dem man er. Du som har en datter i en alder hvor en ofte kan bli mobbet burde vite bedre! Jeg forstår at folk er forskjellige. Jeg mobber ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 22. november 2023 #1443 Del Skrevet 22. november 2023 Ang hinderløypa som flere snakket om over her, så er det vinneren som går videre i konkurransen, ikke den dårligste som ryker ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. november 2023 Forfatter #1444 Del Skrevet 22. november 2023 Blir spennende å se hvem som blir førstekjempe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 22. november 2023 #1445 Del Skrevet 22. november 2023 Ser at flere reagerer på at Maria ikke ble invitert til storbondeloftet dene uken. Skjønner at hun synes det er leit, men jeg må si meg enig i det Mattis sier i dette klippet. Altså, hun gikk gråtende til han og fortalte hvor mye han betyr for henne (det stemmer sikkert), for så å spørre om hun kan bli storbonde om han ryker. Under tvekampen så var det bare Bjørk og Martin som heiet på Mattis, stemmen man hørte hele tide heie på Yassin var Maria. Så jeg skjønner at det kan være vanskelig å vite hvor man har henne. https://www.tv2.no/video/underholdning/farmen/forbanna-skjoenner-det-er-falske-taarer/1909824/ 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 22. november 2023 #1446 Del Skrevet 22. november 2023 2 hours ago, Irja said: Jeg forstår at folk er forskjellige. Jeg mobber ikke. Mente ikke at du mobber. Var ment som en referanse til at Maria har opplevd det og da er det ikke unaturlig at hun er litt sårbar, gråter lett og trenger bekreftelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. november 2023 Forfatter #1447 Del Skrevet 22. november 2023 Knitalong skrev (1 minutt siden): Ser at flere reagerer på at Maria ikke ble invitert til storbondeloftet dene uken. Skjønner at hun synes det er leit, men jeg må si meg enig i det Mattis sier i dette klippet. Altså, hun gikk gråtende til han og fortalte hvor mye han betyr for henne (det stemmer sikkert), for så å spørre om hun kan bli storbonde om han ryker. Under tvekampen så var det bare Bjørk og Martin som heiet på Mattis, stemmen man hørte hele tide heie på Yassin var Maria. Så jeg skjønner at det kan være vanskelig å vite hvor man har henne. https://www.tv2.no/video/underholdning/farmen/forbanna-skjoenner-det-er-falske-taarer/1909824/ Er det Maria han klager på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 22. november 2023 #1448 Del Skrevet 22. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Er det Maria han klager på? Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. november 2023 Forfatter #1449 Del Skrevet 22. november 2023 Knitalong skrev (5 minutter siden): Ja. Litt brutal da 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusket Skrevet 22. november 2023 #1450 Del Skrevet 22. november 2023 1 hour ago, Knitalong said: Ser at flere reagerer på at Maria ikke ble invitert til storbondeloftet dene uken. Skjønner at hun synes det er leit, men jeg må si meg enig i det Mattis sier i dette klippet. Altså, hun gikk gråtende til han og fortalte hvor mye han betyr for henne (det stemmer sikkert), for så å spørre om hun kan bli storbonde om han ryker. Under tvekampen så var det bare Bjørk og Martin som heiet på Mattis, stemmen man hørte hele tide heie på Yassin var Maria. Så jeg skjønner at det kan være vanskelig å vite hvor man har henne. https://www.tv2.no/video/underholdning/farmen/forbanna-skjoenner-det-er-falske-taarer/1909824/ Ja hun er ekstremt vinglete og holder ikke ord. Jeg syns synd på henne mtp oppførselen til Kathrin og Carla, men utover det syns jeg hun er falsk og slitsom. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 22. november 2023 #1451 Del Skrevet 22. november 2023 Dagens episode: Spoiler Feelgood-episode fram til førstekjempevalget. Mattis valgte faktisk Kathrine som førstekjempe. Han hadde det altså i seg. Og det beste valget med tanke på konkurransen. Kathrine kontret momentant med å lansere Maria eller Bjørk som andrekjempe. Ingen overraskelse det heller. Blir det Maria så blir det vel en ny runde med saging, og spørsmålet er om Kathrine er klar for det. I utgangspunktet ja, tenker jeg, for Kathrine har vel fysikken som kreves for å sage over noen planker. Bjørk på sin side er en allrounder, og kan fort by på problemer for Kathrine. Uansett et spenstig valg som kommer til å gi en spenstig kamp om finalebilletten. Jeg tror Mattis sin drømmeposisjon som storbonde kom med en stor bismak. Fyren har vært opphengt i ukesoppdraget og stresset hele uken, og har med det fått en belastende tilværelse inne på gården. Bjørk kjente han knapt igjen utifra hvordan hun kjente han, og det sier litt. Men det er helt utrolig at deltakerne ser ut til å gå for å få ukesoppdraget godkjent. Fint å se at Bjørk og Maria har kommet så nært i det siste. Relasjonen ser faktisk genuin ut. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 22. november 2023 #1452 Del Skrevet 22. november 2023 Spoiler Håper ikke at Bjørk eller Maria velger øksekast eller hestesko. Det er så sjansespill! Jeg tviler på det, men er så redd de fucker opp med valg av gren og så vinner Kathrine 🫣 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 22. november 2023 #1453 Del Skrevet 22. november 2023 (endret) Ryddet for persondebatt og ryktespredning. Chantielle mod. Edit : Det er også ryddet for brukerdebatt/avsporing. Endret 23. november 2023 av Chantielle 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. november 2023 Forfatter #1454 Del Skrevet 22. november 2023 Stine er så skjønn 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 22. november 2023 #1455 Del Skrevet 22. november 2023 JAAA! Nå må Kathrine ryke! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 22. november 2023 #1456 Del Skrevet 22. november 2023 Cid skrev (På 21.11.2023 den 21.45): Hun har ikke virket noe annerledes etterpå synes jeg.. Det kan man jo si med tanke på at hun var rask nok til å velge Kathrine som storbonde, og det tok ikke lang tid for henne å komme tilbake fra Torpet med fredning og greier. Likevel vil jeg si at det er et nederlag for Carla å tape tvekampen. Men skjønner Maria ble irritert når de fra Torpet kom så raskt tilbake etter den kampen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. november 2023 Forfatter #1457 Del Skrevet 22. november 2023 (endret) Spoiler Når Kathrine har valgt noen som førstekjempe så har de fortsatt stått på for å få i havn ukesoppdraget, hvorfor pokker kan ikke hun gjøre det samme? Nei herregud så idiotisk… 🙄 Endret 22. november 2023 av Cid 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 22. november 2023 #1458 Del Skrevet 22. november 2023 Jonette skrev (23 timer siden): Har aldri hørt om noen som vasker høner! På gården der jeg vokste opp var det ikke vanlig.😁 Men for et herlig syn de var; våte, pjuskete høner som virret fornærma rundt etter en runde med tannbørsteskrubb «all over»🙈🤭😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. november 2023 Forfatter #1459 Del Skrevet 22. november 2023 Samfunnsengasjert skrev (8 minutter siden): JAAA! Nå må Kathrine ryke! På hue og rævva ut! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 22. november 2023 #1460 Del Skrevet 22. november 2023 Knitalong skrev (7 timer siden): Ja. Trodde det var Katrine ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå